عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 21 دی 1399
بازدید : 50
نویسنده : احسان کریم خانی

روش های داشتن پوست شفاف

بدون شک پوست خوب و شفاف یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین فاکتورهایی به حساب می آید که بر زیبایی تاثیر دارد و یکی از اصلی ترین رکن های زیبایی نیز شناخته می شود. چنین موضوعی به انجام برخی کارها و استفاده از برخی ماسک ها نیاز دارد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با برخی از شیوه های داشتن پوست شفاف آشنا کنیم تا با انجام آن ها زیبایی خود را دو چندان کنید. پس اگر به دنبال پوست شفاف و درخشان هستید، ادامه متن را از دست ندهید.

نکاتی که رعایت آن ها منجر به شفافیت و درخشانی پوست می شود

رعایت برخی از اصول و نکات سبب می شود که پوست شما شفاف دیده شود و بر زیبایی شما بیفزاید. توجه داشته باشید که رعایت و انجام نکات، امکان دارد زمانی را از شما بگیرد، اما اگر پوستتان برایتان مهم است، توصیه می شود زمانی را برای چنین موضوعی در نظر بگیرید.

صورت خود را بشویید

یکی از شیوه های داشتن پوست شفاف را می توان شستشو صورت در نظر گرفت. توصیه می شود صورت خود را دو بار در روز با استفاده از شوینده مناسب پوست خود بشویید تا ذرات آلودگی از روی پوست شما به طور کامل زدوده شوند.

مراقبت از پوست

به مقدار کافی آب بنوشید

نوشیدن آب نیز یکی دیگر از شیوه های داشتن پوست شفاف به حساب می آید. 75% بدن انسان را آب تشکیل داده است و از همین جهت هر چه شما آب بیشتری بنوشید، پوست شفاف تری خواهید داشت، چرا که میزان آب مصرفی شما وظیفه آب رسانی پوست را انجام می دهد که هر چه این موضوع بهتر صورت گیرد، پوست شما شفاف و درخشان تر خواهد شد. مصرف ویتامین A و E را فراموش نکنید

ویتامین های نام برده شده تاثیر بسزایی بر پوست شما دارند؛ برای مثال هویج یکی از غنی ترین منابع ویتامین A به حساب می آید که می تواند روند پیر شدن پوست شما را به تاخیر بیندازد یا منابع ویتامین E نیز می توانند سبب شفافیت پوست شما شوند؛ بنابراین از هیچ یک از ویتامین های نام برده شده غافل نشوید.

برخی از اطلاعات دانستنی زیبایی در مقالات وولند مانند: براشینگ مو، برس حرارتی، قیمت کراتین صافی مو

از روغن نارگیل غافل نشوید

استفاده از روغن نارگیل نیز از شیوه های داشتن پوست شفاف به حساب می آید؛ به طوری که می توانید چند قطره روغن را بر روی پوست صورت خود بریزید و سپس پوست خود را ماساژ دهید. توصیه ما به شما این است که صورت خود را 30 ثانیه با استفاده از این روغن ماساژ دهید و سپس با استفاده از یک حوله گرم صورت خود را بپوشانید. این کار سبب می شود منافذ پوست شما کاملا باز شود و تمام ناخالصی هایی که برای پوست وجود داشته از پوست خارج شوند. پس از 20 تا 30 ثانیه حوله را از روی صورت خود بردارید، اما پوستتان را نشویید و اجازه دهید روغن نارگیل روی پوست شما بماند تا نرمی، لطافت و شفاف شدن را به پوست ببخشد.

محصولات مراقبت از پوست

روش های قطعی رفع ترک های پوستی

از شایع ترین مشکلات پوستی که امکان دارد برای افراد به ویژه زنان باردار و نوجوانان رخ دهد، می توان به ایجاد ترک های پوستی اشاره داشت. ترک های پوستی عموما با خط های راه راه و بلند خود را نشان می دهند و ظاهر ناخوشایندی را برای بدن فرد ایجاد می کنند. نکته ای که در رابطه با این ترک های پوستی وجود دارد، این است که سبب هیچ مشکل پوستی نمی شوند و حتی برخی از آن ها پس از گذشت دوران مشخصی نیز محو می شوند. البته هستند افرادی که تمایل دارند دوره ی بهبود زودتر سپری شود و ظاهر زیبای خود را بار دیگر به دست آورند. از همین جهت تصمیم داریم در این مقاله شما را با برخی شیوه های درمان ترک پوست آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی این موضوع را حل کنید.

معرفی برخی از روغن های گیاهی و طبیعی برای درمان ترک پوست

شیوه و روش های گوناگونی وجود دارد که به فرد کمک می کنند تا مشکل ترک پوست را برطرف کنند. یکی از این شیوه و راه حل ها را می توان استفاده از روغن های گیاهی و طبیعی در نظر گرفت. توجه داشته باشید که این شیوه و راه حل در مقایسه با دیگر شیوه ها موثرتر بوده است. از همین جهت تصمیم داریم ادامه ی این مقاله را به معرفی برخی از روغن های موثر بر درمان ترک پوست اختصاص دهیم.

رفع ترک پوست

روغن بادام تلخ

پیش از هر چیزی باید بدانید که میان بادامی که از آن استفاده خوراکی می شود و بادامی که از آن روغن گرفته می شود، تفاوت وجود دارد. بادامی که عموما آن را به عنوان مغز می خوریم، بادام شیرین بوده و بادامی که از آن روغن گرفته می شود، بادام تلخ. در واقع باید گفت از بادام تلخ عصاره ای گرفته می شود و از عصاره گرفته شده در راستای کاربردهای بسیاری که دارد، استفاده می شود.

طبق تحقیقات و بررسی ها، محققان متوجه شدند که استفاده از روغن بادام تلخ برای درمان ترک پوست مناسب به نظر می رسد؛ تنها در این راستا آزمایشی را انجام دادند و آن این بود که برخی از افراد روغن بادام را بر روی ترک های پوست خود به همراه ماساژ مالش دادند و برخی ها این کار را بدون استفاده از ماساژ. نتیجه ای که از این بررسی به دست آمد این بود که افراد دسته اول نتیجه ی مطلب تری دریافت کرده اند و ترک های پوستی آن ها روند بهبودی را پشت سر گذاشته است.

البته لازم به ذکر است که استفاده از این روغن طبق اصول و قواعد انجام شود، چرا که ترکیب آن یک ترکیب سمی به نظر می رسد و اگر بیش ازاندازه و خارج از عرف مصرف شود، مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

روغن آرگان

روغن آرگان با توجه به خواصی که برای آن در نظر گرفته شده است، یکی از روغن های مورد استفاده در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب می شود. همچنین روغن آرگان به دلیل آنکه می تواند مانع از خشکی پوست شود، از ترک خوردن پوست در ابتدا جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد پوست شما ترک بخورد؛ اما اگر پوست شما دچار این مشکل شده است و سعی دارید شیوه ای برای درمان ترک پوست پیدا کنید، استفاده از این روغن را پیشنهاد می دهیم.

شما برایخریدروغن آرگان میتوانید به سایت وولند مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: خرید روغن آرگان , روغن آرگان , فواید روغن آرگان , خرید محلول رشد مژه , ,
تاریخ : چهار شنبه 17 دی 1399
بازدید : 46
نویسنده : احسان کریم خانی

خواص روغن آرگان برای مو

روغن آرگان، که بسیاری افراد از آن به عنوان طلای مایع یاد می کنند، از هسته های تازه میوه ی درخت آرگان در مراکش تهیه می شود. روغن آرگان خالص، قرن ها برای پخت و پز و به عنوان داروی خانگی برای سلامتی و زیبایی استفاده می شده است. امروزه این ماده را می توان در تعدادی از محصولات مراقبت از پوست و مو پیدا کرد. طبق تحقیقات، مشخص شده است که روغن آرگان هنگامی که بر روی پوست یا مو مالیده می شود، فواید زیادی برای سلامتی ایجاد می کند. به همین دلیل در این مطلب به خواص مختلف و نحوه ی استفاده از این روغن مفید برای مو، به منظور افزایش آگاهی شما اشاره شده است. با ما همراه باشید.

روغن آرگان و سلامتی مو

روغن آرگان خواص و فوائد بسیاری برای همه ی انواع مو دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

روغن ارگان

به نرمی و حفظ رطوبت مو کمک می کند

روغن آرگان بیشتر به عنوان مرطوب کننده پوست و مو استفاده می شود؛ زیرا مملو از اسیدهای چرب، عمدتا اسید اولئیک و اسید لینولئیک، است. مشخص داده شده است که این روغن می تواند ساقه ی مو را نرم و به حفظ رطوبت آن کمک کند. روغن آرگان همچنین سرشار از ویتامین E است، که می تواند یک لایه چربی بر روی مو و پوست سر شما ایجاد کند و در نتیجه به جلوگیری از خشکی، کاهش وِزشدگی و تقویت درخشندگی موها کمک کند.

سلامت پوست سر را بهبود می بخشد

روغن آرگان دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که برای پوست مفید هستند. این مساله می تواند به پیشگیری یا بهبود بیماری های پوستی کمک کند، از جمله مواردی که می توانند روی پوست سر اثر بگذارند و باعث ریزش مو شوند؛ مانند پسوریازیس و درماتیت سبورئیک. تحقیقات کمی در مورد خواص ضد قارچی روغن آرگان انجام شده است، اما ممکن است به درمان شوره سر کمک کند. چرا که گاهی اوقات شوره سر توسط قارچی شبیه به مخمر در پوست سر ایجاد می شود.

از آسیب های ناشی از حالت دهی و رنگ مو جلوگیری می کند

اسیدهای چرب زنجیره متوسط موجود در روغن آرگان، دارای یک اثر محافظتی هستند که می تواند به جلوگیری از صدمه ی ناشی از شستشو و حالت دهی موها کمک کند. تحقیقات معتبری نشان می دهند که روغن هایی که غنی از اسید لینولئیک، اسید اولئیک و اسید پالمیتیک هستند، یک لایه ی محافظ به مو اضافه می کنند که باعث تقویت قدرت ریشه مو و محافظت از آن در برابر شکستگی ناشی از حالت دهی با انواع وسایل حرارتی می شود. همچنین نشان داده شده است که مصرف این روغن باعث کاهش تشکیل موخوره برای داشتن موهایی ضخیم و سالم می شود. یک مطالعه در سال 2013 همچنین نشان داد که روغن آرگان آسیب ناشی از مواد رنگ مو را می تواند کاهش دهد.

برخی از مقالات وولند عبارتند از: براشینگ مو، برس حرارتی، قیمت کراتین صافی مو

خواص روغن آرگان برای پوست

روغن آرگان را میتوان یک روغن ارگانیک در نظر گرفت که از هستههای درخت آرگان که یکی از درختهای بومی مراکش به حساب میآید، تهیه میکنند؛ این روغن از خواص بی شماری برخوردار است و به همین دلیل افراد از آن استفادههای گوناگونی میبرند. در ادامه تصمیم داریم شما را با خواص روغن آرگان برای پوست آشنا کنیم تا شما نیز با این روغن فوق العاده آشنا شوید و از آن استفاده لازم را ببرید.

خاصیت مرطوب کنندگی پوست

مرطوب کنندگی یکی از خواص روغن آرگان برای پوست به حساب میآید، چرا که این روغن حاوی ویتامین E و اسید چرب اشباع شده است. دو مادهی نام برده شده که در این روغن وجود دارند برای مرطوب و نرم شدن پوست مناسب به نظر میرسند، شما میتوانید این روغن را بر پوست تمام قسمتهای بدن خود بزنید و تاثیر آن را پس از چند بار استفاده مشاهده کنید. برای این کار باید چند قطره از این روغن را بر قسمتی که مدنظر دارید بریزید و سپس به آرامی روغن را بر روی پوست پخش کنید.

خواص روغن ارگان

لایه برداری پوست و پاکسازی آن

لایه برداری یکی از امور مراقبتهای پوست به حساب میآید که با انجام آن سلولهای مرده از روی پوست پاک میشوند. روغن آرگان یکی از روغنهایی محسوب میشود که میتوانید از آن برای لایه برداری پوست خود استفاده کنید؛ همچنین میتوانید برای آنکه نتیجهی بهتری از این روغن بگیرید، آن را با یک قاشق شکر قهوهای مخلوط کنید و سپس به مدت چند دقیقه بر روی پوست ماساژ دهید و بعد با آب گرم صورت خود را به طور کامل بشویید. توجه داشته باشید که پاکسازی و لایه برداری که یکی از خواص روغن آرگان برای پوست است، میتواند چروک شدن پوست شما را به تاخیر بیندازد.

استفاده از آن به عنوان ضد آفتاب

یکی از خواص روغن آرگان برای پوست را میتوان محافظت از پوست در برابر عواملی چون اشعه فرابنفش خورشید در نظر گرفت؛ یعنی شما میتوانید به جای ضد آفتاب از روغن آرگان استفاده کنید و با استفاده از آن پوست خود را در برابر عواملی چون تابش خورشید محافظت کنید، همچنین باید گفت استفاده از این روغن با توجه به آنکه از پوست در برابر اشعهی مضر محافظت میکند، از پیری و سرطان پوست نیز جلوگیری میکند.

درمان جوش صورت

آکنه و جوش صورت از بارزترین مشکلاتی به حساب میآید که برای پوست دیده میشود. از خواص روغن آرگان برای پوست میتوان به برطرف کردن این مشکل توسط این روغن اشاره کرد. روغن آرگان به دلیل آنتی اکسیدان بسیاری که دارد میتواند التهاب و چربی پوست را به طور کامل کنترل کند. برای استفاده ازروغن آرگانبه این منظور، لازم است صورت خود را در ابتدا به طور کامل با یک شوینده مناسب بشویید و سپس به مدت 15 دقیقه با این روغن ماساژ دهید. توصیه میشود برای آنکه نتیجهی بهتری از این روغن دریافت کنید، این کار را دو بار در روز انجام دهید.

تاثیر بر جوانسازی پوست صورت

همانطور که اشاره شد، این ماده علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی که دارد میتواند به از بین بردن چین و چروک پوست نیز کمک کند. نبود چین و چروک باعث میشود پوست صورت جوان و سرزنده تر به نظر برسد. توصیه میشود قبل از خواب، روغن آرگان را بر روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید و اجازه دهید یک شب بر روی پوست باقی بماند.

جوانی معجزه روغن ارگان

شما میتوانید برای خرید روغن ارگان به سایت ما مراجعه فرمایید.

 


:: برچسب‌ها: خرید روغن آرگان , روغن آرگان , فواید روغن آرگان ,
تاریخ : سه شنبه 16 دی 1399
بازدید : 44
نویسنده : احسان کریم خانی

براشینگ مو چیست؟

به عمل حالت دادن به مو توسط لوازم حرارتی گوناگون مانند سشوار و همچنین استفاده از یک برس، براشینگ مو گفته می شود. شما با یادگیری براشینگ مو، می توانید بدون مراجعه به آرایشگر، موهای خود را به زیبایی حالت دهید. شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا باید از براشینگ مو برای حالت دهی به مو استفاده شود، زمانی که امکان چنین کاری با استفاده از ژل و اسپری های حالت دهنده وجود دارد؟ باید گفت زمانی که با براشینگ، موهای خود را حالت می دهید، موهای شما ظاهر طبیعی تری پیدا می کنند و همچنین کمتر در معرض آسیب های گوناگون قرار می گیرند؛ بنابراین لازم است در رابطه با این عمل، اطلاعاتی در اختیار شما قرار گیرد تا با براشینگ مو، کاملا آشنا شوید.

چه ابزارهایی برای براشینگ مو نیاز است؟

براشینگ یا همان سشوار کردن مو، مختص تنها خانم ها یا آقایان نیست. اگر بخواهیم دلیل این موضوع را بیان کنیم، باید از افزایش میل به زیبایی، شیک بودن و مرتب بودن در خانم ها و آقایان اشاره کنیم.اگر روند براشینگ کردن موها را بلد باشید، برای مجالس مختلف می توانید بدون رفتن به آرایشگاه، موهای خود را به بهترین شکل فرم دهید. بد نیست بدانید برای این که براشینگ موهای شما حرفه ای به نظر برسد، نیاز به یک سری ابزار خواهید داشت.

براشینگ مو

انواع براشینگ مو

شاید شما تصور کنید که براشینگ برای مدل های خاصی از مو انجام می شود؛ اما باید گفت براشینگ مو برای انواع مو ممکن است و شما می توانید به راحتی و با استفاده از یک سشوار و برس در ساده ترین حالت ممکن، موهای خود با هر مدل و جنسی براشینگ کنید. در ادامه برای شما انواع براشینگ را مورد بررسی قرار می دهیم تا در صورت نیاز، بدانید که چه کاری باید انجام دهید.

براشینگ موهای کوتاه

اگر موهای شما کوتاه است و تصمیم دارید براشینگ انجام دهید، باید به برخی از مسائل توجه داشته باشید. اولین نکته ی قابل توجه، فرم و حالت موی انتخابی شما به نظر می رسد که باید به طوری انتخاب شود که به فرم صورت و چهره بیاید. نکته ی بعدی، انتخاب یک برس مناسب برای براشینگ است که باید برای این کار از یک برس کم قطر استفاده کنید تا بتوانید به خوبی به موهای خود حالت دهید، همچنین باید سشوار را در فاصله ی مناسبی از موهای خود قرار دهید تا مو و پوست سر شما آسیب نبینند. اگر موهای شما به حالت خرد کوتاه شده، برای براشینگ باید لایه های مو به صورت جداگانه سشوار کشیده شوند.

براشینگ موهای متوسط و بلند

شما برای براشینگ مو متوسط و بلند، امکان سشوار کشیدن در دو حالت از داخل و بیرون را دارید که هر کدام، حالت متفاوتی به موهای شما می دهند. شما باید برای براشینگ کردن، موهای خود را به 4 بخش تقسیم کنید و سپس با استفاده از یک برس که سایز آن به نسبت بزرگ است، موهای قسمت عقب سر و با استفاده از برس سایز کوچک یا متوسط، موهای جلوی خود را سشوار بکشید.

براشینگ کردن موهای فر

افرادی که موهای فر و مجعد دارند، گمان می کنند که امکان براشینگ مو فر وجود ندارد؛ اما باید گفت که این دسته از افراد نیز می توانند براشینگ کنند، تنها باید کمی برای این کار حوصله به خرج دهند. توصیه می شود که در ابتدا با استفاده از اسپری های دو فاز و درجه کم سشوار، وزی موی خود را کاهش دهند و با استفاده از یک برس مناسب، کار براشینگ را انجام دهند. توجه داشته باشید که پس از براشینگ این مدل از مو، از حالت دهنده هایی که بر پایه ی آب هستند، استفاده نکنید، چرا که امکان دارد با استفاده از چنین حالت دهنده هایی، موهای شما دوباره وز شود.

برس حرارتی

یکی از موضوعاتی که سالیان سال تا به الان وجود داشته، شیوه و لوازم لازم برای صاف کردن مو است. دستگاه و شیوه های گوناگونی برای صاف کردن مو معرفی شده اند که هر کدام مزیت و معایبی دارند. برس حرارتی یکی دیگر از وسایلی محسوب می شود که می توانید با استفاده از آن موهای خود را صاف و لخت کنید. برس حرارتی چیست؟ برس حرارتی را می توان ترکیبی از دو وسیله در نظر گرفت که با استفاده از آن امکان صاف کردن و گاهی اوقات با توجه به مدل آن، حالت دادن نیز وجود دارد. استفاده از این وسیله کار را برای افراد به ویژه خانم هایی که مو بلندی دارند، راحت کرده است. برس حرارتی در واقع همان برس شانه کردن مو است که در کنار وظیفه ی اصلی، نقش سشوار یا اتو مو را نیز دارد. امکان استفاده از این وسیله برای زمان هایی که شما تصمیم دارید موی خود را صاف و لخت کنید، وجود دارد و برای این کار تنها باید اجازه دهید برس گرم شود، پس از گرم شدن برس، با آن موهای خود را طبق همیشه برس بکشید، پس از چند بار برس کشیدن مو از بالا به پایین، متوجه می شوید که موهای شما صاف و لخت شده است؛ همچنین اگر شما موهای به نسبت فر و وزی دارید، می توانید بعد از استحمام، موهای خود را با این برس خشک و صاف کنید. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که خیلی وقت و حوصله برای موهای خود به خرج نمی دهید و علاقه ای به استفاده از اتو مو و سشوار ندارید، این برس پیشنهاد مناسبی به نظر می رسد.

برس حرارتی

کراتینه چیست؟

روش کراتینه نوعی درمان است که به ترمیم موهای آسیب دیده، وِز و بی نظم کمک می کند و در نهایت موهایی سالم، صاف و براق به شما تحویل می دهد. دلیل اصلی این که روش کراتینه بر روی موها اثرات خوبی می گذارد این است که موهای ما به طور طبیعی سرشار از پروتئین کراتین است و تحت درمان با کراتینه دوباره فضاهای خالی کوتیکول های آن با این پروتئین پُر و به نوعی احیا و بازسازی می شوند. با انجام کراتینه، موهای شما بدون وز، صاف تر و نرم تر می شوند و راحت تر حالت می گیرند. همچنین، کراتینه باعث درخشش و آبرسانی موهای خشک و کدر شما می شود و آن ها را سرزنده تر و سالم تر جلوه می دهد. در ادامه با مزایا و معایب این روش آشنا خواهید شد.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت کراتین صافی مو و خرید کراتین صافی مو به سایت وولند مراجعه فرمایید.

مزایای روش کراتینه

مزایای این روش درمانی عالی عبارت است از:

  • موها را صاف، نرم و براق می کند و به آن ها جلای طبیعی می بخشد.
  • معمولا هیچ عارضهی جانبی اساسی ندارد.
  • فقط پروتئین طبیعی کراتین را به موهای شما باز می گرداند و از نظر شیمیایی ساختار موها را تغییر نمی دهد.
  • حالت دهی و مدیریت موهای شما را آسان تر می کند.

کراتین مو



:: برچسب‌ها: براشینگ مو , قیمت کراتین صافی مو , خرید کراتین صافی مو , اتو مو مخصوص کراتین , اتو موی کراتینه , اتو مو کراتینه , قیمت برس گرد ,
تاریخ : دو شنبه 15 دی 1399
بازدید : 52
نویسنده : احسان کریم خانی

نکات مهم برای نگهداری از موهای فر

هر کسی که موهای فر داشته باشد مطمئنا این جمله را بارها شنیده است که چقدر موهای خوشکلی داری، کاشکی من هم موهای فر داشتم. اینطور نیست؟ شاید این تعریف و تمجید، شنیدنش خیلی خوشایند باشد، اما تمام دخترهای مو فرفری می دانند که داشتن یک روز خوب برای موهایشان چقدر سخت تر از چیزی است که بنظر می رسد! فر موها می توانند کاملا غیرقابل پیش بینی، نافرمان و خارج از کنترل باشند، و حتما روزهایی را تجربه خواهید کرد که کسی به حال موهای شما غبطه نخورد! اینکه شما عاشق موهای فرتان باشید یا از آنها متنفر شوید، همه اش به اینکه چطور از آنها نگهداری می کنید بر می گردد. اینکه محصولات و مدل مناسب موهایتان را پیدا کنید، نه تنها تا حد زیادی روتین مراقبت از موهای فر را برایتان ساده خواهد کرد، بلکه باعث خواهد شد سلامت و شادابی را به موهایتان هدیه دهید. در این مطلب ما نکاتی را به شما خواهیم گفت که کمک می کنند فرها و چین و تاب موهایتان پر طراوت تر و قوی تر از همیشه بنظر برسد.

مهم ترین نکات برای داشتن موهای فر سلامت

بافت موهای فر، در مقایسه با موهای دیگر متفاوت است. موهای فر به هیدراتاسیون بیشتر، شست وشوی کمتر، و اگر بخواهیم روراست باشیم به صبر و تحمل بیشتری در مقایسه با موهای صاف نیاز دارد! اما نباید به موهای فر، به چشم یک نفرین الهی نگاه کنید! نکاتی که در ادامه خواهیم گفت باعث خواهند شد بدون تلاش خاصی، به بهترین فرهای همه عمرتان دست پیدا کنید. بعضی از این نکات، نه تنها زیبایی شما را بهبود خواهند بخشید، بلکه سلامت موهایتان را هم ارتقا خواهند داد. آماده اید؟

موهای فر

1.همیشه موهایتان را از پایین به بالا شانه کنید

اینکه موهایتان را از پایین به بالا شانه کنید، باعث خواهد شد به آرامی تمام گره ها باز شوند، در غیر اینصورت موهایتان گره های تو در تو خواهد خورد، و کار شانه کردن موهایتان سخت تر خواهد شد. برای اینکه هم گره موهایتان را باز کنید و هم به آنها آسیب نرسانید، متخصصین ما توصیه می کنند از شانه هایی دارای دندانه درشت و بلند استفاده کرده و هرگز از برس استفاده نکنید. نوع موهای فر، بسیار شکننده و آسیب پذیر بوده و هر تار موهای شما پتانسیل این را دارد که یک بلایی سرش بیاید! بنابراین در صورتی که از شانه دندانه درشت استفاده کنید، هم به راحتی گره موها را باز کرده اید، هم بافت و فر طبیعی موهایتان را از بین نبرده اید، اتفاقی که در استفاده از برس نخواهد افتاد. پس، برس ها را برای وقتی که موهایتان را صاف کردید نگه دارید.

2.به صورت منظم موهایتان را اصلاح کنید

موهایی که آسیب دیده باشد هیچگاه ظاهر خوبی نخواهد داشت. همچنین موهایی که موخوره زده باشد هم ظاهری وز پیدا می کنند! پس اگر موهای سالمی می خواهید که شاداب و پر طراوت بنظر بیاید، تقریبا هر ۶ تا ۸ هفته به سراغ آرایشگرتان بروید تا کمی موهایتان را کوتاه کند.

3. از محصولات رطوبت رسان به موها استفاده کنید

می توانید برای مراقبت از موهایتان برخی از محصولات را باهم مخلوط کنید! مثلا دو تا از میکس های مورد علاقه ما، مخلوط سرم صاف کننده و موس؛ و مخلوط روغن نارگیل و ژل حالت دهنده هست. این ترکیب ها کمک می کنند تا موهای شما در بهترین حالتش نگه داشته شده و خشک و زبر بنظر نرسند. اگر حال و حوصله درست کردن چنین ترکیب هایی را ندارید، یکی از بهترین راهکارها برای شما سرم مو است؛ که نه تنها فرهای شما را نرم می کند و حالت می دهد، بلکه رشته موهای شما را به زیبایی از هم جدا می کند.

4. ترفند آناناس را پیش بگیرید

ترفند آناناس به این ترتیب است که پیش از خواب، موهایتان را در بالاترین قسمت سرتان جمع می کنید. با این کار، به موهایتان کمک خواهید کرد تا در طول شب حالت فر طبیعی خودش را حفظ کند، موهایتان حجم طبیعی بگیرد، و همچنین موهایتان هنگام خوابیدن بهم نریزد و حالت های عجیب غریب به خودش نگیرد! صبح که از خواب بیدار شدید و آماده ی شستن موهایتان بودید، کافی است تا موهایتان را باز کرده و کمی با دست هایتان به آن حالت بدهید.

ترفند آناناس

5. از یک دیفیوزر سشوار استفاده کنید

اگر تا حالا از لوازم جانبی که به همراه سشوارتان خریده اید استفاده نکرده اید، چیزهای زیادی از دستتان رفته است! یک دیفیوزر، با پراکنده کردن هوای گرمی که از سشوار بیرون دمیده می شود، کمک می کند تا موهای فر خیلی خیلی کمتر وز شود. همچنین با درست کردن فضای بیشتر برای موها، کمک خواهد کرد تا فر موهایتان حجم و حالت جذاب تری به خود بگیرد.

برخی از مقالات و محصولات wowland:

اولاپلکس تراپی چیست و چگونه انجام می شود؟

اولاپلکس تراپی و یا پلکس تراپی روشی است که پیوندهای دی سولفید اسیب دیده در موهایتان که در اثر دکلره، رنگ مو، ریباندینگ مو، براشینگ و شکسته شده اند را بطور دایم بازسازی می کند. چنانچه موهایتان را بی اندازه رنگ کرده باشید یا تا سال ها آن ها را هایلایت کرده باشید، اولاپلکس برای شما امکان بازگرداندن قدرت، ساختار و یکدستی موهایتان را فراهم می کند. ولی این امکان تنها برای افردی که دایماً موهای خود را رنگ می کنند نیست؛ برعکس، اولاپلکس هر نوع مویی را با هر نوع بافتی، رنگ شده یا نشده، برّاق و قوی می کند.

اولاپلکس در واقع اعجاز در رنگ هست، که این تضمین را به شما میدهد که موها بدون اسیب به روشنترین پایه برسد ومناسب موهای مشکی وشرابی شده وضعیف اولاپلکس این وضعیت را به شما میدهد که موها را بلوند کنید ولی کاملاً متفاوت وکاملا برّاق . اولاپلکس محصول کشور آمريکا و اختراع دکتر اریک بریسلی( دکترای مواد) و دکتر کریگ هوگر( دکترای شیمی) می باشد اولاپلکس فاقد سیلیکون، سولفات، آلدئید، فتالات و DEA می باشد. در ساختار اولاپلکس روغن وجود ندارد.

پس کاملاً معلوم است که با دیگر موادی که قبلا در بازار بوده یا ماده های مشابه دیگر تفاوت چشمگیری دارد. اولاپلکس در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده بر اثر براشینگ، اتوی مو، رنگ و دکلره را مجددا برقرار می کند.اولاپلکس ریموور نیست. اولاپلکس کراتین نیست. اولاپلکس دکلره هم نیست. فرمول اولاپلکس کاملاً خاص هست و با هیچ پلکس دیگری قابل قیاس نیست اولاپلکس پیوندهای دی سولفیدی مو را بازسازی می کند.

پلکس تراپی مو

موارد استفاده اولاپلکس

  1. استفاده در رنگ مو
  2. استفاده در پودر دکلره
  3. استفاده انحصاری برای اولاپلکس تراپی( قویترین درمان پس از اسیب های ناشی از دکلره، رنگ، اتو و براشینگ مو)

 

 


:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو , پلکس احیای مو , پلکس مو , پلکس تراپی , اولاپلکس , قیمت برس گرد , قیمت قیچی هرکات , قیچی هرکات ,
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1399
بازدید : 48
نویسنده : احسان کریم خانی

این روزها و با توجه به شرایط اقتصادی، مردم به دنبال محصولاتی میروند که مقرون به صرفه باشد یا بتواند چند کار را همزمان انجام دهد. با این که بسیاری از افراد فکر میکنند چنین محصولی وجود ندارد، اما ما به آنها روغن آرگان را پیشنهاد میکنیم. روغن آرگان یک ماده طبیعی است که فواید زیادی دارد و البته با استفاده از آن میتوانید با یک تیر چند نشان بزنید. این نکته را هم فراموش نکنید که قیمت روغن آرگان نسبت به محصولات مشابه در این زمینه، کمی گرانتر است.اما هنوز هم میتوان روغن آرگانی را پیدا کرد که باکیفیت باشد و نیز قیمت زیادی برای آن صرف نشود. تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید تا بیشتر با این روغن ارزشمند آشنا شویم.

روغن آرگان از کجا میآید؟

به مواد ارزشمند صفتها و نامهای مختلفی دادهاند. مانند همین روغن آرگان که لقب طلای مایع را به خود اختصاص داده است. محل پیدایش این روغن کشور مراکش یا همان مغرب است. در مراکش نوع خاصی از درختان وجود دارند که در شرایط بد آب و هوایی مقاومت میکنند و میوه میدهند. روغن آرگان از این میوهها تهیه میشود. آرگان خواص بسیار زیادی دارد. از این روغن برای ایجاد زیبایی در پوست و مو استفاده میشود و حتی میتوان از آن برای پیشگیری از سرطان نیز استفاده کرد.قطعا چنین مادهای با این خواص شگفتانگیز، باید در خانه هر فردی وجود داشته باشد. ما در ادامه قصد داریم به بعضی از این خواص اشاره کنیم.

روغن ارگان

خواص شگفتانگیز روغن آرگان

همانطور که گفتیم روغن آرگان از میوه درخت خاصی در مراکش به دست میآید. این روغن دارای مواد مختلفی مثل ویتامین سی، ویتامین ای، ویتامین آ، امگا 6، امگا 9، آنتی اکسیدان و لینولئیکاسید است که استفاده از آن باعث میشود چنین خواص ویژهای به وجود آید. جالب است بدانید روغن آرگان خاصیت ضد اکسید شدن دارد که این ویژگی چند برابر روغن زیتون است!

خواص روغن آرگان برای پوست

روغن آرگان را میتوان یک روغن ارگانیک در نظر گرفت که از هستههای درخت آرگان که یکی از درختهای بومی مراکش به حساب میآید، تهیه میکنند؛ این روغن از خواص بی شماری برخوردار است و به همین دلیل افراد از آن استفادههای گوناگونی میبرند. در ادامه تصمیم داریم شما را با خواص روغن آرگان برای پوست آشنا کنیم تا شما نیز با این روغن فوق العاده آشنا شوید و از آن استفاده لازم را ببرید.

خاصیت مرطوب کنندگی پوست

مرطوب کنندگی یکی از خواص روغن آرگان برای پوست به حساب میآید، چرا که این روغن حاوی ویتامین E و اسید چرب اشباع شده است. دو مادهی نام برده شده که در این روغن وجود دارند برای مرطوب و نرم شدن پوست مناسب به نظر میرسند، شما میتوانید این روغن را بر پوست تمام قسمتهای بدن خود بزنید و تاثیر آن را پس از چند بار استفاده مشاهده کنید. برای این کار باید چند قطره از این روغن را بر قسمتی که مدنظر دارید بریزید و سپس به آرامی روغن را بر روی پوست پخش کنید.

خواص روغن ارگان

لایه برداری پوست و پاکسازی آن

لایه برداری یکی از امور مراقبتهای پوست به حساب میآید که با انجام آن سلولهای مرده از روی پوست پاک میشوند. روغن آرگان یکی از روغنهایی محسوب میشود که میتوانید از آن برای لایه برداری پوست خود استفاده کنید؛ همچنین میتوانید برای آنکه نتیجهی بهتری از این روغن بگیرید، آن را با یک قاشق شکر قهوهای مخلوط کنید و سپس به مدت چند دقیقه بر روی پوست ماساژ دهید و بعد با آب گرم صورت خود را به طور کامل بشویید. توجه داشته باشید که پاکسازی و لایه برداری که یکی از خواص روغن آرگان برای پوست است، میتواند چروک شدن پوست شما را به تاخیر بیندازد.

استفاده از آن به عنوان ضد آفتاب

یکی از خواص روغن آرگان برای پوست را میتوان محافظت از پوست در برابر عواملی چون اشعه فرابنفش خورشید در نظر گرفت؛ یعنی شما میتوانید به جای ضد آفتاب از روغن آرگان استفاده کنید و با استفاده از آن پوست خود را در برابر عواملی چون تابش خورشید محافظت کنید، همچنین باید گفت استفاده از این روغن با توجه به آنکه از پوست در برابر اشعهی مضر محافظت میکند، از پیری و سرطان پوست نیز جلوگیری میکند.

درمان جوش صورت

آکنه و جوش صورت از بارزترین مشکلاتی به حساب میآید که برای پوست دیده میشود. از خواص روغن آرگان برای پوست میتوان به برطرف کردن این مشکل توسط این روغن اشاره کرد. روغن آرگان به دلیل آنتی اکسیدان بسیاری که دارد میتواند التهاب و چربی پوست را به طور کامل کنترل کند. برای استفاده از روغن آرگان به این منظور، لازم است صورت خود را در ابتدا به طور کامل با یک شوینده مناسب بشویید و سپس به مدت 15 دقیقه با این روغن ماساژ دهید. توصیه میشود برای آنکه نتیجهی بهتری از این روغن دریافت کنید، این کار را دو بار در روز انجام دهید.

تاثیر بر جوانسازی پوست صورت

همانطور که اشاره شد، این ماده علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی که دارد میتواند به از بین بردن چین و چروک پوست نیز کمک کند. نبود چین و چروک باعث میشود پوست صورت جوان و سرزنده تر به نظر برسد. توصیه میشود قبل از خواب، روغن آرگان را بر روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید و اجازه دهید یک شب بر روی پوست باقی بماند.

جوانی معجزه روغن ارگان

برطرف کردن ترکهای ایجاد شده از بارداری

یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از خانمها پیش میآید، ایجاد ترک بر روی پوست به سبب بارداری است. از خواص روغن آرگان برای پوست، میتوان به تاثیر این روغن بر از بین بردن ترکهای بارداری اشاره کرد. روغن آرگان به سبب ویتامین E که دارد، الاستیسیته پوست را افزایش میدهد. افزایش الاستیسیته پوست یکی از موضوعاتی به حساب میآید که بر پیشگیری و درمان ترکهای پوست پس از دوران بارداری و زایمان نیز اثر میگذارد.

مناسب برای رفع التهاب ایجاد شده از اصلاح صورت و اپیلاسیون

اگر شما به دنبال یک شیوهی طبیعی برای درمان التهاب پوست صورت پس از اصلاح صورت و اپیلاسیون بدن هستید، ما به شما استفاده از روغن آرگان را پیشنهاد میدهیم. روغن آرگان به سبب ویژگی فرمولاسیونی که دارد میتواند از خارش و ملتهب شدن پوست جلوگیری کند. برای برطرف کردن این موضوع تنها کافی است چند قطره از این روغن را روی پوست بخش مورد نظر خود به آرامی مالش دهید تا خارش و التهاب برطرف شود.

سایر محصولات شرکت wowland:

 

  1. عوامل ریزش مو و راه های درمان آن
  2. اولاپلکس تراپی چیست ؟
  3. نکاتی ساده و عملی برای داشتن موهای زیبا و جذاب
  4. رنگساژ مو چیست
  5. همه اطلاعاتی که درباره کراتینه لازم دارید


:: برچسب‌ها: خرید روغن آرگان , روغن آرگان , فواید روغن آرگان ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com