فواید کراتینه مو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1399
بازدید : 95
نویسنده : احسان کریم خانی

مو ها به صورت ژنتیکی و یا به دلیل شرایط بد آب و هوایی و یا استفاده از مواد مختلف رنگ مو به مرور دچار آسیب شده و ساختار کوتیکول ساقه موها دچار تخریب می شود که نتیجه آن خشکی و وز شدن موها خواهد بود. لذا به همه توصیه می شود حتما از محصولات احیا و صافی همچون مواد کراتین صافی مو، روغن آرگان و یا پروتئین روی موهای خود استفاده نمایند تا همواره مو های زیبا و لطیف داشته و از دوام بالای آن لذت ببرند.

کراتین چیست؟

کراتین در بدن به صورت ترکیبی طبیعی در بافت عضلات وجود دارد. ساختار این ماده شیمیایی مانند آمینواسیدها می باشد.بدن انسان کراتین را به طور طبیعی از آمینواسیدهای گلیسین و

آرژنین می سازد. برخی از عوامل بر میزان ذخیره سازی این ترکیب پرفایده اثرگذار می باشد. مانند مصرف گوشت، سطح هورمون های تستوسترون، ورزش کردن و غیره.

کراتین به پروتئین مو گفته می شود. این نوع پروتئین سبب می شود تا موهایی درخشان، صاف و محکم داشته باشیم. اشخاصی که مو های مجعد و وز دارند، از این پروتئین کراتین در موهای آنان کمتر دیده می شود. عمل کراتینه کردن و استفاده از اتو مو مخصوص کراتین، در حقیقت جایگزین کردن مقدار کراتین مورد نیاز مو ها می باشد.

کراتین صافی مو:

کراتین کردن مو به عنوان یکی از روش های ترمیم، احیا و زیبا سازی، محبوبیت زیادی نزد خانم ها و آقایان دارد. بازسازی ساختار آسیب دیده مو، افزایش درخشندگی، رفع موخوره، تقویت، صاف کردن مو های فر، وز و یا موج دار و همینطور حالت دهی به آن ها با بکارگیری عملیاتی مانند استفاده از اتو مو مخصوص کراتین، پلکس تراپی و غیره، از مهم ترین کاربرد های کراتینه کردن هستند. کراتین با مواد و دستگاه های گوناگون باعث صافی و براقی مو ها می شود. بسیاری از سالن های آرایشی و زیبایی، با خرید پلکس مو، خرید محلول رشد مژه، خرید برس مو، خرید قیچی هرکات، خرید اتو مو، و خرید کراتین صافی مو، عمل کراتینه مو را انجام داده، و موهایی خوش حالت و درخشان به افراد هدیه می دهند. همانطور که گفتیم، کراتینه مو باعث نرمی و صافی مو ها شده و اثر آن تا ماه ها باقی می ماند. کراتینه کردن معمولا عملی پرهزینه و دارای عوارضی می باشد. انجام عمل کراتینه مو طرفداران بسیاری داشته و در خانم ها و آقایان واکنشی یکسان دارد. در عمل کراتینه مو از محلولی استفاده می شود که باعث آغشته شدن کراتین با مو ها شده و کتیکول مو را به سبب نبود آن در مو های آسیب دیده، ترمیم می کند. نتیجه ی این ترمیم، موهایی صاف و خوش حالت می باشد.

کراتین صافی مو

خرید کراتین صافی مو:

خرید مواد کراتین صافی مو اقدامی حساس است که باید با آگاهی کافی نسبت به انجام آن مبادرت کرد. به طور کلی در خرید کراتین صافی مو، در وهله اول باید به کیفیت مواد سازنده و نوع ترکیبات محصول توجه داشته باشیم و هرگز نباید از کیفیت به بهای قیمت ارزان تر، چشم پوشی کنیم. با این توضیحات خرید کراتین صافی مو از یک برند معتبر فروشگاهی که محصولات را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند، در مقایسه با محصولات ارزان اما بی نام و نشان، اقدامی به مراتب منطقی تر خواهد بود.

فواید کراتینه کردن مو:

روش درمانی کراتین برای مو ها دارای فواید مختلفی است. موتیکول مو که نام سلول های مو می باشد، به راحتی پروتئین کراتین را به خود جذب می کند. هنگامیکه این عمل انجام می شود، مو ها کاملا صاف و نرم شده و همینطور براق می شوند. خرید کراتین صافی مو نیاز به دقت زیادی دارد و هر مواد کراتین، برای هر مویی  مناسب نیست. با توجه به حالت اصلی مو و ضخامت آن ها روش کراتینه متفاوت خواهد بود. به طور خلاصه می توان فواید کراتین را در موارد زیر خلاصه کرد:

  • مو ها لخت و ابریشمی می شوند
  • پروتئین کراتین سبب پر شدن شکاف پروتئینه هر رشته از مو ها می شود
  • مو ها به وسیله کراتینه شدن ضخیم تر به نظر می رسند
  • با منظم شدن مو ها در اثر کراتین استفاده از شانه برای آن ها آسان می شود
  • از نظر ظاهری مو ها به وسیله کراتینه مو درخشان و با دوام تر به نظر می رسند

عوارض کراتینه کردن مو:

البته باید این نکته را خاطر نشان کنیم که عوارض کراتین به طور گسترده به اثبات نرسیده است. ولی از جمله مواردی که به عنوان عوارض کراتینه مو می توان برشمرد عبارتند از:

  • ناهماهنگی حالت مو در هنگامی که مو ها رشد می کنند. به این قسمت که در قسمت ریشه مو مو ها وز خورده و خشک، اما در قسمت انتهایی آن صاف و لخت هستند. به همین جهت برای هماهنگ شدن همه ی قسمت های مو باید این کار را پیوسته تکرار نمود.
  • خارش پوست، شوره و مشکلاتی مانند حساسیت ممکن است برای شخصی که موهایش را کراتینه کرده است، به وجود بیاید.
  • بافت موی سر ممکن است در اثر استفاده از مواد کراتینه آسیب ببیند.
  • ریزش مو و ازبین رفتن براقی آن از عوارض دیگر کراتینه مو می تواند باشد.
  • اگر عمل کراتینه مو توسط متخصص صورت نگیرد، ممکن است باعث ایجاد سوختگی پوست سر و یا مو شود.

قیمت کراتین صافی مو:

ممکن است پس از بررسی های مختلف به این نتیجه برسیم که موهای خود را کراتینه کنیم. اما مساله ای که هنوز پوشیده مانده، هزینه های آن می باشد. قیمت کراتین صافی مو علاوه بر سالن زیبایی و تجهیزات آن، به عوامل مختلف دیگری بستگی دارد که در این بخش به این عوامل می پردازیم:

  • اندازه یا کوتاهی و بلندی مو یکی از مهم ترین فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت کراتین صافی مو می باشد. یعنی هرچقدر اندازه مو ها بلند تر باشد، قیمت کراتین صافی مو نیز بیشتر خواهد بود. علاوه بر قد مو، پر پشت بودن آن نیز بر هزینه آن می افزاید.
  • نوع موادی که آرایشگر برای کراتین مو بکار می برد نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کراتین صافی مو می باشد.

روغن آرگان چیست

روغن آرگان، یک محصول ارگانیک مشتق شده از دانه های درخت آرگان است که بومی مراکش می باشد. این روغن به شدت سرشار از مواد مغذی مفید شامل شامل اسید های چرب و ویتامین ای است. خواص آن، این مواد را برای مو و پوست مفید ساخته است. بنابراین خرید روغن آرگان، یک انتخاب محبوب برای بسیاری از افراد مشهور می باشد.

روغن آرگان

خواص روغن آرگان برای مو:

زنان مراکشی از سال ها پیش، برای جوان سازی و تغذیه پوست، مو و بدن خود از این روغن استفادی می کردند. امروزه نیز بسیاری از سلبریتی ها برای شادابی و محافظت از پوست و موی خود از این روغن استفاده می کنند.

خواص روغن آرگان

از جمله خواص روغن آرگان برای مو، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خداحافظی با موخوره
  • حالت دهنده ی مو های وز
  • درخشندگی مو
  • ترمیم مو های آسیب دیده
  • درمان طبیعی شوره سر
  • حالت دهنده طبیعی مو

روغن آرگان از ترکیبات ضد میکروبی، آنتی اکسیدان ها، و انواع مختلف مواد مغذی قوی تشکیل شده است.خرید روغن آرگان، به دلیل دسترسی سخت به آن، مقداری مشکل می باشد. این روغن همچنان یکی از گران ترین و در عین حال پر طرفدارترین روغن های موجود است. به راستی این روغن گنجینه ای ارزشمند از دل طبیعت است.

مطالب برتر ماه گذشته:

تفاوت اتو موی تیتانیومی و سرامیکی

معرفی بهترین مارک برس های گرد مخصوص سشوار

نکات مهمی که قبل و حین اتو مو باید رعایت کنیم





:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو , پلکس احیای مو , پلکس مو , پلکس تراپی , اولاپلکس , اتو مو مخصوص احیا , اتو مو مخصوص کراتین , اتو موی کراتینه , بهترین مارک اتو مو , اتو مو کراتینه , قیمت اتو مو , اتو مو مخصوص احیا ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com