عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 26 مهر 1399
بازدید : 1162
نویسنده : احسان کریم خانی

اولاپلکس تراپی چیست و چگونه انجام می شود؟

اولاپلکس تراپی و یا پلکس تراپی روشی است که پیوندهای دی سولفید اسیب دیده در موهایتان که در اثر دکلره، رنگ مو، ریباندینگ مو، براشینگ و …شکسته شده اند را بطور دایم بازسازی می کند. چنانچه موهایتان را بی اندازه رنگ کرده باشید یا تا سال ها آن ها را هایلایت کرده باشید، اولاپلکس برای شما امکان بازگرداندن قدرت، ساختار و یکدستی موهایتان را فراهم می کند. ولی این امکان تنها برای افردی که دایماً موهای خود را رنگ می کنند نیست؛ برعکس، اولاپلکس هر نوع مویی را با هر نوع بافتی، رنگ شده یا نشده، برّاق و قوی می کند.

اولاپلکس در واقع اعجاز در رنگ هست، که این تضمین را به شما میدهد که موها بدون اسیب به روشنترین پایه برسد ومناسب موهای مشکی وشرابی شده وضعیف اولاپلکس این وضعیت را به شما میدهد که موها را بلوند کنید ولی کاملاً متفاوت وکاملا برّاق .اولاپلکس محصول کشور آمريکا و اختراع دکتر اریک بریسلی( دکترای مواد) و دکتر کریگ هوگر( دکترای شیمی) می باشد اولاپلکس فاقد سیلیکون، سولفات، آلدئید، فتالات و DEA می باشد. در ساختار اولاپلکس روغن وجود ندارد.

پس کاملاً معلوم است که با دیگر موادی که قبلا در بازار بوده یا ماده های مشابه دیگر تفاوت چشمگیری دارد. اولاپلکس در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده بر اثر براشینگ، اتوی مو، رنگ و دکلره را مجددا برقرار می کند.اولاپلکس ریموور نیست. اولاپلکس کراتین نیست. اولاپلکس دکلره هم نیست. فرمول اولاپلکس کاملاً خاص هست و با هیچ پلکس دیگری قابل قیاس نیست اولاپلکس پیوندهای دی سولفیدی مو را بازسازی می کند.

پلکس تراپی مو

موارد استفاده اولاپلکس

  1. استفاده در رنگ مو
  2. استفاده در پودر دکلره
  3. استفاده انحصاری برای اولاپلکس تراپی( قویترین درمان پس از اسیب های ناشی از دکلره، رنگ، اتو و براشینگ مو)

معرفی پنج شماره اولاپلکس( N1 تا N5) و کاربرد آن

اولاپلکس 5 شماره دارد که دو شماره اول در آرایشگاه و سه شماره ديگر در منزل انجام می شود.

  • اولاپلکس N1:برای انجام اولاپلکس تراپی در آرایشگاه جهت تقویت موها به موقع دکلره کردن میباشد و با رنگ و دکلره مخلوط می شود.
  • اولاپلکس N2:برای تقویت مو ها هنگامی که رنگ و دکلره را از موها شستید برای رسیدن به بهترین نتیجه، این ماده باید تا 20 دقیقه روی موها بماند و در واقع مثل ماسک مو می ماند.
  • اولاپلکس N3:این درمان خانگی یک بار در هفته توصیه می شود و بهترین زمان استفاده از آن، پیش از زدن شامپو و نرمکننده است. 1 تا 3 قاشق چای خوری برای نم دار کردن موها بزنید و آن ها را بطور یکسان شانه کنید. 10تا 30 دقیقه و یا یک شب تا صبح بگذارید روی موها بماند.
  • اولاپلکس N4:در واقع شامپو تقویت کننده مو میباشد که برای آبرسانی، افزایش قدرت موها در هر بار شست و شو جایگزین شامپوی معمولی شما شود.

اولاپلکس تراپی قویترین شیوه برای بازسازی و ترميم موهای اسیب دیده قبلی که در اثر دکلره، رنگ، اتو و براشینگ مو میباشد که تا بحال در جهان ارائه شده است.

انواع اولاپلکس

محصولات wowland:

آیا اولاپلکس تراپی واقعاً مؤثر است؟

آیا با وجود این بررسیهای عجیب و غریب و تایید افراد مشهور، دیگر لازم نیست نگران سفید شدن و زیبایی موهای خود باشیم؟ پاسخ منفی است. ما از سالیون آن تارور سؤال کردیم. او به عنوان یک متخصص مو درباره اولاپلکس تراپی توضیح میدهد: اولاپلکس محصولی درخشان است. من در واقع از این مجموعه برجسته در گذشته استفاده کرده ام. تجربه شخصی من در استفاده ازاولاپلکس این است که موهای من بعد از رنگ کردن احساس بهتری داشت. پس اگر شما از کسانی هستید که به طور دائم موهایتان را بلوند یا دکلره میکنید، پلکس تراپی یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

اما در پایان او هشدار میدهد که اولاپلکس برای موهای آسیب دیده یک معجزه نیست. او تاکید میکند که اگر نگران موهای خود هستید هنگامی که به یک سالن زیبایی برای رنگ کردن میروید از استایلیست خود بپرسید که آیا اولاپلکس گزینه مناسبی برای موهای شما است یا نه؟

چگونگی اثر کردن پلکس مو در پلكس تراپـی مو

اين مواد روي باندهاي دي سولفيدي مو اثر ميگذارند و آن هارامقاوم سازي ميكنند اما اينكار مربوط به قبل از آسيب رساني هست وهمزمان با كارهاي شيميايي روي مو انجام ميشود اما زماني كه مو اسيب ديدگي دارد با پلكس مو قابل درمان هست كه به اينكار پلكس تراپي ميگويند در پلكس تراپي باندهاي دي سولفيدي اسيب ديده مو ترميم وبازسازي ميشوند اين كار براي موهاي بشدت اسيب ديده كه حالت كشساني شديد ويا حتي خرد شدن وكنده شدن دارند توصيه ميشود اين مواد حاوي هيچ نوع ماده شيميايي مضر نيست حالت وساختمان خارجي مو رو اصلا تغيير نميدهد بنابراين پس از انجام پلكس تراپي اصلا نبايد انتظار موي ابريشمي ولخت داشت معمولا بدنبال پلكس تراپي ورفع اسيب ساختمان داخلي مو يك ترميم مثل بوتاكس يا كراتين توصيه ميشود تا مو از نظر ساختمان خارجي هم احيا شود كه اينكار تكنيك ارژنينگ تراپي هست.

اثر پلکس تراپی مو

کاربردهای پلکس مو

پلکس ها موادی تقویتی و بسیار قوی هستند که به منظور ترمیم سریع موها مورد استفاده واقع میشوند. با توجه به کاربرد تخصصی آنها، پلکسها بیشتر در آرایشگاهها برای ترمیم موثر و با دوام مو استفاده میشود. این محصول در هنگام رنگ یا کراتینه کردن مو کاربرد مهمی دارد. مدت زیادی نیست که این محصولات به ایران وارد شده اند و برای ترمیم کردن موها در آرایشگاههای حرفهای استفاده میشوند. پلکسهای مرغوب در برابر آسیب های حرارتی، کراتینه و براشینگ های سنگین نیز تضمین کننده هستند و از این رو می توانند به مهمترین محصول سلامتی مو در هر آرایشگاهی تبدیل شوند. برای کسانی که موهای خود را به صورت دائم رنگ می کنند نیز، پلکس مو راه نجات دائمی محسوب می شوند.

این محصول، با تکنولوژی و ترکیبات پیشرفته ای که دارد، به مراقب از مو به خصوص مراقبت از موها در مقابل آسیبهای احتمالی ناشی از رنگ مو میپردازد. همچنین اگر از پلکس مناسبی استفاده کنید، آسیبهای پیشین را نیز رفع میکند و میتواند موهای آسیب دیده را به طور کلی درمان کند. همچنین میتواند جلوی پوسیده شدن موها را بگیرد و حالت ارتجاعی مو را حفظ کند. پس درمان مناسب با پلکس تراپی، علاوه بر حفظ ساختار ظاهری مو توانایی نفوذ به لایههای داخلی را نیز دارد و میتواند مشکلات مو را به طور ریشه ای حل کند.

  1. روش‌های قطعی رفع ترک‌های پوستی
  2. روش‌های انتخاب عطر مناسب
  3. روش‌های داشتن موهای فر با روش‌های طبیعی
  4. بهترین مارک محلول رشد مژه
  5. برندهای معروف لاک خارجی و ایرانی
 


:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو , پلکس احیای مو , پلکس مو , پلکس تراپی , اولاپلکس ,
تاریخ : شنبه 26 مهر 1399
بازدید : 1046
نویسنده : احسان کریم خانی

کراتین چیست؟

کراتین پروتئینی است که به طور طبیعی در موهای شما وجود دارد.از کراتین چگونه استفاده میشود؟ یک متخصص مو و زیبایی در آرایشگاه یک محصول صاف کننده کراتین را به موهای شما اعمال میکند. و سپس از گرمای یک اتو مو برای قفل کردن آن مواد بر روی تار موهای شما استفاده میکند. این فرایند بسته به بلندی موهای شما حدود ۹۰ دقیقه یا بیشتر طول میکشد.

محصولات کراتین سالنهای زیبایی شامل Keratin Complex Smoothing Therapy از برند Coppola، Global Keratin Complex، احیای مو با La-Brasiliana، احیای موی کراتین برزیلی، Brazilian Blowout و صاف کردن موی برزیلی است.

  • صرفه جویی در زمان رسیدگی به موها: هنری بوردی (Henri Borday) از سالن Mizu salon نیویورک و مربی سازمانی جهانی کراتین میگوید: اگر شما معمولاً موی سر خود را صاف میبندید. با دوست دارید که همیشه صاف باشد، احیای مو با موی کراتین میتواند زمان سشوار و حالت دادن شما را از ۴۰٪ تا ۶۰٪ کوتاه کند.
  • وداع با موهای وِز وِزی: پس از احیای مو با کراتین شما میتوانید موهای وِز را فراموش کنید. بوردی در این باره میگوید: شما میتوانید در باران مرطوب یا نم نم راه برود و موهای شما تغییر نخواهد کرد.
  • قبل از اینکه بشویید باید صبر کنید: شما نباید سه یا چهار روز بعد از احیای موهایتان با کراتین، موهای خود را بشویید. بوردی میگوید: چرا که برای اثر کردن این درمان بر روی موهای شما نیاز به زمان است.
  • نگهداری: پس از دریافت خدمات احیای مو با کراتین و بعد از دوره انتظار بدون شستشو، باید از شامپوهای بدون سدیم سولفات استفاده کنید تا به نکهداری احیا کمک کنید.
  • اثر آن چقدر طول میکشد: انتظار میرود نتایج به مدت ۲ تا ۵/۲ ماه دوام بیاورد.

احیای کراتین باعث شکستن و نازک شدن موهای شما نخواهد شد، اما اتو کردن موها ممکن است باعث شود. نیل سادیچ (Neil Sadick) متخصص پوست نیویورک، میگوید: اتو کردن موها با دمای زیاد برای قفل کردن اثر مواد کراتین بر روی موها ممکن است باعث آسیب به موهای شما شود. بعضی از آرایشگران ممکن است از یک اتو مو با دمای بسیار بالا استفاده کنند که برای تارهای مو ضرر داشته و باعث سوختن مو میشود.

موهای صاف داشته باشید

بوردی میگوید: کراتین بیشتر از درمان ترمیم است. حتی اگر نوع موی شما خوب باشد، بازهم بدنهی مو را تقویت میکند و باعث میشود که موهای شما بیشتر انعطاف پذیر باشند. مو یکی از عناصر مهم در زیبایی خانمها و حتی آقایان است؛ اما اهمیت به مو و مدل آن در میان خانمها از اهمیت بیش تری برخوردار میباشد. خانمها همیشه به مدل موی دیگران علاقه مند میشوند، به همین دلیل اگر مو فر داشته باشند، تمایل به موهای صاف دارند و اگر موی صاف داشته باشند، تمایل به موهای فر دارند. اگر موهای شما فر است، میتوانید در این مطلب از روش کراتینه مو برزیلی، بیش تر بدانید. در ادامه همراه ما باشید تا از این روش و نکات آن بیش تر بدانیم.

محصولات wowland:

چه موقع از کراتین استفاده میکنیم

شاید در سالنهای آرایشی دیده باشید که ا فراد با اصرار موهای خود را بلوند و یا فرو اتو کرده باشند و دراثر این کارها موهایشان صدمه دیده است. البته با یکی دوبار موها آسیب نمیبیند ولی بسیاری از خانمها هستند که مدام در حال تغییر رنگ مو یا صافی و فری مو میشوند که چون مدام موهای خود را پررنگ و کمرنگ میکنند و از دکلره برای انجام این کار باید استفاده شود موها بشدت آسیب میبیند.

این حالت درواقع بیشتر در خانم هایی رخ میدهد که همیشه مدام درحال مش یا فر کردن موهای خود هستند ، که متاسفانه بعد از اندکی گذشت زمان ، موهای خود را ازدست خواهند داد . زمانی میرسد که شما وقتی موهایتان را شانه میکنید، موهایتان میشکند و هیچ ماده ای دیگری جلای خوبی به موهایتان نمیدهد.فکر میکنید موهایتان مرده و خشک است. البته حق با شماست، موهای شما ماده حیاتی خود را به نام “کراتین” از دست داده اند. کراتین اصلیترین ماده تشکیل دهنده ساقه موهایتان است که شما با استفاده مداوم از مواد شیمیایی رنگ، مش، فر، براشینگهای مکرر با سشووارهای داغ، تافت و ژل، آن را از بین برده اید.

شما برای بازگرداندن حیات دوباره به موهایتان، باید کراتین را به آن برگردانید تا دوباره موهایتان با جذب مواد مغذی و تقویت به حالت طبیعی اولیه خود درآید. پس از کراتینه صحیح موهایی لَخت و زیبا خواهید داشت که از شانه کردن آن لذت میبرید.

اتو مو مخصوص کراتینه

آیا کراتین درمانی موجب آسیب رسیدن به موها می شود؟

کراتین درمانی لزوما مضر نیست؛ بلکه می تواند منجر به تغذیه شدن موها شود. به مرور زمان، پروتئین موجود در موها از بین رفته و کراتین می تواند این ماده مفید را دوباره به کوتیکول های مو بازگرداند. با این حال، در فرآیند کراتین کردن موها از دمای بالای اتو مو برای لخت کردن موها استفاده می شود که منجر به آسیب رسیدن به موها می شود. متخصص کراتین مو باید ابتدا نوع و جنس موها را مورد بررسی قرار دهد و از دمای مناسب آن برای اتو کردن استفاده نماید تا آسیب دیدگی آن کاهش یابد. علاوه بر این، در برخی از مواد کراتین از فرمالدئید استفاده می شود که سرطان زا بوده و بهتر است از مواد مرغوب فاقد این ماده استفاده شود.

هزینه کراتینه کردن مو

درمان کراتین می تواند با توجه به اندازه و حجم موها، میزان آسیب دیدگی موها، سالن زیبایی و تجربه و مهارت شخص متفاوت باشد. به طور کلی در یک سالن معتبر و نزد یک شخص حرفه ای باید مبلغی حدود یک تا دو میلیون تومان پرداخت نمایید.البته این امکان برای شما فراهم است که کیت کراتین مو را خریداری و در منزل استفاده کنید. کراتینه کردن مو در خانه ممکن است کثیف کاری به همراه داشته باشد یا تجربه کافی برای انجام آن نداشته باشید. اما هزینه آن نسبت به سالن های زیبایی کمتر خواهد بود.

نحوه انتخاب یک اتو موی مناسب برای کراتین درمانی

برای تاثیرپذیری بالای مواد کراتین، باید از دمای بالا استفاده کرد که اتو مو یکی از بهترین گزینه ها است. در واقع برای یک کراتین مطلوب باید اتو مو به درجه حرارت حداقل 450 فارنهایت برسد؛ در غیر این صورت نتیجه مطلوب را کسب نخواهید کرد. پس اگر به دنبال یک اتو مو مناسب هستید، سعی کنید انواع بالاتر از 450 درجه فارنهایت را خریداری نمایید. در وهله دوم، اتو موی شما باید از صفحات تیتانیومی برخوردار باشد. برخی افراد از اتو موی سرامیکی برای این کار استفاده می کنند که چندان توصیه نمی شود. چرا که انواع سرامیکی در حین صاف کردن مو، حرارت خود را به مرور از دست می دهند. در صورتی که انواع تیتانیومی گرما را بسیار خوب در خود نگاه می دارند. دلیل این امر نیز گرمای مستقیم و زیادی است که از این طریق منتقل می شود.

اتو موی مخصوص احیا

سایر محصولات و خدمات wowland:

  1. معرفی ادکلن های خوشبو و معروف
  2. خواص شگفت انگیز ویتامین E موجود در روغن آرگان
  3. جدیدترین متدهای اصلاح مو
  4. مجوزهای لازم برای راه اندازی سالن‌های آرایشی
  5. عوارض استفاده بیش از حد از روغن آرگان
 


:: برچسب‌ها: اتو مو مخصوص احیا , اتو مو مخصوص کراتین , اتو موی کراتینه , بهترین مارک اتو مو , اتو مو کراتینه , قیمت اتو مو , خرید اتو مو ,
تاریخ : یک شنبه 20 مهر 1399
بازدید : 476
نویسنده : احسان کریم خانی

هفت عدد از بهترین مدل های برس

برس گرد فریز درمانی رمینگتون

این برس گرد توسط شرکت رمینگتون Remington» مدل B85R28P تولید شده که دارای سری ۶۰ میلیمتری است و ضد اللکتریسته و ضد وز است. شاید برای شما اتفاق افتاده باشد به مهمانی دعوت شدهاید و زمان کافی برای آرایش موهایتان نداشته باشید برسهای گرد با استفاده از سشوار به شما کمک خواهد کرد تا موهایی حالت دار و زیبا را نشان دهید. رمینگتون جزو برندهایی است که بیش از نیم قرن است که در زمینهی تجهیزات زیبایی و بهداشت و مراقبتهای شخصی با هدف مشتری مداری قدمهای موثری برداشته است.
برسها پلاستیکی باعث میشود هنگام شانه زدن به مو بهعلت الکتریستهای که ایجاد میکند موها را وز کند اما این محصول خاصیت ضد وز و الکتریسته را در خود دارد. موهایی که در این برس استفاده شده از جنس نایلون بوده که به دلیل وجود ترکیبات یونی ضد وز عمل کرده و فرهایی پر حجم و نرم را ایجاد میکند. همچنین امکان درخشان کنندگی این برس به موها طراوت بالایی میبخشد؛ زمانی که از مواد درخشان کنندهی مو استفاده میکنید و با این برس بخواهید به موهایتان حالت بدهید خاصیت درمانی خود را نشان می‎دهد و از بروز موخوره جلوگیری میکند.

برس مو اسپیکا

برند اسپیکا یکی از برند های مطرح و با سابقه در زمینه تولید انواع برس و شانه مو است.این برس برای حالت دادن موهای بلند است و میتواند به موها حالت ابریشمی دهد.از طرف دیگر اگر موهایی بلند دارید، اندازه بزرگ این نوع برس به دردتان میخورد، به خصوص هنگامی که میخواهید موها را خیلی سریع سشوار کنید.برس مو اسپیکا مدل ۷۲۴۰۳، برسی خوش دست و سبک است که استفاده راحتی دارد.این برس از ۱۶ ردیف سوزن پلاستیکی به همراه مو طبیعی و الیاف مصنوعی ساخته شده است. سری برس گرد اسپیکا دارای قطری به ابعاد ۴۳ میلیمتر است و دسته ۱۱۵ میلی متری آن به راحتی در دست جای میگیرد.

برس گرد آکاکاپا سری تورمالین

گرمای تحت کنترل با اثر یونی. برسی با دسته ای از جنس مواد اولیه فیبرکربن. لوله آلومینیومی با روکش سرامیک و تورمالین. موهای سرگرد نایلونی مقاوم در برابر سشوار. در طراحی ارگونومیک، دسته یک تکه و بدون لغزش این برس کنترل خوبی را در حرکات چرخشی ارائه میدهد.

انواع برس مو

به دلیل وجود مواد معدنی کریستالی در پوشش سرامیکی لوله، گرمای سشوار به سرعت بر روی کل سطح لوله پخش میشود و دما را ثابت نگه میدارد. همچنین کریستال های موجود در پوشش تورمالین لوله، با گرم شدن سشوار تبدیل به منبع طبیعی یون های منفی میشوند و بار یون های مثبت را که به طور معمول در مو یافت میشوند را خنثی میکنند. بنا براین اثر الکتریسیته موجود در ساختار مو را از بین میبرد و نیز یون های منفی، مولکول های آب را به ذرات کوچکتر تبدیل کرده تا به موها نفوذ و آن ها را مرطوب و شفاف تر کنند و با بستن کامل کوتیکول ها، موها را نرم و ابریشمی میکنند.

محصولات wowland:

برس مو کیپه سری Nano Tech

برس گرد کیپه سری Nano Tech مدل ۵۹۶۵، این برس که بزرگترین سایز برسهای کیپه است در سایز ۶۵ سانتی متر هست. همچنین این برس هم مانند دیگر برس های سری Nano Tech کیپه دارای بدنهای سرامیکی و جیوهای است. دیگر مذیت این برس تحمل دما بین ۱۸۰ تا ۲۴۵ درجه سانتی گراد را دارا است. همچنین همانگونه که در تصویر مشاهده مینمایید دارای دو نوار قرمز رنگ جیوه است که با حرارت دادن به برس این دو نوار حرارت را در خود نگه داشته و در هنگام براشینگ حرارت را از زیر به موهای شما انتقال میدهد و باعث میشود تا سرعت براشینگ بالا رفته و به زمان کمتری نیاز داشته باشید و از آسیب موها در برابر تایم بالا در مقابل سشوار جلوگیری میکند.

برس گرد لورنزو مو و پرلون سرامیکی نانو تکنولوژی

برس گرد مو و پرلون سرامیکی نانو سایز ۲۵ لورنزو بدلیل ترکیب مو و پرلون (سوزن از نوع پرلون ضد آب و ضد حرارت) مناسب برای براشینگ های طولانی و حالت دادن سریع، مخصوصا برای موهای بلند است و برای موهای نمناک جهت حالت دهی سریع و براق نمودن استفاده دارند. منافذ موجود در بدنه برس باعث تسریع در پخش شدن حرارت بدنه سرامیکی و طبعا باعث یکسان سازی عمل براشینگ می شود و بدلیل استفاده از تکنولوژی نانو در این نوع از برس ها صدمه به مو در زمان خشک کردن مو به حداقل می رسد. این برس تا حرارت ۳۰۰ درجه سانتی گراد مقاوم است.

برس گرد مو دیانی

اگر موهای پرپشت و زبر دارید که گاهی گره خوردنهای آن حسابی کلافهتان میکند، این برس برایتان ایدهآل است زيرا ساختار برس به شکلی است که دندانههای آن به راحتی در عمق موها نفوذ میکند بدون اینکه موها را خیلی بکشد و به موها فشار زیادی بیاورد. درضمن اگر موهای شما فر است یا کمی اکستنشن به آنها وصل کردهاید نیز سراغ این برس بروید چرا که میتواند به ملایمت خیلی خوب موها را حالت دهد. اگر میخواهید در خانه تنها یک برس داشته باشید که همه اعضای خانواده از آن استفاده کنند، این نوع برس بهترین است.

برس گرد

برس گرد آکاکاپا سری بدون آسیب رسانی

لاین بدون آسیب رسانی ( No-Damage ) ضد الکتریسیته ساکن و ضد میکروب است و موها را بدون دهیدراته کردن خشک میکند و سبب سالم ماندن مو میشود. دارای موی ۱۰۰% خالص و طبیعی. دسته آرگونومیک سبک و بدون لغزش. لوله آلومینیومی با پوشش کریستال های سرامیک و تورمالین با خواص ضد الکتریسیته و ضد میکروب. لاین بدون آسیب رسانی ( No-Damage ) مو را بدون دهیدراته کردن سریع خشک میکند.

ویژگی های یک برس خوب

حتما دوست دارید بدانید هنگام خرید یک برس خوب باید چه ویژگی هایی را در نظر بگیرید تا بتوانید به خوبی موهایتان را مرتب کنید و در عین حال به پوست سر و موهای شما صدمه ای وارد نکند. ما در اینجا راهنمایی برای خرید یک برس خوب به شما ارایه می دهیم :

  • بهتر است موهای برس از جنس نایلون باشند نه پلاستیک. موهای نایلونی انعطاف بیشتری دارند و کمتر موجب آسیب رساندن به موهایتان می شوند .
  • هنگام خرید به دسته برس دقت کنید. برس هایی که دسته ارگونومیک دارند به شما امکان می دهند که آن را بهتر در دست بگیرید و کنترل بهتری نیز هنگام برس زدن موهایتان بر آن داشته باشید .
  • دقت کنید که یک بالشتک پارچه ای در انتهای موهای برس وجود داشته باشد چون این بالشتک موجب می شود موهای شما هنگام شانه کردن با برس کمتر آسیب ببینند .
  • برس هایی را بخرید که انتهای موهای آن گرد باشد. این گردی موجب می شود سر موهای برس پوست سر شما را آسیب دیده و زخمی نکند. در عین حال موهای برس که از هم جدا و تکی تکی باشند بهتر از موهای به هم چسبیده است .

کاربرد برس گرد

بهداشت برس

برای اینکه برس تمیزی داشته باشید هر بار پس از شانه کردن موهایتان، موهای اضافی آن را بیرون بیاورید و دست کم ماهی یک بار آن را با آب گرم و صابون بشویید. بهتر است ست برس های خودتان را به آریشگاه ببرید چون در آرایشگاه ها برس ها برای آرایش سر افراد متعدد استفاده شده و امکان انتقال بیماری های پوست و مو مانند قارچ ها، شپش و کچلی وجود دارد. برس شما کاملا شخصی است و آن را حتی به اعضای خانواده تان قرض ندهید. امکان انتقال میکروب های بیماری های پوست و مو بین اعضای یک خانواده هم وجود دارد .

از سایر محصولات و خدمات wowland میتوان به

خرید محلول رشد مژه،

خرید برس مو،

خرید قیچی پیتاژ،

خرید روغن آرگاناشاره نمود.

  1. ریباندینگ چیست
  2. ابریشم سازی مو چیست؟
  3. تفاوت کراتینه و ریباندینگ
  4. بعد از کراتینه از چه نوع شامپویی استفاده کنیم؟
  5. خواص روغن آرگان برای مو
 


:: برچسب‌ها: قیمت برس گرد , قیمت برس مو , خرید برس مو ,
تاریخ : شنبه 19 مهر 1399
بازدید : 346
نویسنده : احسان کریم خانی

اتو مو چیست؟

قبل از آنکه به چیستی اتو مو بپردازیم باید به این نکته اشاره بنماییم که شاید در زمان های قدیم روش های مختلفی برای صاف کردن مو بوده است اما امروزه که در دنیای تکنولوژی زندگی مینماییم، به راستی که باید با تکنولوژی همراه شویم.

یکی از محصولاتی که تکنولوژی با ورود خود به ما عرضه نمود، اتو مو بود. هموراه در دنیای امروزه صافی و مرتب بودن مو یکی از دغدغه های بانوان و آقایان بوده است. اتو مو نیز یکی دیگر از وسایلی است که مانند سشوار و انواع فر کننده برای مرتب سازی و حالت دادن به مو است. البته که اتو مو بیشتر برای افرادی است که قصد دارن موهای صافی بدست بیارند یا موهای خود را مرتب سازند و در بسیاری از مواقع در لاین های درمانی نیز از اتومو نیز استفاده میشود مانند کراتین، ریباندینگ، انواع صافی ها دائم، پروتئین تراپی و

اتو مو چه دستگاهی است؟

اتو مو در واقع یک دستگاه برقی الکترونیکی است که شامل: یون منفی، تورمالین ، حرارت مادون قرمز، تیتانیوم و سرامیک میباشد. این اجزا باعث میشوند که اتومو یک دستگاه بروز به حساب بیاید و جزو تنکولوژی روز محسوب شود.

در واقع که وقتی این دستگاه شامل همچین مواردی باشد، باعث میشود تا به مو آسیب کمتری در مقابل حرارت برسد و در نتیجه مو درخشندگی و زیبایی خاص خود را پیدا کند. در واقع به عقیده ی بسیاری، ضرر و آسیب های حرارت ناشی از اتو کشیدن مو نسبت به سشوار و باقی راه ها، بسیار بسیار اندک بوده است. یکی دیگر از محاسن اتو مو، کاربردی بودن و استفاده ی آسان از آن است. اتوی مو به طوری تعبیه شده است که هر خانمی میتواند به راحتی در منزل از آن استفاده کند. کافیست آن را روشن نموده و درجه ی مناسب را انتخاب نماید و سپس اتوی مو را بر روی موهای خود بکشد.

اتو موهای برتر دنیا

رمینگتون مدل S9100

اگر توان خرید خوبی داشته باشید، بعید نیست که فروشنده اتوی موی پرولوکس رمینگتون مدل S9100 را به شما پیشنهاد دهد. رمینگتون برند باسابقهای در حوزه لوازم آرایش برقی است. این مدل اتوی موی رمینگتون رنگ رُزگُلد ملیح فوقالعاده دلبرانهای دارد و با آن کیف ضدحرارتی همرنگش میتواند کادوی خیلی شیکی هم باشد. اما از زیبایی ظاهری که بگذریم، قطعا کارایی بالا پیششرط لازم برای هزینهکردن است.

در توضیحات این محصول ادعا شده است که فقط با یک دور کشیدن اتو روی موها شاهد ۵۰ برابر صافی بیشتر خواهید بود که حتی تا یک روز تمام دوام میآورد. روکش سرامیکی صفحات پهن اتو کاملا سُر است و دستگاه در کمتر از ۳۰ ثانیه گرم و آماده کار میشود. این محصول دارای قابلیت تنظیم دما در ۹ حالت مختلف در گستره دمایی بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد است. ضمن اینکه از فناوری اُپتیهیت هم برخوردار است. به این معنی که از انتقال حرارت به نقاط آسیبپذیر موها جلوگیری میکند. نمایشگر دیجیتال و فناوری تولید یون را هم به سایر ویژگیهای این محصول اضافه کنید.

محصولات و خدمات wowland:

خرید روغن آرگان،

خرید قیچی پیتاژ،

خرید اتو مو،

خرید برس مو،

خرید محلول رشد مژه

با مروری بر نظرات کاربران دریافتیم که اکثریت تجربه رضایتبخشی در استفاده از این محصول داشتهاند. اما عدهای از کاربران به وجود بویی همچون بوی سوختگی اشاره داشتند که بهویژه در دماهای بالا بیشتر قابل حس است. ولی مشکل اساسیتر چیز دیگری است. گویا صفحه بالا و پایین اتو در یک سمت دستگاه کاملا روی هم جفت نمیشوند و فاصله ناچیزی بینشان باقی میماند. البته این مشکل فقط زمانی روی نتیجه کار تأثیر خواهد داشت که دسته خیلی نازکی از مو در آن قسمت قرار بگیرد. ولی درکل رمینگتون S9100 در بازه قیمتی خودش اتوی موی پرقدرتی است.

پرومکس مدل 5705

اما اگر برای اتو مو سرامیکی بازه قیمتی پایینتری مدنظرتان است، پس بد نیست نگاهی هم به محصولات پرومکس ازجمله مدل 5705 بیندازید که در مقایسه با رمینگتونی که گفتیم، ارزانقیمتتر اما دارای آپشنهای کمتری است. این محصول در عرض ۹۰ ثانیه گرم میشود و میتواند به بیشینه دمای ۲۰۰ سانتیگراد برسد. اما انتظار نداشته باشید که با این قیمت کم از آپشنهایی نظیر تنظیم دما یا تولید یون بهرهمند شوید.

اتو موی های محبوب

ابعاد صفحاتش هم کوچکتر است بنابراین برای اتوکشی موهای بلند و پرپشت به زمان بیشتری احتیاج خواهید داشت. ولی از بابت طول کابل خیالتان راحت باشد. پرومکس 5705 مثل رمینگتون دارای سیم بلند چرخشی است (چرخشیبودن سیم از پیچخوردگی و فرسودگی سیم جلوگیری میکند). پس مجبور نیستید نزدیک پریز برق بنشینید!

بابلیس مدل ST70E

بابلیس یکی از نامآشناترین برندهای تولید لوازم برقی آرایش مو است که چندین مدل اتوی تیتانیومی هم دارد. اگر در استفاده از اتو مو از مهارت کافی برخوردارید و قصد خرید انواع تیتانیومی را دارید، اتو مو بابلیس مدل ST70E را در بین گزینههای خریدتان مدنظر داشته باشید.

این محصول علاوهبر صفحات تخت در قسمت داخلی انبر اتو، دارای دو صفحه مدور لبه گرد هم در قسمت بیرونی است که برای فرکردن موها کاربرد دارند. البته از فرکنندههای تککاره انتظار بیشتری میتوانید داشته باشید. بیشینه دمای این محصول ۲۳۰ سانتیگراد و دارای قابلیت تنظیم دماست. اما نه تنظیم دمای پیشرفته، بلکه فقط سه حالت برای انتخاب دارد که ۲ حالتش هم برای فرکردن موهاست. ضمنا در این مدل باوجود قیمت بالا خبری از صفحه دیجیتال و فناوری تولید یون نیست و تنها متعلقاتش پد ضدحرارتی یا همان زیراتویی است.

پریتک مدل TA-089

از بین اتوهای مو تیتانیومی در بازه قیمتی پایینتر، پریتک مدل TA-089 هم گزینه بدی نیست. این مدل در بازه قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان قرار دارد و مهمترین مزیتش برخورداری از قابلیت تنظیم دما در گستره دمایی بین ۵۰ تا ۲۰۰ سانتیگراد است و نمایشگر دیجیتال هم دارد. ضمن اینکه به سیم بلند چرخشی و دکمه روشن/خاموش هم مجهز است.

فلر مدل HI-60

ازجمله اتوهای مو تورمالینی موجود در بازار میتوان به فلر مدل HI-60 اشاره کرد که شکلوشمایل چشمگیری ندارد، اما ازلحاظ کارایی چندان هم بد بهنظر نمیرسد. فلر نام آشنایی در حوزه لوازم خانگی برقی است که کارایی رضایتبخش و قیمت مناسبی هم دارد.اتو مو فلر مدل HI-60 دارای صفحات سرامیکی با پوشش تورمالینی است. تورمالین هم همانطور گفتیم از احتمال سوختن موها بر اثر اتوکشی میکاهد و بهدلیل آزادسازی طبیعی یونهای منفی، صافی ابریشمگونهای به موها میبخشد. این محصول از قابلیت تنظیم دما در هفت حالت مختلف در گستره دمایی ۱۷۰ تا ۲۳۰ سانتیگراد برخوردار است. این مدل در بازه قیمتی مناسبی قرار دارد و در بازه قیمتی خودش اتو مو آپشنداری است.

اتو مو های خاص

کیف ضدحرارتی و آپشن خاموششدن خودکار را هم به سایر مزیتهای این محصول اضافه کنید. فقط اینکه باید با ظاهر نهچندان دلنشین این محصول کنار بیایید. درواقع فلر به ظرافت و خوشدستی رمینگتون نیست.

سایر محصولات wowland:

پلکس مو،

قیچی کوتاهی مو،

اتو مو مخصوص کراتین

کلام آخر

اینها فقط چند نمونه از دهها مدل موجود در بازار بود که به شما معرفی کردیم. برای اینکه از انتخابتان پشیمان نشوید، اگر بیشتر از دو، سه بار در هفته از اتو مو استفاده میکنید، سراغ مدلهای باکیفیتتر بروید. یادتان باشد اتوکشی با موهای خیس ممنوع! حتما هم قبل از اتوکشی از اسپریهای محافظ حرارتی مو استفاده کنید.

  1. براشینگ مو چیست؟
  2. قیچی پیتاژ چیست
  3. آشنایی با برس های حرارتی
  4. موخوره چیست؟
  5. روش هاش های احیا مو در منزل
 


:: برچسب‌ها: اتو مو مخصوص احیا , اتو مو مخصوص کراتین , اتو موی کراتینه , بهترین مارک اتو مو , اتو مو کراتینه , قیمت اتو مو , خرید اتو مو ,
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1399
بازدید : 78
نویسنده : احسان کریم خانی

معرفی برترین محلول ها و سرم های تقویت کننده مژه

ابروها و مژه های پرپشت و حجیم در زیباتر به نظر رسیدن صورت نقش به سزایی دارند. مژه های بلند و پرحجم زیبایی چشم را دوچندان میکند. راهکارهای بسیاری مانند استفاده از لوازم آرایش، مژه مصنوعی و کاشتن مژه وجود دارد که این روزها خیلی از خانمها به سراغش میروند بدون اینکه به عوارض آن فکر کنند. استفاده بیش از حد از این روش ها موجب آسیب و کم پشت تر شدن مژه ها و ابروان شما میگردند. اگر به داشتن مژههایی طبیعی فکر میکنید که بلندتر و پرتر از حالت فعلیتان به نظر بیایند در این مطلب پیشنهادهای هیجانانگیزی برای پیشنهادهای هیجانانگیزی برای بلند کردن مژههایتان داریم.

بلند کردن مژههایتان داریم. منشا تقویت کننده های مژه

نواحی اطراف چشم، نقش مهمی را در زیبایی ظاهری افراد ایفا میکند. هنگامی که افراد با یکدیگر ارتباط چشمی برقرار میکنند، چشم و نواحی پیرامون آن نقش مهمی در برقراری این ارتباط دارند. بنابراین این بخش صورت در بروز زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیبا بودن و داشتن ضخامت کافی در مژهها در بسیاری از کشورها و فرهنگها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بعنوان یک عامل مهم در ایجاد جذابیت ظاهری تلقی میشود.

تقویت کنندههای مژه میتوانند به دو گروه تقسیم شوند: گروه اول تقویتکنندههای حاوی آنالوگ پروستاگلاندین (Prostaglandin) و گروه دوم فاقد این ترکیب هستند. آنالوگهای پروستاگلاندین ترکیبات فعالی بوده که برای مدت زمان زیادی در درمان گلوکوم یا آبسیاه چشم مورد استفاده قرار می گرفتند. آنها ترکیباتی مشابه لیپیدها بوده که از اسیدهای چرب منشا گرفته اند. بعد از گذشت مدت زمان زیادی، متخصصان پوست مثل من، متوجه اثر تقویتکنندگی مژهها و افزایش ضخامت آنها در بیمارانی که تحت درمان با این پروستاگلاندین قرار گرفته بودند شدند. اگرچه، بعد از مدتی در سال 2008 شرکت دارویی Allergan یک محصول حاوی پروستاگلاندین سنتتیک با نام تجاری bimatoprost را بعد از اخذ مجوز و تاییدیه FDA بمنظور درمان افرادی که مژههای کم و نازکی دارند روانه بازار کرد.

محلول رشد مژه

محصولات wowland:

معرفی برترین محلول ها و سرم های تقویت کننده مژه

  • محلول تقویت مژه لاتیس Latisse

لاتیس (Latisse) را میتوان راه حلی شگفتانگیز جهت درمان کم پشتی، ریزش و کوتاهی مژه محسوب کرد. این محصول عارضه خاصی ندارد و تنها نکته ای که حائز اهمیت است قیمت بسیار بالای آن است. شما باید حداقل یه مدت ۸ الی ۱۰ هفته متوالی لاتیس را هر روز به اندازه یک قطره بر روی پلکهای فوقانی خود بمالید تا رشد طولی مطلوب و ضخامت مناسب مژههای خود را شاهد باشید. البته لازم به ذکر است که برای ماندگاری تاثیر دارو باید مصرف آن را مجددا تکرار کرد. مشاهده نتیجه کامل پس از ۱۶ هفته از شروع درمان حاصل خواهد شد. علاوه بر تقویت مژهها از قطره لاتیس برای پر کردن ابروهای کم پشت هم استفاده میشود. عوارض این محصول شامل تیرگی، سوزش و خشکی چشم و قرمزی پلکها میباشد که پس از مدتی از استفاده برطرف خواهد شد.

  • محلول تقویت کننده مژه و ابرو ماوالا Mavala

برند سوییسی Mavala سالهاست در زمینه محصولات مراقبت از مو و ناخن فعالیت میکند. لوسیون تقویت کننده مژه ماوالا دارای موکوپلی ساکارید طبیعی و ویتامین B2 است که ضمن تقویت ریشه مژه ها و ابرو که باعث جلوگیری از ریزش آنها میگردد به عنوان یک محرک رشد نیز عمل کرده و مژه ها را بلند تر و ضخیم تر میکند به گونه ای که حتی در یک دوره استفاده کاملا ملموس است تقویتکننده مژه و ابرو ماوالا مدل Double-Lash، دو برس جداگانه برای ابرو و مژههایتان دارد که شبها پس از شستن صورتتان میتوانید از آن استفاده کنید.

  • ریمل شب تقویت کننده مژه آرتدکو

ترمیم کننده مژه آرت دکو ریملی است با رنگ شفاف که باعث تغذیه و تقویت مژه ها می شود و دارای پروکاپیل (ساختاری فعال و پیچیده متشکل از: بیوتین، پپتاید، برگ درخت زیتون و مرکبات) می باشد که بلند کننده و تقویت کننده مژه بوده و در عین حال باعث فعالسازی رشد طبیعی مژه ها می شود. این محصول فاقد بو، فاقد روغن و فاقد لانونین می باشد و برای چشم های حساس قابل استفاده است.

محلول ویژه رشد مژه

  • سرم تقویتکننده و ضد ریزش مژه سینره

سرم تقویتکننده ضد ریزش مژه سینره حاوی ماده موثری به نام میریستوئیل پنتاپپتاید ۱۷ است. به زبان سادهتر اینکه این ماده بهمرورزمان باعث میشود مژههایتان محکمتر شده، پررنگتر به نظر برسند و از نظر تعداد و سرعت رشد هم افزایش پیدا کنند. وجود انواع ویتامین ها و عصاره های گیاهی نظیر ویتامین های گروه B و اسیدهای آمینه حاوی گوگرد در این سرم، باعث تقویت ساختار مو، افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی بهتر به فولیکول های مو می گردد. در نتیجه بهمرور زمان تغییر را روی مژه هایتان احساس خواهید کرد. کاملاً بدون رنگ است و قابل استفاده برای آقایان هم خواهد بود. کافی است دو بار در روز روی مژههای تمیز و شسته شده خود بمالید.

  • سرم افزایشدهنده رشد مژه ایزادورا

سرم افزایش دهنده رشد مژه ایزادورا یک برند سوییسی است که ادعا کرده این سرم پس از یک ماه استفاده مداوم قادر است مژههایتان را تا ۲۰ درصد بلندتر کند. برس این محصول طراحی خاصی دارد و تکتک مژههایتان را پوشش خواهد داد. با بهره گیری از تکنولوژی منحصر به فرد در این محصول، مواد مغذی مژه ها، در قالب کپسول هایی بسیار کوچک، با پوسته کراتینی، روی مژه ها قرار می گیرد تا جذب مواد مغذی، توسط مژه ها، تا سه برابر افزایش یابد. بدون بو و مناسب برای استفاده با لنز و چشم های حساس است.

  • محلول تقویت مژه سریتا

محلول تقویت مژه سریتا یک محصول ایرانی پرطرفدار است. این محصول به دلیل دارا بودن ماده موثره بیماتوپراست، باعث افزایش رشد مژه و پرپشت و ضخیم شدن مژه ها می شود. همچنین این ماده روی رنگدانههای مژهها تأثیر گذاشته و رنگ آنها را تیرهتر میکند. رطوبترسانی مناسب و افزایش انعطافپذیری مژهها از دیگر مزایای استفاده از این محلول عنوانشده است.

تاثیر محلول رشد مژه

نکاتی در مورد استفاده از محلول تقویت مژه و ابرو:

  • قبل از استفاده از هر تقویتکنندهای ابتدا آرایش چشم و ابروی خود را کامل پاک کنید، مژه و ابرویتان را خوب تمیز کنید و بعد روی آنها تقویتکننده بزنید.
  • فراموش نکنید همه محصولات تقویتکننده مژه در صورت استفاده مداوم و در مدتزمان طولانی اثر خود را نشان خواهند داد پس حتماً صبور باشید و بدانید با استفاده از این محصولات راه کمخطرتری را نسبت به کاشت انتخاب میکنید.
  • روی اکثر محصولات مدت زمان مصرف برای نتیجه گرفتن درج شده است اما استفاده از تقویتکنندهها را نباید به یکباره قطع کنید و بهمرور باید روزهای مصرف در هفته را کاهش دهید و سپس مصرف را متوقف کنید.
  • انتظار معجزه از این محصولات نداشته باشید، اگر به طور طبیعی از ابتدای زندگی خود مژه و ابروهای کمحجمی داشتهاید این محصولات نمیتوانند برای شما معجزه کنند، این محصولات فقط برای قطع ریزش و رویش مجدد موهای ازدسترفته به شما کمک میکنند.
  1. روش های درمان خانگی موخوره
  2. 5 ماسک خانگی برای تقویت مو
  3. معجزه روغن آرگان برای پوست
  4. تفاوت پلکس و کراتینه چیست؟
  5. برای جلوگیری از ریزش مو چه بخوریم؟


:: برچسب‌ها: خرید محلول رشد مژه , تقویت مژه , محلول رشد مژه ,
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1399
بازدید : 78
نویسنده : احسان کریم خانی

منشا تقویت کننده های مژه

نواحی اطراف چشم، نقش مهمی را در زیبایی ظاهری افراد ایفا میکند. هنگامی که افراد با یکدیگر ارتباط چشمی برقرار میکنند، چشم و نواحی پیرامون آن نقش مهمی در برقراری این ارتباط دارند. بنابراین این بخش صورت در بروز زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیبا بودن و داشتن ضخامت کافی در مژهها در بسیاری از کشورها و فرهنگها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بعنوان یک عامل مهم در ایجاد جذابیت ظاهری تلقی میشود.

تقویت کنندههای مژه میتوانند به دو گروه تقسیم شوند: گروه اول تقویتکنندههای حاوی آنالوگ پروستاگلاندین (Prostaglandin) و گروه دوم فاقد این ترکیب هستند. آنالوگهای پروستاگلاندین ترکیبات فعالی بوده که برای مدت زمان زیادی در درمان گلوکوم یا آبسیاه چشم مورد استفاده قرار می گرفتند. آنها ترکیباتی مشابه لیپیدها بوده که از اسیدهای چرب منشا گرفته اند. بعد از گذشت مدت زمان زیادی، متخصصان پوست مثل من، متوجه اثر تقویتکنندگی مژهها و افزایش ضخامت آنها در بیمارانی که تحت درمان با این پروستاگلاندین قرار گرفته بودند شدند. اگرچه، بعد از مدتی در سال 2008 شرکت دارویی Allergan یک محصول حاوی پروستاگلاندین سنتتیک با نام تجاری bimatoprost را بعد از اخذ مجوز و تاییدیه FDA بمنظور درمان افرادی که مژههای کم و نازکی دارند روانه بازار کرد.

محلول رشد مژه

محصولات جدید تقویت کننده مژه

در سال 2008، این شرکت محصول جدید دیگری بنام Latisse را که حاوی میزان 0.03% محلول چشمی bimatoprost برای درمان مژههای ضعیف و کم پشت معرفی کرد. این شرکت محصول دیگری با نام Lumigan را بصورت یک قطره چشمی برای درمان فشار و گلوکوم چشم نیز تولید کرد. Lumigan و Latisse هردو دارای فرمولاسیون یکسان (bimatoprost) بوده اما Latisse دارای یک اپلیکاتور مخصوص همراه خود بود. اگرچه این محصول نتوانست مجوز لازم برای توزیع و فروش در اروپا را اخذ کند. در حالی که Latisse در حال حاضر در انگلستان در دسترس نیست، اما شرکتهای مختلفی وجود دارند که سرمهایی با همان مواد موثره را به فروش میرسانند. هرکسی میتواند bimatoprost 0.003% را تحت عناوین ژنریک bimatoprost و یا تحت نام نجاری Lumigan و Eyreida تهیه کند. بیشترین تحقیقات بالینی برای ارزیابی پروستاگلاندین بر روی bimatoprost انجام شده است. اگرچه که با بررسی تاثیر دو داروی مبتنی بر پروستاگلاندین، بنام های latanoprost( با نام تجاری Xalatan) و travoprost ( با نام تجاری Travatan) اثرات مشابهی در درمان گلوکوم در بیماران مشاهده شد و هردوی آنها در انگستان در دسترس هستند.سرمهای تقویت کننده دیگری نیز در بازار وجود دارند که حاوی طیف مختلفی از ترکیبات غیر دارویی مانند پپتیدها، ویتامینها و حجم دهندههای مژه میباشند. اگرچه این محصولات ممکن است تاثیرات مثبتی بر حجم مژهها داشته باشند اما تاکنون مطالعه وسیع و کاملی در مورد میزان تاثیر این محصولات بر رشد مژهها انجام نشده است.

علم نهفته در پس فرمولاسیون این محصولات اینگونه تصور میشد که آنالوگ های پروستاگلاندین از طریق بهبود روند چرخه تولید و رشد مژهها میتوانند اثرگذار باشند. چرخه تولید و رشد یک مژه در حالت عادی حدود 4 ماه به طول میانجامد. این روند رشد شامل سه فاز anagen (رشد)، catagen (مرحله گذار) و telogen (استراحت) میباشد. در فاز telogen یا مرحله استراحت مژهها هیچگونه رشدی نداشته و نهایتا قبل از شروع دوباره چرخه از مرحله anagen دچار ریزش مو میگردند.آنالوگهای پروستاگلاندین موجب تحریک فولیکولهای مو برای گذر از مرحله استراحت به مرحله رشد یا همان anagen میگردند که نتیجه آن تولید مژههای بیشتر در فاز رشد است. این ترکیبات میتوانند مدت زمان فاز رشد مژه را طولانیتر کرده و بدین ترتیب طول مژهها افزایش مییابد.

در مطالعات متعددی میزان عملکرد و نتایج حاصل از مصرف آنالوگهای پروستاگلاندین به ثبت رسیده است. در یکی از این مطالعات با تعداد 278 بیمار که تعداد 137 از آنها از Latisse استفاده کرده بودند مشخص شد که بعد از گذشت یک بازه زمانی 16 هفتهای از مصرف این محصول، ضخامت مژهها به میزان 106% بیشتر شده بود. همچنین 25% بر طول مژهها افزوده و 18% نیز تیره تر شده بوند. در مطالعات دیگری که توسط افراد و گروههای مستقل انجام شد نیز تاثیر استفاه از این ترکیبات در مژهها به اثبات رسید. در این مطالعات متغیرهایی مانند طول، ضخامت و تیرگی مژهها با مصرف bimatoprost در مقایسه با مصرف یک دارونما در گروه شاهد مورد ارزیابی قرار گرفت. در همه این مطالعات اثرات قابل ملاحظهای در بهبود پارامترهای بیان شده با مصرف bimatoprost مشاهده گردید.

محلول مخصوص رشد مژه

ویژگی های منحصر به فرد این محصول

نه تنها پروستاگلاندینها میتوانند برای افزایش ضخامت و رشد مژه ها استفاده گردند بلکه میتوان برای درمان گلوکوم یا آب سیاه چشم نیز بصورت قطره هایی درمانی داخل چشمی از آنها استفاده کرد. اما باید گفت داده های زیادی در خصوص ایمنی مصرف این محصولات در داخل چشم وجود ندارد بنابراین باید تا حد ممکن از این محصولات صرفا در اطراف چشم (مژه ها) استفاده کرد. اگرچه، مانند هر ترکیب دارویی دیگری، این محصول هم دارای عوارض جانبی مثل خارش، قرمزی پلک، تغییر رنگ عنبیه (معمولا بصورت دائمی) و تیرگی پوست اطراف چشم بوده که باید گفت این عوارض در کمتر از 4% از افراد مشاهده شده است.

معرفی برخی از انواع داروی تقویت مژه

  • قطره لاتیس

لاتیس (Latisse) را میتوان راه حلی شگفتانگیز جهت درمان کم پشتی، ریزش و کوتاهی مژه محسوب کرد. تاثیر این قطره بر تقویت رشد مژه زمانی مطرح شد که چشم پزشکان، در حین درمان گلوکوم بوسیله این قطره متوجه شدند بیمارانی که بدین روش تحت درمان قرار گرفتهاند از رشد قابل توجه مژه برخوردار شدهاند. میتوان گفت این ماده عارضه خاصی به همراه نداشته و تنها نکتهای که حائز اهمیت است، قیمت بالای این محصول است. قیمت این قطره تا حدی است که برای نتیجه گرفتن از آن میبایست میلیونها تومان هزینه کنید. در واقع شما باید حداقل یه مدت ۸ الی ۱۰ هفته متوالی لایتس را هر روز به اندازه یک قطره بر روی پلکهای فوقانی خود بمالید تا رشد طولی مطلوب و ضخامت مناسب مژههای خود را شاهد باشید. البته لازم به ذکر است که برای ماندگاری تاثیر دارو باید مصرف آن را مجددا تکرار کرد. مشاهده نتیجه کامل پس از ۱۶ هفته از شروع درمان حاصل خواهد شد.

روش مصرف: یک قطره از این داروی تقویت مژه را به طور مستقیم بر روی یک برس کوچک و باریک مژه بچکانند، یا یک قطره از دارو را درون درب بطری بچکانند و برس مژه را داخل درب فرو ببرند تا به محلول آغشته شود. سپس به آرامی برس را بر روی پلک فوقانی بکشند تا پلک مرطوب کردد. معمولا یک قطره برای پوشش هر دو چشم کافی است. هنگامی که مژههای شما به طول و ضخامت دلخواه شما رسید، شما می توانید استفاده از این محلول را به جای هر روز به یک روز در میان کاهش دهید. اما با قطع مصرف این دارو مژههای شما به حالت اولیه خود برمیگردد.

علاوه بر تقویت مژهها از قطره لاتیس برای پر کردن ابروهای کم پشت هم استفاده میشود. عوارض این محصول شامل تیرگی، سوزش و خشکی چشم و قرمزی پلکها میباشد که پس از مدتی از استفاده برطرف خواهد شد.

  • قطره ماوالا

یکی دیگر از انواع داروی تقویت مژه، برند ماوالا است. برند سوییسی ماوالا (Mavala) سالهاست در زمینه محصولات مراقبت از مو و ناخن فعالیت میکند. از این محصول برای تقویت مژهها استفاده میشود. با استفاده از تقویتکننده مژه و ابروی ماوالا میتوانید حجم و میزان رشد مژهها را افزایش دهید. ماوالا حاوی ویتامین B2 بوده که علاوه بر استفاده آسان، تاثیرگذاری نسبتا سریعی را به دنبال دارد. ماوالا به صورت محلولهای ۱۰ میلیلیتری تولید میشود.

روش مصرف: محلول تقویت مژه ماوالا دو برس جداگانه برای ابرو و مژههایتان دارد که شبها پس از شستن صورتتان میتوانید از آن استفاده کنید.

داشتن مژه های بلند

عوارض جانبی احتمالی تقویت کننده مژه

برخی اوقات آنالوگ های پروستاگلاندین میتوانند منجر به بروز تورم و خارش در پلک و حتی چشم گردد. بیمارانی دارای اختلالات چشمی مانند التهاب قرنیه و عدم وجود عدسی در چشم بعلل گوناگون با مصرف این محصولات ممکن است دچار التهاب در شبکیه چشم و به تبع آن کاهش بینایی گردند. برای بیماران با مشکلات و التهابات پلکی بهتر است تا از محصولات بدون مواد نگهدارنده استفاده گردد. با در نظر گرفتن عوارض جانبی بالقوه سرم های آنالوگ پروستاگلاندین باید حتما قبل از هر درمانی با بیمار مشورت و گفت و گو کرد و او را از مزایا و معایب این محصولات مطلع کرد.

محصولات و خدمات wowland:

  1. نکات مهم برای نگهداری از موهای فر 
  2. دلایل خشکی مو چیست؟ چطور با آن مقابله کنیم؟
  3. بهترین نوع ماسک مو چیست؟
  4. چگونه کراتین موی طبیعی بسازیم؟
  5. آموزش کراتین کردن مو در خانه


:: برچسب‌ها: خرید محلول رشد مژه , تقویت مژه , محلول رشد مژه ,
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1399
بازدید : 65
نویسنده : احسان کریم خانی

راهنمای خرید بهترین اتو مو با توجه به جنس مو

اگر شما هم به دنبال خرید اتو مو مناسب هستید وهر بار که به فروشگاهها سر میزنید با برندهای مختلف و مدلهای مختلف روبرو می شوید، برای اینکه از سردرگمی در بیایید پیشنهاد میکنم، مطالب زیررابخوانید. در این مطلب شما را با انواع اتو مو های مناسب بر اساس جنس و حالت مو و همچنین جنس کفی اتو آشنا خواهیم کرد. قبل از شروع باید بگویم که اگرچه نام وسیله ای که به شما در این مطلب معرفی می کنم اتوی مو است و همانطور که از اسمش پیداست کارش صاف کردن موها است اما باید به این نکته توجه داشته باشید که انواع مختلف اتوی مو تاثیر متفاوتی بر روی حالت موهایتان خواهند داشت. درست است که کار اصلی آنها صاف کردن موها است اما گاهی برای فر کردن و حالت دادن مو هم استفاده میشوند البته اگر روش کار را بدانید.

اتو مو در مدل های مختلف عرضه می شود و اختلاف این مدل ها در جنس صفحه (سرامیک واقعی یا آلومینیوم) ، عرض صفحه ( پهن، متوسط یا باریک ) ، شکل صفحه ، روکش صفحه (سرامیک ، سرامیک / کراتین ، تیتانیوم) ، میزان حرارت تولیدی ، نحوه تنظیم حرارت (بدون تنظیم درجه حرارت یا دارای درجه تنظیم حرارت) ، نحوه نمایش حرارت (بدون نمایشگر، دارای یک یا چند چراغ نمایشگر، دارای صفحه دیجیتال) است.علاوه بر صاف کردن، از این دستگاه های با کیفیت می توان برای فر کردن قسمت های انتهائی مو به داخل یا خارج و یا ایجاد فر های درشت استفاده کرد.

اتو مو کراتینه

انواع اتو مو با کفی های مختلف

  • اتو مو با کفی های معمولی:

این نوع کفی ها از فلز ساخته شده اند و اکثرا قابلیت تنظیم درجه حرارت ندارند. در واقع بیشترین قابلیتی که برای تنظیم درجه حرارت در آنها در نطر گرفته شده است: کم، زیاد و متوسط . این اتوها مخصوص افرادی است که گاه گاه از اتوی مو استفاده میکنند و یا فقط بخشی از موهایشان را صاف میکنند.

  • اتو مو با کفی های سرامیک:

در این نوع اتوها قابلیتهای مختلفی تعبیه شده است. از قبیل قابلیت تنظیم درجه حرارت. این نوع اتو موها ارزان قیمت هستند و معمولا قیمتشان با توجه به قابلیتهایی که دارند متفاوت است. کیفیت سرامیک بکار رفته در این نوع اتوها هم مختلف است. این اتو موها کمتر به موها اآسیب می رسانند و برای همین نسبت به مدل های فلزی و یا معمولی طرفدار بیشتری دارند.
صفحههای اتو موی سرامیکی حرارت را به طور یکنواخت توزیع کرده و تا حدودی از سوختگی موها جلوگیری میکند پس اتوهای سرامیکی بهترین نوع اتوی مو محسوب میشوند. با توجه به ظرفیت گرمایی بالای سرامیک ، صفحه سرامیکی گرمای خود را برای مدت طولانی حفظ میکند.همچنین موهای رنگ شده کدر نمی شوند.

  • اتو مو با کفی های تورمالین:

تورمالین یکی از مواد بسیار پر کاربرد در طبیعت است. و البته در صنعت آرایشی و زیبایی بسیار پر طرفداراست چون تورمالین آرام آرام گرم میشود، بنابراین درجه حرارت را در خود نگه می دارد و به جای خشک و بد حالت کردن مو، آنرا درخشان، براق و خوش حالت میکند.

اتو موی مخصوص احیا

  • اتو مو با کفی آیونیک:

این اتوها نسبت به مدلهای دیگر گرانتر هستند. نتیجه این مدل اتوها بر روی انواع محتلف مو متفاوت است. اگر موهای شما خشک است، بهتر است که از این مدل اتو استفاده کنید. در واقع این نوع اتو باعث میشود که رطوبت موهای شما از دست نرود و حتی رطوبت را به موهای شما بر میگرداند و مانع از خشک شدن موهایتان می شود.
در پایان باید این نکته را یادآوری کنم که هرچه موهای شما حجیم وضخیم تر باشد نیاز به حرارات بیشتری برای صاف شدن دارد. یعنی هرچه مو حجیم تر و ضخیم تر باشد، در اینصورت باید از اتو موی پیشرفته تری استفاده کنید.

  • اتو موبا کفی های تیتانیومی

اتوهایی که صفحه تیتانیومی دارند، خیلی زود داغ میشوند و به نسبت، بسیار سریعتر از اتو موی سرامیکی حرارت را منتقل میکنند. در صورتی که از اتو موی تیتانیومی به درستی استفاده کنید، احتمال آسیبرسیدن به موها به حداقل میرسد اما اگر اتو را برای مدت طولانی روی مو نگه دارید، مو آسیب دیده و به اصطلاح میسوزد.

  • اتو موبا کفی کراتین

همانطور که میدانید کراتین یکی از اجزای تشکیل دهنده مو است. اما خاصیت منحصر به فرد آن نرم کنندگی قوی مو و تولید یون زیاد است.

محصولات wowland:

چه اتو مویی میتواند به مو آسیب بزند؟

اساساً چون هر نوع حرارتی درمجموع به مو آسیب میزند تمام اتو موهای تولید شده در تمام شرکتها به تمام انواع مو ها آسیب میزنند. حتی رنگ مو ها نیز به مو آسیب میزنند پس سؤال بهتر این است که چه اتو مویی به مو کمتر آسیب میزند؟
این آسیب زدن بستگی به دو عامل دارد:۱- حرارت اتو مو ۲- اینکه چطور آن حرارت به مو میرسد.
حرارت حداکثر برای یک اتو مو ۲۴۰ درجه سانتیگراد است و اگر از این مقدار بیشتر باشد میزان آسیب واردشده به مو رشد زیادی پیدا میکند. البته ما حداقل به دمای ۱۷۰ درجه سانتیگراد برای حالت دادن مو نیاز داریم و اگر حرارت اتو مو کمتر از این مقدار باشد حالتدهی یا صاف کردن به درستی انجام نمیشود. اینکه چطور حرارت به مو میرسد هم کاملاً بستگی به نوع کفی دستگاه دارد.

در بحث انتقال حرارت دو عامل وجود دارد ، یکی جنس خود المنت که دستگاه را گرم میکند(محصولات پرومکس از سرامیک تکنولوژی برای متعادل کردن حرارت در کفی استفاده میکند) و دومین عامل جنس کفی اتو مو است که چطور حرارت را همهجا یکسان توزیع میکند. راجع به انواع کفیهای اتو مو در بالا صحبت کردیم و الآن جا داره تا اشارهکنیم بهترین اتو مو برای ایجاد کمترین آسیب به مو دستگاهی است که دارای کفی کاملاً سرامیک باشد و بعد از آن کفی تورمالین بهترین نوع کفی برای انتقال حرارت است.
کفی اتو مو هایی که به مو آسیب میزنند (اتو مو ارزان و دارای قیمت کم) ،هیچکدام از این دو مورد را ندارند و جنس کفی آنها آلومینیوم بدون روکش محافظ است که باعث انتقال سریع و غیر متعادل حرارت به مو میشوند.

اتو مخصوص کراتینه

چند نکته در مورد طرز صحیح و نحوه ی استفاده ازاتوهای مو

  • نحوه استفاده از اتو مو

یک دسته مو بردارید و بین دو صفحه صاف قرار دهید (دستگاه را به آرامی و تا حد کافی به سمت کف سر نزدیک کنید) و دو صفحه را محکم نزدیک همدیگر نگهدارید، برای صاف کردن هر بخش 5 الی 10 ثانیه زمان لازم است. لازم به ذکر است که این مدت زمان همیشه بستگی به جنس مو دارد و برای موهای ضخیم تر مدت زمان بیشتری لازم است. سپس دستگاه را به آرامی به سمت بیرون حرکت دهید. برای فر کردن قسمت های انتهائی مو از اتو موهایی میتوان استفاده نمود که دمای صفحه سرامیکی آن 200 درجه و دمای منتقل شده به بدنه (پشت صفحه) 90 درجه باشد.

  • رعایت نکات حفاظتی برای مو

اول: بهتر است کفه یا صفحه ی اتوی مو سرامیکی باشد چرا که اتوهای مو با صفحه ی فلزی و آهنی باعث موخوره و آسیب به مو خواهند شد.
دوم: هنگام اتوکشیدن، حتما موها خشک باشند.
سوم : قبل از استفاده از اتو ی مو چیزی مثل واکس، کرم، ژل ، چسب مو یا تافت به موها نزنید.
چهارم: اتو را کاملا عمود به ریشه ی مو و البته با یکی دوسانت فاصله از آن به موها بکشید.
پنجم : استفاده از اتوی مو و حتی سشوار به دلیل وارد کردن حرارت زیاد به موها در فواصل زمانی کوتاه و به نوعی هر روز باعث ریزش آنها خواهد شد بنابراین از این وسیله در مواقع ضروری و با فاصله استفاده کنید.

  1. عوامل ریزش مو و راه های درمان آن
  2. اولاپلکس تراپی چیست ؟
  3. نکاتی ساده و عملی برای داشتن موهای زیبا و جذاب
  4. رنگساژ مو چیست
  5. همه اطلاعاتی که درباره کراتینه لازم دارید
 


:: برچسب‌ها: اتو مو مخصوص احیا , اتو مو مخصوص کراتین , اتو موی کراتینه , بهترین مارک اتو مو , اتو مو کراتینه , قیمت اتو مو , خرید اتو مو ,
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1399
بازدید : 51
نویسنده : احسان کریم خانی

اولاپلکس مو چیست؟

اولاپلکس برای اولین بار توسط Dean Christal کشف شد. او با همکاری دو پزشک متخصص در این زمینه تونست فرمولی رو به دست بیاره که برای تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده موثر هستن. وقتی اولاپلکس با سایر مواد که برای رنگ کردن و روشن کردن رنگ موها ترکیب میشه، نه تنها از آسیب دیدن موها جلوگیری کنه بلکه باعث ترمیم آسیب دیدگی های قبلی مو هم میشه. اولاپلکس مولکول هایی داره که بافت آسیب دیده موها رو ترمیم و تقویت میکنه و باعث میشه تا تارهای مو ضخیم تر و سالم تر بشن و موها رو برای رنگ شدن یا دکلره شده آماده میکنه.

اولاپلکس یه معجزه در رنگ موهاست و این ضمانت رو به شما میده که موها بدون آسیب به روشنترین پایه برسن و مناسب موهای مشکی و شرابی شده و ضعیفه. اولاپلکس به تنهایی باعث روشن شدن رنگ موها نمی شه بلکه با رنگ مو یا دکلره موها ترکیب میشه و از آسیب دیدن موها جلوگیری میکنه و به شما این امکان رو میده تا با خیال راحت تر موهاتون رو روشن و دکلره کنید.

قیمت اولاپلکس چیست؟

اولاپلکس در کیت های سالنی و با حجم زیاد به فروش می رسه که معمولا مناسب برای استفاده در سالن های زیبایی هستند این محصول که به تازگی هم وارد ایران شده است قیمت های مختلفی دارد اما رنج قیمتی آن از 1200000 تا 1500000 (یک میلیون و دویست هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان) در بازار وجود داره.

اولاپلکس شماره 3 یه بسته بندی جدید از این محصوله که برای استفاده در منزل مناسبه! این محصول فقط 100 میل حجم داره و برای مراقبت از موها در خانه و برای از بین بردن آسیب دیدگی موها در اثر دکلره کردن، براشینگ، رنگ کردن ها مکرر و ... مناسبه. استفاده از این محصول باعث تقویت و منسجم شدن موها میشه و موها رو برای رنگ کردن یا دکلره کردن های بعدی آماده میکنه.

بهترین کار اینه که بعد از انجام خدمات اولاپلکس در سالن ها از اولاپلکس شماره ٣ استفاده بشه و موهاتون رو در بهترین حالت ممکن از سالم بودن نگه دارید تا برای رنگ کردن و یا دکلره کردن های بعدی سالم و قوی باشن.این محصول هم همون کارایی اولاپلکس های سالنی رو داره با این تفاوت که در حجم کمتر و با قیمت مناسب تر به فروش می رسه. بعد از استفاده از اولاپلکس در خانه باید موهایتان را با شامپو بشویید و به طور معمول از نرم کننده مو استفاده کنید چراکه این محصول یک مرطوب کننده تا سرم مو نیست!
قیمت این محصول در بازارهای جهانی چیزی در حدود 28 دلار است.

احیای مو با اولاپلکس

درمان اولاپلکس به چه کسانی پیشنهاد می شود ؟

معمولاً این درمان به کسانی پیشنهاد می شوند که بر اثر رنگ مو به موهای خود آسیب وارد کردند یا اخیراً دکلره انجام داده اند. اگر موی شما به دلیل رنگ مو و دکلره آسیب دیده است، حتماً در مورد این درمان تحقیق کنید و آن را انجام دهید. اگر تا به حال موهای خود را زیاد رنگ نکرده باشید اما قصد تغییر رنگ مو دارید ، اولاپلکس را به پروسه درمانی خود اضافه کنید. پروسه رنگ مو با اولاپلکس می تواند از آسیب دیدگی موی شما جلوگیری کند. همچنین ممکن است که مو ها بر اثر استفاده از لوازم داغ مانند اتو مو ، بابلیس و یا سشوار آسیب دیده باشد. پس اگر دائما در حال استفاده از این لوازم می باشید، حتماً پلکس مو، درمان مورد نیاز شما می باشد. افرادی که موهای خود را فر دائم می کنند، نیز به درمان اولاپلکس نیاز پیدا می کنند زیرا نیازمند قوی کردن موهای خود می باشند. اگر موی شما مستعد شکنندگی است و این اتفاق بدون هیچ دلیلی رخ می دهد ، مخصوصا اگر موی فر داشته باشید ، باید از اولاپلکس استفاده کنید تا جلوی این شکنندگی ها را بگیرید.

فواید اولاپلکس برای مو

این درمان موها را ترمیم کرده و در نتیجه موهای قوی تر و مقاوم تری را به شما تحویل می دهد. همچنین در برابر آسیب مو در آینده مقاوم است. پس با خیال راحت می توانید موهای خود را رنگ یا دکلره کنید. از آنجا که موی شما قوی تر می شود و نرمی و لطافت آن نیز افزایش پیدا می کند، براقیت موهای تان نیز بعد از یک آسیب جدی و در پیش گرفتن پلکس تراپیبرمی گردد. با انجام اولاپلکس دیگر احتمال آسیب دیدگی های مو حتی با سخت ترین رنگ موها وجود ندارد. اولاپلکس همچنین از موهای طبیعی و فر شما در برابر آسیب دیدگی جلوگیری می کند.

معایب استفاده از اولاپلکس چیست ؟

مثل همیشه در نمناک بعد از بررسی فواید به معایب روش هم خواهیم پرداخت؛ اگر موردی هستید که به اولاپلکس نیاز دارید قطعاً از نتیجه آن شگفت زده می شوید. اگر چه که همه نمی توانند این نتایج خوب را تجربه کنند . در این قسمت راجع به معایب احتمالی اولاپلکس با شما صحبت می کنیم. گاهی اوقات اولاپلکس برای موی شما نیاز نیست. اگر رنگ موی کم ضرری زده اید یا تا به حال موی خود را رنگ نکرده اید و موهایتان هیچ آسیبی ندیده است، استفاده از اولاپلکس فقط به معنی هدر دادن پول و زمانتان می باشد. اولاپلکس ارزان نیست؛ مخصوصاً اگر آن را در سالن آرایشی انجام دهید.

اولاپلکس واکنش مو نسبت به رنگ را آهسته می کند و بنابراین باید مدت زمان طولانی تری را در سالن آرایشی منتظر بمانید تا موی شما رنگ بگیرد. اگرچه که افرادی که طرفدار رنگ مو هستند، از این پروسه خسته نمی شوند.اولاپلکس محصولی است که دی سولفید موی شما را قوی می کند اما باعث نرم کردن، رطوبت رسانی، ضخیم کردن و یا لطافت بیشتر موهای شما نخواهد شد. اگر موی خشک و وز دارید، احتمالاً از درمان اولاپلکس ناامید می شوید زیرا نمی توانید به مقاصد خود برسید.انواع اولاپلکس

چگونه در منزل از اولاپلکس استفاده کنیم ؟

استفاده از اولاپلکس در منزل بسیار آسان است. از محصولات اولاپلکس برای استفاده در منزل یا همان شماره سه اولاپلکس خریداری کنید. ایده آل ترین حالت این است که یک الی 3 بار در هفته از آن استفاده کنید و همچنین می توانید آن را بعد از هر بار شامپو و نرم کننده به موهایتان بزنید. هر چقدر که موهای خود را کم تر بشویید، موهای سالم تری خواهید داشت ؛ پس نباید در این کار زیاده روی کنید. اولاپلکس را باید به موهای تمیز و مرطوب خود بزنید. مثلا اگر صبح حمام رفته بودید و اکنون موهای شما خشک است، می توانید با کمی اسپری آب موهای خود را مرطوب کرده و بعد اولاپلکس بزنید. در استفاده از اولاپلکس خسیس نباشید . باید آن را به مقدار کافی از پوست سرتان تا انتهای موها بزنید تا نتیجه خوبی از آن بگیرید.
برای اینکه مطمئن شوید اولاپلکس کل موهای شما را پوشش داده است، حین استفاده از آن موهای خود را با شانه دندانه درشت شانه کنید. زمانی که موهای شما به طور کامل به اولاپلکس آغشته شد، حدود 10 دقیقه صبر کنید. بعضی از متخصصان پیشنهاد می دهند که این محصول را چند ساعت روی موهای خود و یا حتی شب تا صبح نگه دارید. بعضی از افراد پیشنهاد می کنند که از کلاه حمام یا رنگ استفاده کنید. زمانی که مدت زمان کافی سپری شد، می توانید دوباره دوش بگیرید اما فقط با آب خالی موهایتان را شستشو دهید و بعد از آب کشیدن مو از شامپو و نرم کننده استفاده کنید.

پلکس تراپی

خدمات و محصولات wowland:

  1. انواع مدل‌های تیغ و قیچی آرایشگری
  2. رفع شوره سر
  3. آموزش کراتین مو با ژلاتین
  4. داشتن موی براق ساده است
  5. دوره‌های ضروری که هر آرایشگر حرفه‌ای باید طی کند
 


:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو , پلکس احیای مو , پلکس مو , پلکس تراپی , اولاپلکس ,
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1399
بازدید : 59
نویسنده : احسان کریم خانی

اولاپلکس مو چیست؟

اولاپلکس برای اولین بار توسط Dean Christal کشف شد. او با همکاری دو پزشک متخصص در این زمینه تونست فرمولی رو به دست بیاره که برای تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده موثر هستن. وقتی اولاپلکس با سایر مواد که برای رنگ کردن و روشن کردن رنگ موها ترکیب میشه، نه تنها از آسیب دیدن موها جلوگیری کنه بلکه باعث ترمیم آسیب دیدگی های قبلی مو هم میشه. اولاپلکس مولکول هایی داره که بافت آسیب دیده موها رو ترمیم و تقویت میکنه و باعث میشه تا تارهای مو ضخیم تر و سالم تر بشن و موها رو برای رنگ شدن یا دکلره شده آماده میکنه.

اولاپلکس یه معجزه در رنگ موهاست و این ضمانت رو به شما میده که موها بدون آسیب به روشنترین پایه برسن و مناسب موهای مشکی و شرابی شده و ضعیفه. اولاپلکس به تنهایی باعث روشن شدن رنگ موها نمی شه بلکه با رنگ مو یا دکلره موها ترکیب میشه و از آسیب دیدن موها جلوگیری میکنه و به شما این امکان رو میده تا با خیال راحت تر موهاتون رو روشن و دکلره کنید.

قیمت اولاپلکس چیست؟

اولاپلکس در کیت های سالنی و با حجم زیاد به فروش می رسه که معمولا مناسب برای استفاده در سالن های زیبایی هستند این محصول که به تازگی هم وارد ایران شده است قیمت های مختلفی دارد اما رنج قیمتی آن از 1200000 تا 1500000 (یک میلیون و دویست هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان) در بازار وجود داره.

اولاپلکس شماره 3 یه بسته بندی جدید از این محصوله که برای استفاده در منزل مناسبه! این محصول فقط 100 میل حجم داره و برای مراقبت از موها در خانه و برای از بین بردن آسیب دیدگی موها در اثر دکلره کردن، براشینگ، رنگ کردن ها مکرر و ... مناسبه. استفاده از این محصول باعث تقویت و منسجم شدن موها میشه و موها رو برای رنگ کردن یا دکلره کردن های بعدی آماده میکنه.

بهترین کار اینه که بعد از انجام خدمات اولاپلکس در سالن ها از اولاپلکس شماره ٣ استفاده بشه و موهاتون رو در بهترین حالت ممکن از سالم بودن نگه دارید تا برای رنگ کردن و یا دکلره کردن های بعدی سالم و قوی باشن.این محصول هم همون کارایی اولاپلکس های سالنی رو داره با این تفاوت که در حجم کمتر و با قیمت مناسب تر به فروش می رسه. بعد از استفاده از اولاپلکس در خانه باید موهایتان را با شامپو بشویید و به طور معمول از نرم کننده مو استفاده کنید چراکه این محصول یک مرطوب کننده تا سرم مو نیست!
قیمت این محصول در بازارهای جهانی چیزی در حدود 28 دلار است.

احیای مو با اولاپلکس

درمان اولاپلکس به چه کسانی پیشنهاد می شود ؟

معمولاً این درمان به کسانی پیشنهاد می شوند که بر اثر رنگ مو به موهای خود آسیب وارد کردند یا اخیراً دکلره انجام داده اند. اگر موی شما به دلیل رنگ مو و دکلره آسیب دیده است، حتماً در مورد این درمان تحقیق کنید و آن را انجام دهید. اگر تا به حال موهای خود را زیاد رنگ نکرده باشید اما قصد تغییر رنگ مو دارید ، اولاپلکس را به پروسه درمانی خود اضافه کنید. پروسه رنگ مو با اولاپلکس می تواند از آسیب دیدگی موی شما جلوگیری کند. همچنین ممکن است که مو ها بر اثر استفاده از لوازم داغ مانند اتو مو ، بابلیس و یا سشوار آسیب دیده باشد. پس اگر دائما در حال استفاده از این لوازم می باشید، حتماً پلکس مو، درمان مورد نیاز شما می باشد. افرادی که موهای خود را فر دائم می کنند، نیز به درمان اولاپلکس نیاز پیدا می کنند زیرا نیازمند قوی کردن موهای خود می باشند. اگر موی شما مستعد شکنندگی است و این اتفاق بدون هیچ دلیلی رخ می دهد ، مخصوصا اگر موی فر داشته باشید ، باید از اولاپلکس استفاده کنید تا جلوی این شکنندگی ها را بگیرید.

فواید اولاپلکس برای مو

این درمان موها را ترمیم کرده و در نتیجه موهای قوی تر و مقاوم تری را به شما تحویل می دهد. همچنین در برابر آسیب مو در آینده مقاوم است. پس با خیال راحت می توانید موهای خود را رنگ یا دکلره کنید. از آنجا که موی شما قوی تر می شود و نرمی و لطافت آن نیز افزایش پیدا می کند، براقیت موهای تان نیز بعد از یک آسیب جدی و در پیش گرفتن پلکس تراپیبرمی گردد. با انجام اولاپلکس دیگر احتمال آسیب دیدگی های مو حتی با سخت ترین رنگ موها وجود ندارد. اولاپلکس همچنین از موهای طبیعی و فر شما در برابر آسیب دیدگی جلوگیری می کند.

معایب استفاده از اولاپلکس چیست ؟

مثل همیشه در نمناک بعد از بررسی فواید به معایب روش هم خواهیم پرداخت؛ اگر موردی هستید که به اولاپلکس نیاز دارید قطعاً از نتیجه آن شگفت زده می شوید. اگر چه که همه نمی توانند این نتایج خوب را تجربه کنند . در این قسمت راجع به معایب احتمالی اولاپلکس با شما صحبت می کنیم. گاهی اوقات اولاپلکس برای موی شما نیاز نیست. اگر رنگ موی کم ضرری زده اید یا تا به حال موی خود را رنگ نکرده اید و موهایتان هیچ آسیبی ندیده است، استفاده از اولاپلکس فقط به معنی هدر دادن پول و زمانتان می باشد. اولاپلکس ارزان نیست؛ مخصوصاً اگر آن را در سالن آرایشی انجام دهید.

اولاپلکس واکنش مو نسبت به رنگ را آهسته می کند و بنابراین باید مدت زمان طولانی تری را در سالن آرایشی منتظر بمانید تا موی شما رنگ بگیرد. اگرچه که افرادی که طرفدار رنگ مو هستند، از این پروسه خسته نمی شوند.اولاپلکس محصولی است که دی سولفید موی شما را قوی می کند اما باعث نرم کردن، رطوبت رسانی، ضخیم کردن و یا لطافت بیشتر موهای شما نخواهد شد. اگر موی خشک و وز دارید، احتمالاً از درمان اولاپلکس ناامید می شوید زیرا نمی توانید به مقاصد خود برسید.انواع اولاپلکس

چگونه در منزل از اولاپلکس استفاده کنیم ؟

استفاده از اولاپلکس در منزل بسیار آسان است. از محصولات اولاپلکس برای استفاده در منزل یا همان شماره سه اولاپلکس خریداری کنید. ایده آل ترین حالت این است که یک الی 3 بار در هفته از آن استفاده کنید و همچنین می توانید آن را بعد از هر بار شامپو و نرم کننده به موهایتان بزنید. هر چقدر که موهای خود را کم تر بشویید، موهای سالم تری خواهید داشت ؛ پس نباید در این کار زیاده روی کنید. اولاپلکس را باید به موهای تمیز و مرطوب خود بزنید. مثلا اگر صبح حمام رفته بودید و اکنون موهای شما خشک است، می توانید با کمی اسپری آب موهای خود را مرطوب کرده و بعد اولاپلکس بزنید. در استفاده از اولاپلکس خسیس نباشید . باید آن را به مقدار کافی از پوست سرتان تا انتهای موها بزنید تا نتیجه خوبی از آن بگیرید.
برای اینکه مطمئن شوید اولاپلکس کل موهای شما را پوشش داده است، حین استفاده از آن موهای خود را با شانه دندانه درشت شانه کنید. زمانی که موهای شما به طور کامل به اولاپلکس آغشته شد، حدود 10 دقیقه صبر کنید. بعضی از متخصصان پیشنهاد می دهند که این محصول را چند ساعت روی موهای خود و یا حتی شب تا صبح نگه دارید. بعضی از افراد پیشنهاد می کنند که از کلاه حمام یا رنگ استفاده کنید. زمانی که مدت زمان کافی سپری شد، می توانید دوباره دوش بگیرید اما فقط با آب خالی موهایتان را شستشو دهید و بعد از آب کشیدن مو از شامپو و نرم کننده استفاده کنید.

پلکس تراپی

خدمات و محصولات wowland:

  1. بهترین مارک روغن آرگان در ایران
  2. کراتین صافی مو
  3. بهترین روغن‌ها را برای سلامت و زیبایی موهایتان بشناسید
  4. 10 ماسک موی خانگی معجزه کننده
  5. آشنایی با بهترین مارک‌های اتو مو
 


:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو , پلکس احیای مو , پلکس مو , پلکس تراپی , اولاپلکس ,
تاریخ : یک شنبه 6 مهر 1399
بازدید : 71
نویسنده : احسان کریم خانی

اولاپلکس تراپی چیست؟ و انواع آن کدامند؟

اولاپلکس تراپی و یا پلکس تراپی روشی است که پیوندهای دیسولفید آسیب دیده در موهایتان که در اثر دکلره، رنگ مو، ریباندینگ مو، براشینگ و …شکسته شده اند را به طور دائم بازسازی می کند. اگر موهایتان را بیش از حد رنگ کرده باشید یا تا سالها آنها را هایلایت کرده باشید، اولاپلکس برای شما امکان برگرداندن قدرت، ساختار و یکدستی موهایتان را فراهم میکند. اما این امکان فقط برای کسانی که دائما موهای خود را رنگ میکنند نیست؛ برعکس، اولاپلکس هر نوع مویی را با هر نوع بافتی، رنگ شده یا نشده، براق و قوی میکند.

معرفی پنج شماره اولاپلکس (N1 تا N5) و کاربرد آن

اولاپلکس 5 شماره دارد که دو شماره اول در آرایشگاه و سه شماره دیگر در خانه انجام میشود.

اولاپلکس N1: برای انجام اولاپلکس تراپی در آرایشگاه جهت تقویت موها به هنگام دکلره کردن می باشد و با رنگ و دکلره مخلوط می شود. اولاپلکس N2: برای تقویت مو ها وقتی رنگ و دکلره را از موها شستید برای رسیدن به بهترین نتیجه، این ماده باید تا 20 دقیقه روی موها بماند و در واقع مانند ماسک مو می ماند. اولاپلکس N3: این درمان خانگی یک بار در هفته توصیه می شود و بهترین زمان استفاده از آن، قبل از زدن شامپو و نرم -کننده است. 1 تا 3 قاشق چای¬خوری برای نم دار کردن موها بزنید و آنها را به طور مساوی شانه کنید. 10تا 30 دقیقه و یا یک شب تا صبح بگذارید روی موها بماند. اولاپلکس N4: در واقع شامپو تقویت کننده مو می باشد که برای آبرسانی، افزایش قدرت موها در هر بار شستشو جایگزین شامپوی معمولی شما شود. اولاپلکس N5: نرم کننده تقویت مو، آخرین مرحله در این درمان برای آبرسانی و نرم کردن موها است و توصیه می شود تا سه دقیقه قبل از آبکشی روی موها باقی بماند.

انواع اولاپلکس

ساختار مو چیست؟

همه مساحت پوست سر تقریباً ۵۰۰ سانتیمتر مربع میباشد، که دارای حدود ۲۰۰ تار مو در سانتیمتر است؛ ولی واحد شمارش موی سر گرافت است نه تار مو. هر گرافت از چند تار مو تشکیل شده که از ریشه به هم ارتباط دارند.

ساختمان مو

ساقه مو از سه لایه تشکیل شده: داخلیترین لایه مدولا نامیده میشود و فقط در موهای ضخیم بدن (Terminal Hair) وجود دارد، این لایه نور را به خوبی منعکس میکند و باعث میشود رنگ مو در آفتاب نسبت به سایه متفاوت باشد. لایه میانی کورتکس نامیده میشود و لایهای است که استحکام و رنگ و حالت مو را مشخص میکند. خارجیترین لایه کوتیکول نامیده میشود، این لایه نازک و بدون رنگ میباشد و نقش آن محافظت از لایه ضخیم و ملانین دار کورتکس میباشد.

چگونگي اثر کردن پلکس مو در پلكس تراپـي مو

اين مواد روي باندهاي دي سولفيدي مو اثر ميگذارند و آن هارامقاوم سازي ميكنند اما اينكار مربوط به قبل از آسيب رساني هست وهمزمان با كارهاي شيميايي روي مو انجام ميشود اما زماني كه مو اسيب ديدگي دارد با پلكس مو قابل درمان هست كه به اينكار پلكس تراپي ميگويند در پلكس تراپي باندهاي دي سولفيدي اسيب ديده مو ترميم وبازسازي ميشوند اين كار براي موهاي بشدت اسيب ديده كه حالت كشساني شديد ويا حتي خرد شدن وكنده شدن دارند توصيه ميشود اين مواد حاوي هيچ نوع ماده شيميايي مضر نيست حالت وساختمان خارجي مو رو اصلا تغيير نميدهد بنابراين پس از انجام پلكس تراپي اصلا نبايد انتظار موي ابريشمي و داشت معمولا بدنبال پلكس تراپي ورفع اسيب ساختمان داخلي مو يك ترميم مثل بوتاكس يا كراتين توصيه ميشود تا مو از نظر ساختمان خارجي هم احيا شود كه اينكار تكنيك ارژنينگ تراپي هست.

پلکس تراپی

کاربردهاي پلکس مو

پلکس ها موادي تقويتي و بسيار قوي هستند که به منظور ترميم سريع موها مورد استفاده واقع ميشوند. با توجه به کاربرد تخصصي آنها، پلکسها بيشتر در آرايشگاهها براي ترميم موثر و با دوام مو استفاده ميشود. اين محصول در هنگام رنگ يا کراتينه کردن مو کاربرد مهمي دارد. مدت زيادي نيست که اين محصولات به ايران وارد شده اند و براي ترميم کردن موها در آرايشگاههاي حرفهاي استفاده ميشوند. پلکسهاي مرغوب در برابر آسيب هاي حرارتي، کراتينه و براشينگ هاي سنگين نيز تضمين کننده هستند و از اين رو مي توانند به مهمترين محصول سلامتي مو در هر آرايشگاهي تبديل شوند. براي کساني که موهاي خود را به صورت دائم رنگ مي کنند نيز، پلکس مو راه نجات دائمي محسوب مي شوند.

اين محصول، با تکنولوژي و ترکيبات پيشرفته اي که دارد، به مراقب از مو به خصوص مراقبت از موها در مقابل آسيبهاي احتمالي ناشي از رنگ مو ميپردازد. همچنين اگر از پلکس مناسبي استفاده کنيد، آسيبهاي پيشين را نيز رفع ميکند و ميتواند موهاي آسيب ديده را به طور کلي درمان کند. همچنين ميتواند جلوي پوسيده شدن موها را بگيرد و حالت ارتجاعي مو را حفظ کند. پس درمان مناسب با پلکس تراپي، علاوه بر حفظ ساختار ظاهري مو توانايي نفوذ به لايههاي داخلي را نيز دارد و ميتواند مشکلات مو را به طور ريشه اي حل کند.

کدام پلکس مو؟

يک ويژگي بسيار خوب که بعضي پلکسها دارند اين است که ميتوان آن را در ترکيب با انواع مواد آرايشي مو نيز استفاده کرد. اين يکي از مواردي است که به شما در انتخاب پلکس مو کمک ميکند. نکات ديگري که در بالا گفته شد هم توسط تمام انواع پلکس تامين نميشوند و لازم است دربارهي هر مدل و نوع استفادهي پلکس برند به برند تحقيق به عمل آوريد تا از انتخاب خود اطمينان يابيد.

البته ميتوان از هاي آساني نيز استفاده کرد. پلکسها به خاطر فرمول هاي سري و پيچيدهشان به سختي مجوزهاي بهداشتي را ميگيرند. تعداد انگشت شماري از پلکسها مجوز سازمان غذا و داروي ايران را دارند و اگر به اين موضوع دقت شود، کمک شاياني در انتخاب پلکس خواهد بود.

کاربرد پلکس مو

پلکس برای موهای سوخته و نسوخته:

نکته مهمی که در مورد پلکس وجود دارد این است که جهت روشن سازی، رنگ کردن و احیاء موهای آسیب دیده می توان از آن استفاده نمود. این محصول از نظر پیوندی دی سولفید است که مهم ترین ساختار موی انسان فیبرها یا الیاف های کراتین می باشند که این پیوند به صورت صلیبی فیبرها را به هم متصل می کند که موجب ثبات ساختار مو می شوند. هنگامی که مو تحت عوامل شیمیایی یا فیزیکی مانند سفید کننده ها یا سشوار و اتو قرار می گیرد این پیوندهای فیزیکی شکسته ی شوند و موجب سوختگی و آسیب موها می شوند با انجام پلکس تراپی این مشکل برطرف می شود.

سایر محصولات شرکت wowland:

  1. 12 مدل موی کوتاه زنانه برمبنای ترند روز و مراقبت راحت
  2. افزایش رشد مژه با کمک مواد طبیعی
  3. وسایل مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه
  4. برس گرد کارایی بیشتری دارد یا سشوار چرخشی بابیلیس؟
  5. معروف‌ترین سالن‌های آرایشی تهران
 


:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو , پلکس احیای مو , پلکس مو , پلکس تراپی , اولاپلکس , خرید محلول رشد مژه ,
تاریخ : یک شنبه 6 مهر 1399
بازدید : 74
نویسنده : احسان کریم خانی

گفته می شود که داشتن یک قیچی خوب کیفیت کار هر آرایشگری را بالا می برد. به همین دلیل قیچی کوتاهی مو ابزاری اولیه و حیاتی برای هر آرایشگر هستند زیرا هر آرایشگر می تواند تنها با یک قیچی ساده یک اثر هنری به سبک خود بیافریند. بنابراین یک آرایشگر می تواند با قیچی مناسب سبک های مختلفی به وجود آورده و جادو کند یا این که تنها تغییرات کوچکی در موها داده و تنها آن ها را مرتب کند. در این مقاله به انواع قیچی های آرایشگری و کاربرد آن ها پرداخته شده است.

اهمیت کیفیت قیچی آرایشگری

تجربه نشان داده است که با یک قیچی با کیفیت پایین نمی توان مدل موی مناسبی به وجود آورد و در صورتی که قیچی کند باشد و یا تیغه های آن مشکل داشته باشند، حتی می توانند باعث دو شاخه شدن موها و به وجود آمدن موخوره روی آن ها شوند. از طرفی اگر قیچی کیفیت خوبی نداشته باشد، نمی توان با استفاده از آن مدل موهای زیبایی به وجود آورد که این خود به تنهایی می تواند یک دلیل کافی برای خرید یک قیچی مرغوب باشد.

انواع قیچی ها موجود در wowland

انواع قیچی ها

  • قیچی های بِوِلِد

این قیچی ها سر دندانه داری دارند و برای حالت دادن موها و مدل موی لیر مناسبند.

  • قیچی های کانوِکس

این نوع قیچی ها تیغه ای به تیزی تیغ دارند و به همین دلیل می توان به کمک آن ها مدل موهای دقیق و تمیزی به وجود آورد.

انواع قیچی کوتاهی مو

انواع دسته قیچی

  • دسته های متقارن

قیچی هایی که چنین دسته هایی دارند دو سر دسته یک اندازه و متقارنی دارند که تیغه دقیقا در مرکز این دسته قرار گرفته اند. این نوع دسته برای افرادی مناسب است که برای کوتاه از انگشت وسط و انگشت شصت خود استفاده می کنند.

  • دسته های نامتقارن

این دسته ها اندازه متقارنی دارند و دسته مربوط به تیغه شصت معمولا کوتاه تر از دسته دیگر است. این نوع دسته نیز برای افرادی مناسب است که از انگشت حلقه و شصت خود استفاده می کنند و به دنبال راحت حرکت دادن انگشتان خود هستند.

  • دسته کِرِین

این نوع دسته ها نامتقارن هستند و دسته مربوط به انگشت شصت آن ها تاب دار است. این امر موجب می شود که به مچ دست آسیب کمتری وارد شده و آزادی عمل در انجام کوتاهی بیشتر باشد.

دسته مربوط به شصت

  • دسته استاندارد

قیچی ها معمولا قسمتی برای استراحت دارند که به دسته راست یا چپ متصل است که این خود باعث تغییر پذیری بیشتر قیچی ها می شود.

  • کات اِوِی

این نوع دسته ها محل استراحت دادن انگشت را ندارند ولی استفاده از این نوع قیچی ها بسیار راحت است.

  • دسته آناتومیک

در این نوع دسته ها تیغه بهتر حرکت کرده و از آن جایی که این نوع دسته ها حالت انحنا دار دارند برای حرکت دادن ها شعاعی به دست مناسبند.

  • دسته چرخان

این نوع قیچی ها انقلابی در این صنعت هستند. زیرا با کمک این نوع قیچی دستها و مچ دست درد نگرفته و حرکات انگشت شصت نیز کاهش پیدا می کند.

طول تیغه ها

انتخاب نوع تیغه بیشتر بستگی به سلیقه و راحتی آرایشگر و یا استایلیست داشته و باید با توجه به روش های کوتاهی این فرد انجام میشود. برای انتخاب مناسب نیز باید ابتدا تمام قیچی ها و تیغه های مختلف را امتحان کرده و سپس تصمیم بگیرید.

  • تیغه های کوتاه

این نوع تیغه ها بیشتر برای مرتب کردن موها مناسبند و به خصوص برای کوتاه کردن موی نواحی اطراف گوش و قسمت هایی که نزدیک به پوست هستند به کار برده می شوند. این نوع تیغه ها به هر آرایشگری توصیه می شود زیرا این نوع تیغه کار را در بسیاری موارد ساده تر و زیباتر می کند. طول این تیغه ها نباید بیشتر از ۱۰ تا ۱۳ سانت باشد.

  • تیغه های بلند

این نوع قیچی ها برای کوتاه کردن موهای پرحجم کاربرد دارند و برای کوتاه کردن کناره های سر و روش کوتاه کردن از روی قیچی و باب هم به این نوع قیچی نیاز دارد.

قیچی های مخصوص آرایشگری

قیچی حرفه ای آرایشگری برتر دنیا

قیچی آرایشگری ژاپنی

قیچی آرایشگری ژاپنی اژدهای بنفش به همراه قیچی پیتاژ با دسته های قرمز از فولاد ساخته شده و کوتاهی مو را دقیق و لذت بخش می کند. به علاوه تیغه های آن به صورت دست ساز آماده شده و لبه تیز آن ها کوتاهی موها را ساده تر می کند. مشخصات قیچی آرایشگری ژاپنی

این محصول از فولاد ژاپنی که با دمای 440 درجه سانتیگراد آبدیده شده ساخته شده است

  • سختی آن 62HRC است
  • این قیچی مناسب دست راست هاست
  • طول آن 5/17 سانتیمتر است
  • برای مصرف حرفه ای و خانگی مناسب است
  • در بسته آن 1 قیچی، 1 قیچی پیتاژ، یک پاچه تمیز و یک کیف وجود دارد

مزایا قیچی آرایشگری ژاپنی

  • این قیچی مقاومت بالایی دارد و تیغه های آن تا مدت زیادی تیز می مانند
  • برای سالن های زیبایی مناسب است
  • بسته و کیف زیبایی دارد که شکل آن را حرفه ای تر نشان می دهد
  • برای کوتاه کردن و مدل دادن به موها مناسب است
  • قیمت مناسبی دارد

معایب قیچی آرایشگری ژاپنی

  • کمی سنگین است

قیچی آرایشگری کوتاهی مو TSUBAME 5.5 6.0

این قیچی حرفه ای آرایشگری به مراه 10 تیغ و دسته آن، کوتاهی یک مدل موی زیبا و گران قیمت را تضمین می کند. به علاوه تیغه های سخت و هلالی و دسته های ارگانومیک آن دست را خسته نمی کند.

مشخصات قیچی آرایشگری کوتاهی مو

  • کیفیت بالایی داشته و از فولاد ژاپنی 420 ساخته شده است
  • در بسته بندی آن 1 قیچی، 13 سانتی، 1 قیچی 15 سانتی، 1 قیچی پیتاژ و تیغ وجود دارد
  • دسته های قیچی و تیغ قابل تنظیم هستند
  • این قیچی برای هنرجویان آرایشگری و مصرف خانگی مناسب است
  • بسته بندی و دسته قیچی کیفیت بالایی دارد

مزایا قیچی آرایشگری کوتاهی مو

  • کیف آن زیباست
  • قیچی خوب روغن کاری شده و تیز است
  • داخل کیف آن وسایل دیگری که در کوتاهی نیاز است، وجود دارد
  • ماندگاری آن بالاست

معایب قیچی آرایشگری کوتاهی مو

  • این قیچی کوچک است و به خصوص انگشت شصت را اذیت می کند

قیچی های برتر دنیا

ست قیچی آرایشگری KYG

این قیچی ها از فولاد و کبالت ژاپنی ساخته شده و در دمای 440 درجه آب دیده اند. به علاوه قیچی حرفه ای آرایشگری KYG باعث بروز موخوره روی مو نشده و کوتاهی مو را دقیق تر انجام می دهند. این قیچی بسیار تیز تیز است و مخصوص استفاده حرفه ای در آرایشگاه ها طراحی شده است.

مشخصات قیچی آرایشگری KYG

  • این قیچی تیغه های تیزی دارد و سرعت کوتاهی را بالا می برد
  • سختی آن 62HRC است
  • هم برای استفاده حرفه ای و هم خانگی مناسب است
  • طراحی مناسب و ماندگاری دارد
  • حاوی صفحه های الکترودی است و تکنولوژی سرد شدن دارد
  • کیف آن حاوی 1 قیچی معمولی، 1 قیچی پیتاژ و یک شانه است

مزایا قیچی آرایشگری KYG

  • محصول خوبی است
  • مدل موی دقیق و زیبایی به وجود می آورد
  • تیغه های آن به صورت دستی تیز می شوند
  • کیفیت مواد به کار رفته در آن بالاست

معایب قیچی آرایشگری KYG

  • خیلی تیز نیست
  • کمی سنگین است

سایر محصولات wowland:

  1. چه نوع برسی برای مو مناسب‌تر است؟
  2. اتو موی حرفه‌ای آرایشگری چه تفاوتی با اتو موی معمولی دارد؟
  3. قیچی پیتاژ چیست و چه مارک هایی در ایران موجود هستند؟
  4. بهترین مارک شامپوی ایرانی و خارجی
  5. نکات مهم آرایش بر اساس فرم صورت
 


:: برچسب‌ها: قیمت قیچی هرکات , خرید قیچی هرکات , قیچی هرکات , خرید قیچی آرایشگری , قیچی کوتاهی مو ,
تاریخ : یک شنبه 6 مهر 1399
بازدید : 66
نویسنده : احسان کریم خانی

اگر دوست دارید بدانید روغن آرگان چیست و با فواید و خواص روغن آرگان برای مو و پوست یا حتی ناخن آشنا شوید، این مطلب را تا انتها بخوانید. زیبایی پوست و مو برای همهی افراد، چه خانمها و چه آقایان، اهمیت بالایی دارد. همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد هزینهی زیادی را صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی کنند تا بتواند زیبایی از دست رفتهی خود را بازگردانند یا آن را حفظ کنند.

در این شرایط خیلی از افراد ترجیح میدهند محصولی پیدا کنند که چند کاره باشد و بتواند بخش بیشتری از نیازهای آنها را برطرف کند. البته شاید کمی دور از ذهن باشد که یک محصول بتواند با کمترین آسیب، از پس کارهای زیادی بر بیاید؛ ولی چنین چیزی ممکن است. روغن آرگان اکسیری است که یک تنه میتواند با غولهای متعددی مبارزه کند.

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان به طلای مایع شهرت دارد! این روغن اکسیری است که جادو میکند. فواید روغن آرگان بسیار زیاد است و از درمان پوست و مو گرفته تا مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان را شامل میشود. این روغن از میوه درختی به نام آرگان با نام علمی Argania spinosa به دست میآید. درخت آرگان بومی کشور مراکش است، ارتفاع حدود ۸ متر و عمر طولانی دارد که در ۳۰ سالگی میوه میدهد. درون میوه مغزی وجود دارد که روغن از آن تهیه میشود. جالب است بدانید که این درخت در برابر خشکی، گرما، خاک ضعیف و شرایط سخت محیطی مقاوم است. شاید اصلا همین مقاومت باعث میشود آنچه به ثمر مینشیند، مفید و پرخاصیت باشد.

شما برای خرید روغن ارگان میتوانید به سایت wowland مراجعه کنید.

خواص روغن ارگان

مطمئنا کم و بیش درباره خواص روغن آرگان ( Argan oil ) مطالبی را از گوشه و کنار شنیده اید . ما در این مقاله میخواهیم علاوه بر معرفی کامل روغن ارگان به بررسی خواص ، فواید ، عوارض ، روش مصرف و در نهایت خرید روغن ارگان بپردازیم .

روغن ارگان

روش تهیه روغن ارگان اصل

عمدتا این روغن از هسته درختان ارگان بومی مراکش تهیه می گردد و اغلب تحت عنوان روغن آرگان اصل و خالص به فروش می رسد . این روغن میتواند بدون هیچگونه دخل و تصرفی بصورت مستقیم مورد استفاده قرار گیرد . عموما فراید روغن گیری روغن آرگان مشابه سایر دانه های روغنی از طریق پرس گرم می باشد و پس از روغن گیری و بسته بندی بدست مشتری خواهد رسید . روغن آرگان به جهت دارا بودن ترکیباتی مانند رینولاوین و درماپلین میتواند خواص و فواید بسیار مفیدی برای پوست و مو های افراد داشته باشد . در این مقاله ما به تفضیل درباره این خواص توضیحاتی را ارائه خواهیم نمود .

استفاده از روغن آرگان برای مو

  • تاثیر روغن آرگان بر از بین بردن موخوره

همانطور که احتمالا میدانید ، عمده افراد روغن ارگان را برای سلامت موی خود استفاده میکنند . درمان موخوره یکی از مهمترین خواص روغن آرگان است که در دنیا سر و صدای زیادی کرده است . روش مصرف نیز بدین ترتیب است : پس از استحمام مقداری روغن ارگان را بر روی کف دست ریخته و دو دست را به روغن آغشته می کنیم ، سپس به تمامی مواضعی که احساس میکنید دچای موخوره شده اند بمالید . پس از مدت کوتاهی تاثیرات شگفت آوری را مشاهده خواهید کرد .

  • رفع شوره با روغن آرگان

از دیگر فواید روغن ارگان اصل از بین بردن شوره سر است . محققان بسیاری بر روی این مساله فعالیت و تحقیقات نموده اند اما تاکنون هیچیک نتوانسته اند ثابت کنند که این روغن میتواند مانع ایجاد شوره سر شود . گفتنی است که زنان مراکشی خود باور دارند که این روغن میتواند شوره سر را بطور کامل برای مدتی قطع کند .

  • تقویت مو سر ، جلوگیری از ریزش مو و رفع موخوره

روغن آرگان بر خلاف سایر روغن ها که فقط برای برخی موارد از جمله جلا دهندگی ( روغن گنه گنه ) ، رشد مو ( مانند روغن کندش ) ، برخی برای از بین بردن شوره سر ( مانند روغن ماکادمیا ) عمل نمی کند ، بلکه تنها روغن طبیعی موجود است که تمامی این خواص را به تنهایی در خود جای داده است . این روغن میتواند به طرز شگفت انگیزی سبب براق شدن مو شود و از طرف دیگر فولیکول های مو را به نهایت قدرت می رساند تا از ریزش جلوگیری کند . از طرف دیگر به سبب وجود ترکیبی به نام بیلاویل میتواند با سرعت هرچه تمام تر موخوره های موهای شما را از حالت سیمی به حالت نرمال باز گرداند .

فواید روغن ارگان برای مو

تشخیص روغن آرگان اصل

به غیر از محصولات کارخانهای پوست و مو که از این روغن ساخته شدهاند، میتوانید از نوع خام آن هم استفاده کنید. البته قیمت روغن آرگان ۱۰۰% طبیعی چندان ارزان نیست ولی عمر زیادی دارد که میتواند برای مدت طولانی هم بدون از دست دادن خواص خود، مورد مصرف قرار گیرد. برای تشخیص روغن آرگان اصل و این که مطمئن شوید روغن طبیعی و کاملا خالص است، برخی راهکارها راهنمای شما هستند. این روغن نباید هیچ مواد افزودنی مانند آب، ماده معطر یا حتی مواد نگهدارنده داشته باشد. روغن باید تنها در بطری شیشهای تیره نگهداری شود چون نور میتواند ویژگی های مثبت آن را تحت تاثیر قرار دهد. این روغن آبکی و شل نیست و بافت نرمی دارد. محل تولید آن هم باید مراکش یا همان Morocco باشد.

خدمات و محصولات wowland:

استفاده از روغن آرگان برای پوست

  • محافظت پوست در مقابل نور خورشید

زنان ساکن مراکش عمدتا به جای استفاده از انواع ضد آفتاب ها در طول روز ، برای جلوگیری از تیرگی پوست و آفتاب سوختگی ، از روغن آرگان استفاده می کنند . این روغن به جهت دارا بودن آنتی اکسیدان های فراوان موجب جلوگیری از رسیدن رادیکال های آزاد و UV خطرناک که به سبب نور خورشید به پوست می رسد می شوند .

  • مرطوب کنندگی پوست

علت استفاده از روغن آرگان در محصولات آرایشی و بهداشتی همین مساله است بطوریکه هیچ روغنی نمیتواند این چنین پوست را مرطوب و تازه حفظ کند . روغن آرگان اصل میتواند به واسطه مایلین موجود در خود پوست را به مدت طولانی حداقل ۴ ساعت مرطوب نگه دارد ، نکته جالب توجه اینجاست که پس از مصرف ، این روغن بطور کامل جذب موضع می گردد اما رطوبت را از پوست نمیگیرد بلکه پوست را مرطوب حفظ می کند . این محصول به جهت دارا بودن ویتامین E فراوان نیز علاوه بر مصرف موضعی ، امکان مصرف خوراکی با مکمل ها را نیز داراست .

کاربرد روغن ارگان

  • درمان آکنه و جوش با روغن ارگان

روغن آرگان خود میتواند درمانگر انواع آکنه های پوستی باشد اعم از آکنه هایی که بر اثر بر هم خوردن تعادلات هورمونی ، غرور جوانی و یا هر مساله دیگری که سبب بروز آکنه میشود . این روغن علاوه بر جلوگیری از جوش زدن به درمان و از بین بردن جای جوش ها نیز می پردازد ، به گونه ای که در اغلب محصولات بهداشتی و درمانی که موارد مصرف آن درمان آکنه است ، از روغن ارگان استفاده می گردد .

  1. آشنایی با انواع بافت مو
  2. ماسک حنا معجزه ای برای پوست
  3. آشنایی با انواع مشکلات و بیماری‌های مو
  4. چه ابزارهایی برای براشینگ مو نیاز است؟
  5. هر آنچه برای مراقبت از پوست باید بدانید
 


:: برچسب‌ها: خرید روغن آرگان , روغن آرگان , فواید روغن آرگان ,
تاریخ : پنج شنبه 3 مهر 1399
بازدید : 68
نویسنده : احسان کریم خانی

اتو مو کراتینه باید چه مشخصاتی داشته باشد ؟

اگر شما هم به دنبال خرید اتو مو مناسب هستید وهر بار که به فروشگاهها سر میزنید با برندهای مختلف و مدلهای مختلف روبرو می شوید، برای اینکه از سردرگمی در بیایید پیشنهاد میکنم، مطالب زیررابخوانید. در این مطلب شما را با انواع اتو مو کراتینهمناسب بر اساس جنس و حالت مو و همچنین جنس کفی اتو آشنا خواهیم کرد. قبل از شروع باید بگویم که اگرچه نام وسیله ای که به شما در این مطلب معرفی میکنم اتوی مو است و همانطور که از اسمش پیداست کارش صاف کردن موها است اما باید به این نکته توجه داشته باشید که انواع مختلف اتوی مو تاثیر متفاوتی بر روی حالت موهایتان خواهند داشت. درست است که کار اصلی آنها صاف کردن موها است اما گاهی برای فر کردن و حالت دادن مو هم استفاده میشوند البته اگر روش کار را بدانید.

اتو موی کراتینه

کراتین چیست ؟

کراتین یک پروتئین است که به طور طبیعی در موهای شما موجود است.مکانیزم عملکرد آن چگونه است ؟ یک متخصص زیبایی و یا تکنسین زیبایی ، محصول حاوی کراتین جهت صاف کردن مو را بر روی موهای شما قرار می دهد و سپس با استفاده از گرمای یک اتو موی حرفه ای یا یک اتو مو کراتینه کاری می کند تا این ماده جذب موهای شما شود ، این روند ممکن است 90 دقیقه یا بیشتر طول بکشد ( بسته به بلندی موهای شما ) ، بعضی از محصولات سالنی درمان کراتین را در زیر نام می بریم :

  1. Keratin Complex Smoothing Therapy by coppola
  2. Global Keratin Complex
  3. the La-Brasiliana treatment
  4. Brazilian Keratin Treatment
  5. the Brazilian Blowout
  6. Brazilian Hair Straightening

ویژگی های کراتینه کردن مو

کم شدن مدت زمان خشک شدن و صاف شدن مو : اگر شما شخصی هستید که غالبا موی خود را با استفاده از سشوار خشک و صاف می کنید ، بعد از انجام درمان کراتینه ، مدت زمان این صاف کردن مو ، 40 تا 60 درصد کاهش می یابد.

خداحافظ موی فر : بعد از انجام درمان کراتینه با اتو موی کراتینه ، دیگر نگران فر و یا موج دار شدن موی سر خود نباشید. شما می توانید در هوای مرطوب یا در زیر باران راه بروید بدون اینکه موهای شما تغییر و یا آسیبی ببیند.

قبل از اینکه موی خود را شستشو دهید ، مقداری صبر کنید : شما نباید تا سه الی چهار روز پس از انجام این درمان ، موهای خود را شستشو دهید، این موضوع به این دلیل است که مدتی زمان می برد تا اثر خود را بر روی موهای شما بگذارد.

نکته : پس از انجام درمان کراتینه، و بعد از پایان 3 الی 4 روز جهت شستشوی سر باید از شامپوهای فاقد سدیم-سولفات استفاده گردد.

اتو مو مخصوص کراتین

مدت زمان دوام آن چقدر است ؟

انتظار داشته باشید این درمان برای مدت 2 الی 2.5 ماه دوام داشته باشد.

درمان کراتینه ممکن نیست که به موی شما آسیب بزند ، اما اتو موی نامناسب می تواند باعث آسیب های جدی شود. بعضی از آرایشگر ها یا متخصصین زیبایی ممکن است از اتو مویی استفاده کنند که خیلی بیش از حد نرمال گرما دهی داشته باشند و این موضوع باعث می شود تا کراتین از بین برود و اثر خود را نداشته باشد. درمان کراتین بیشتر یک درمان ترمیمی و احیا کننده است ، حتی اگر نوع موی های شما خوب باشد ،باز هم ریشه مو را تقویت می کند و باعث می شود موهای شما انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. در صورتی که شما بیماری پسوریازیس و یا درماتیت سبورئیک داشته باشید ، قبل از انجام درمان های کراتینه ، حتما باید با متخصص پوست در این زمینه مشورت کنید.

انواع اتو مو با کفی های مختلف

  • اتو مو با کفی های معمولی:

این نوع کفی ها از فلز ساخته شده اند و اکثرا قابلیت تنظیم درجه حرارت ندارند. در واقع بیشترین قابلیتی که برای تنظیم درجه حرارت در آنها در نطر گرفته شده است: کم، زیاد و متوسط . این اتوها مخصوص افرادی است که گاه گاه از اتوی مو استفاده میکنند و یا فقط بخشی از موهایشان را صاف میکنند.

  • اتو مو با کفی های سرامیک:

در این نوع اتوها قابلیتهای مختلفی تعبیه شده است. از قبیل قابلیت تنظیم درجه حرارت. این نوع اتو موها ارزان قیمت هستند و معمولا قیمتشان با توجه به قابلیتهایی که دارند متفاوت است. کیفیت سرامیک بکار رفته در این نوع اتوها هم مختلف است. این اتو موها کمتر به موها آسیب می رسانند و برای همین نسبت به مدل های فلزی و یا معمولی طرفدار بیشتری دارند. صفحههای اتو موی سرامیکی حرارت را به طور یکنواخت توزیع کرده و تا حدودی از سوختگی موها جلوگیری میکند پس اتوهای سرامیکی بهترین نوع اتومو کراتینه محسوب میشوند. با توجه به ظرفیت گرمایی بالای سرامیک ، صفحه سرامیکی گرمای خود را برای مدت طولانی حفظ میکند.همچنین موهای رنگ شده کدر نمی شوند.

  • اتو مو با کفی های تورمالین:

تورمالین یکی از مواد بسیار پر کاربرد در طبیعت است. و البته در صنعت آرایشی و زیبایی بسیار پر طرفداراست چون تورمالین آرام آرام گرم میشود، بنابراین درجه حرارت را در خود نگه می دارد و به جای خشک و بد حالت کردن مو، آنرا درخشان، براق و خوش حالت میکند.

اتو مو مخصوص احیا

  • اتو مو با کفی آیونیک:

این اتوها نسبت به مدلهای دیگر گرانتر هستند. نتیجه این مدل اتوها بر روی انواع محتلف مو متفاوت است. اگر موهای شما خشک است، بهتر است که از این مدل اتو استفاده کنید. در واقع این نوع اتو باعث میشود که رطوبت موهای شما از دست نرود و حتی رطوبت را به موهای شما بر میگرداند و مانع از خشک شدن موهایتان می شود. در پایان باید این نکته را یادآوری کنم که هرچه موهای شما حجیم وضخیم تر باشد نیاز به حرارات بیشتری برای صاف شدن دارد. یعنی هرچه مو حجیم تر و ضخیم تر باشد، در اینصورت باید از اتو موی پیشرفته تری استفاده کنید.

  • اتو موبا کفی های تیتانیومی

اتوهایی که صفحه تیتانیومی دارند، خیلی زود داغ میشوند و به نسبت، بسیار سریعتر از اتو موی سرامیکی حرارت را منتقل میکنند. در صورتی که از اتو موی تیتانیومی به درستی استفاده کنید، احتمال آسیبرسیدن به موها به حداقل میرسد اما اگر اتو را برای مدت طولانی روی مو نگه دارید، مو آسیب دیده و به اصطلاح میسوزد.

محصولات مختلف wowland:

  1. با روش های کراتین و بهترین برندهای آن آشنا شوید
  2. مدل موی مناسب برای انواع فرم صورت
  3. مزوتراپی چیست؟
  4. لیفت و لمینت مژه و هر آنچه باید در مورد آن بدانید
  5. بهترین روش های احیای مو در سالن های آرایشی
 


:: برچسب‌ها: اتو مو مخصوص احیا , اتو مو مخصوص کراتین , اتو موی کراتینه , بهترین مارک اتو مو , اتو مو کراتینه , قیمت اتو مو , خرید اتو مو ,
تاریخ : چهار شنبه 2 مهر 1399
بازدید : 63
نویسنده : احسان کریم خانی

پلكس تراپی مو چیست؟

این محصول در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده براثر براشینگ، اتوی مو، سشوار، رنگ، دکلره ورا برقرار می کند. و این امکان را به افرادی که دارای موهای فوق العاده آسیب دیده ای هستند می دهد که با خیال آسوده موهای خود را به هر رنگی که می خواهند در آورند. پلکس تراپی ضمن اینکه آسیب دیدگی های قبلی موها را از بین می برد و با آب رسانی به کوتيکول مو و مرطوب کردن آن موجب بازسازي موي رگي و عميق فيبرهاي مو شده و جلوه سالمی از ريشه تا نوک مو را براي مصرفکننده به ارمغان می آورد.

پلکس های موانواع مختلفی دارند اما برای مثال پلکس فلوراکتیو از مواد زیر تشکیل شده است :

  • کلاژن هیدرولیزه شده ( باسازی و هیدراتاسیون )
  • کراتین ، روغن آرگان
  • اوژن (تجمع و باسازی مدولا )
  • پروتئین های شیر ( محرک کننده فولیکول ، رقیق کننده ، سم زدایی )
  • آرژانین ( اسید آمینه محافظ لایه های داخلی )
  • روغن مورینگا ( تقویت کننده ، درخشندگی و تغذیه ، فیبر ، غنی سازی و ترمیم عماصر موجود در ملانین ) .

چگونگی اثر کردن پلکس مو در پلكس تراپـی مو

اين مواد روي باندهاي دي سولفيدي مو اثر ميگذارند و آن هارامقاوم سازي ميكنند اما اينكار مربوط به قبل از آسيب رساني هست وهمزمان با كارهاي شيميايي روي مو انجام ميشود اما زماني كه مو اسيب ديدگي دارد با پلكس مو قابل درمان هست كه به اينكار پلكس تراپي ميگويند در پلكس تراپي باندهاي دي سولفيدي اسيب ديده مو ترميم وبازسازي ميشوند اين كار براي موهاي بشدت اسيب ديده كه حالت كشساني شديد ويا حتي خرد شدن وكنده شدن دارند توصيه ميشود اين مواد حاوي هيچ نوع ماده شيميايي مضر نيست حالت وساختمان خارجي مو رو اصلا تغيير نميدهد بنابراين پس از انجام پلكس تراپي اصلا نبايد انتظار موي ابريشمي ولخت داشت معمولا بدنبال پلكس تراپي ورفع اسيب ساختمان داخلي مو يك ترميم مثل بوتاكس يا كراتين توصيه ميشود تا مو از نظر ساختمان خارجي هم احيا شود كه اينكار تكنيك ارژنينگ تراپي هست.

پلکس مو

کاربردهای پلکس مو

پلکس ها موادی تقویتی و بسیار قوی هستند که به منظور ترمیم سریع موها مورد استفاده واقع میشوند. با توجه به کاربرد تخصصی آنها، پلکسها بیشتر در آرایشگاهها برای ترمیم موثر و با دوام مو استفاده میشود. این محصول در هنگام رنگ یا کراتینه کردن مو کاربرد مهمی دارد. مدت زیادی نیست که این محصولات به ایران وارد شده اند و برای ترمیم کردن موها در آرایشگاههای حرفهای استفاده میشوند. پلکسهای مرغوب در برابر آسیب های حرارتی، کراتینه و براشینگ های سنگین نیز تضمین کننده هستند و از این رو می توانند به مهمترین محصول سلامتی مو در هر آرایشگاهی تبدیل شوند. برای کسانی که موهای خود را به صورت دائم رنگ می کنند نیز، پلکس مو راه نجات دائمی محسوب می شوند.

این محصول، با تکنولوژی و ترکیبات پیشرفته ای که دارد، به مراقب از مو به خصوص مراقبت از موها در مقابل آسیبهای احتمالی ناشی از رنگ مو میپردازد. همچنین اگر از پلکس مناسبی استفاده کنید، آسیبهای پیشین را نیز رفع میکند و میتواند موهای آسیب دیده را به طور کلی درمان کند. همچنین میتواند جلوی پوسیده شدن موها را بگیرد و حالت ارتجاعی مو را حفظ کند. پس درمان مناسب با پلکس تراپی، علاوه بر حفظ ساختار ظاهری مو توانایی نفوذ به لایههای داخلی را نیز دارد و میتواند مشکلات مو را به طور ریشه ای حل کند.

کدام پلکس مو؟

یک ویژگی بسیار خوب که بعضی پلکسها دارند این است که میتوان آن را در ترکیب با انواع مواد آرایشی مو نیز استفاده کرد. این یکی از مواردی است که به شما در انتخاب پلکس مو کمک میکند. نکات دیگری که در بالا گفته شد هم توسط تمام انواع پلکس تامین نمیشوند و لازم است دربارهی هر مدل و نوع استفادهی پلکس برند به برند تحقیق به عمل آورید تا از انتخاب خود اطمینان یابید.

البته میتوان از فیلترهای آسانی نیز استفاده کرد. پلکسها به خاطر فرمول های سری و پیچیدهشان به سختی مجوزهای بهداشتی را میگیرند. تعداد انگشت شماری از پلکسها مجوز سازمان غذا و داروی ایران را دارند و اگر به این موضوع دقت شود، کمک شایانی در انتخاب پلکس خواهد بود.

شما با مراجعه به سایت wowland از سایر محصولات این سایت از جمله:قیچی هرکات،قیچی کوتاهی مو،اتو موی کراتینه و .... دیدن فرمایید.

تفاوت پلکس با قطره آنتی دمیج چیست؟

قطره آنتی دمیج روغنی است و مانع به پایه رسیدن میگردد و همچنان احتمال دمیج را دارد اما پلکس غیر چرب است باعث براق شدن موها شده و خطر دمیج را بطور کامل از بین میبرد و همچنین باعث ضخیم شدن بافت مو میگردد.

پلکس تراپی

چه زمانی باید از اولاپلکس تراپی استفاده شود؟

بهترین زمان برای اولاپلکس تراپی برای به دست آوردن بهترین نتیجه، استفاده از آن در طول رنگ تراپی است و نه بعد از آن. اولاپلکستراپی برای درمان موهای خشک یا آسیب دیده نیست؛ بلکه یک درمان پیشرفته علمی است که برخلاف روشهای درمانی دیگر که فقط سطح موهای آسیب دیده را بهبود میبخشند، از داخل و درون بر روی مو اثر میگذارد.مدیر خلاق ترور سوربی منچستر، وینسنت آلنبی تاکید میکند که: اولاپلکس تراپی فرآیند ارزشمندی است که باعث حفظ پیوندهای دی سولفید در ساختار مو در طی فرایند رنگ کردن میشود. این پیوندها به طور معمول در طی فرایند رنگ کردن شکسته میشوند و در بیشتر اوقات به دلیل بالیاژ کردن و هایلایت کردن میتوانند شکستگی و وز شدن مو را به دنبال داشته باشند.

اولاپلکس چند نوع دارد؟

اولاپلکس به سه مرحله اصلی تقسیم میشود و این مراحل در چهار محصول آن متفاوت است.

  • اولاپلکس ۱

از اولاپلکس شماره ۱ می توانید زمانی که می خواهید موهایتان را رنگ کنید استفاده کنید. با رنگ مخلوط شده و مستقیماً روی موهای شما گذاشته می شود.

  • اولاپلکس ۲

از اولاپلکس شماره ۲ می توانید بعد از شستن رنگ استفاده کنید. پس از شستشوی رنگ مو، اولاپلکس را روی موهایتان بمالید و اجازه دهید حدود ۲۰ دقیقه روی آن بماند، سپس شستشو دهید. بیشتر شبیه ماسک قوی مو عمل می کند.

  • اولاپلکس ۳

اولاپلکس شماره ۳ یک درمان خانگی است که باید هفته ای یک بار از آن استفاده کنید. آن را روی موهای مرطوب بمالید، سپس طوری شانه بزنید که اولاپلکس به هر رشته مو برسد و سپس حداقل ده دقیقه رو مو بگذارید. این کار را زمانی که میتوانید انجام دهید. شما همچنین می توانید از زمان خواب برای مالیدن اولاپلکس روی سرتان استفاده کنید و سپس بعد از بیدار شدن آن را شستشو دهید.

اولاپلکس

آیا اولاپلکس تراپی واقعاً مؤثر است؟

آیا با وجود این بررسیهای عجیب و غریب و تایید افراد مشهور، دیگر لازم نیست نگران سفید شدن و زیبایی موهای خود باشیم؟ پاسخ منفی است. ما از سالیون آن تارور سؤال کردیم. او به عنوان یک متخصص مو درباره اولاپلکس تراپی توضیح میدهد: اولاپلکس محصولی درخشان است. من در واقع از این مجموعه برجسته در گذشته استفاده کرده ام. تجربه شخصی من در استفاده ازاولاپلکس این است که موهای من بعد از رنگ کردن احساس بهتری داشت. پس اگر شما از کسانی هستید که به طور دائم موهایتان را بلوند یا دکلره میکنید، پلکس تراپی یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

اما در پایان او هشدار میدهد که اولاپلکس برای موهای آسیب دیده یک معجزه نیست. او تاکید میکند که اگر نگران موهای خود هستید هنگامی که به یک سالن زیبایی برای رنگ کردن میروید از استایلیست خود بپرسید که آیا اولاپلکس گزینه مناسبی برای موهای شما است یا نه؟

خدمات سایت wowland:

  1. برس حرارتی بهتر است یا اتو مو
  2. بوتاکس مو بهتر است یا کراتینه؟
  3. روش‌های شناخت روغن آرگان اصل
  4. بوتاکس مو چیست؟
  5. روش‌های داشتن پوست شفاف
 


:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو , پلکس احیای مو , پلکس مو , پلکس تراپی , اولاپلکس , خرید محلول رشد مژه ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com