براشینگ مو چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 16 دی 1399
بازدید : 45
نویسنده : احسان کریم خانی

براشینگ مو چیست؟

به عمل حالت دادن به مو توسط لوازم حرارتی گوناگون مانند سشوار و همچنین استفاده از یک برس، براشینگ مو گفته می شود. شما با یادگیری براشینگ مو، می توانید بدون مراجعه به آرایشگر، موهای خود را به زیبایی حالت دهید. شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا باید از براشینگ مو برای حالت دهی به مو استفاده شود، زمانی که امکان چنین کاری با استفاده از ژل و اسپری های حالت دهنده وجود دارد؟ باید گفت زمانی که با براشینگ، موهای خود را حالت می دهید، موهای شما ظاهر طبیعی تری پیدا می کنند و همچنین کمتر در معرض آسیب های گوناگون قرار می گیرند؛ بنابراین لازم است در رابطه با این عمل، اطلاعاتی در اختیار شما قرار گیرد تا با براشینگ مو، کاملا آشنا شوید.

چه ابزارهایی برای براشینگ مو نیاز است؟

براشینگ یا همان سشوار کردن مو، مختص تنها خانم ها یا آقایان نیست. اگر بخواهیم دلیل این موضوع را بیان کنیم، باید از افزایش میل به زیبایی، شیک بودن و مرتب بودن در خانم ها و آقایان اشاره کنیم.اگر روند براشینگ کردن موها را بلد باشید، برای مجالس مختلف می توانید بدون رفتن به آرایشگاه، موهای خود را به بهترین شکل فرم دهید. بد نیست بدانید برای این که براشینگ موهای شما حرفه ای به نظر برسد، نیاز به یک سری ابزار خواهید داشت.

براشینگ مو

انواع براشینگ مو

شاید شما تصور کنید که براشینگ برای مدل های خاصی از مو انجام می شود؛ اما باید گفت براشینگ مو برای انواع مو ممکن است و شما می توانید به راحتی و با استفاده از یک سشوار و برس در ساده ترین حالت ممکن، موهای خود با هر مدل و جنسی براشینگ کنید. در ادامه برای شما انواع براشینگ را مورد بررسی قرار می دهیم تا در صورت نیاز، بدانید که چه کاری باید انجام دهید.

براشینگ موهای کوتاه

اگر موهای شما کوتاه است و تصمیم دارید براشینگ انجام دهید، باید به برخی از مسائل توجه داشته باشید. اولین نکته ی قابل توجه، فرم و حالت موی انتخابی شما به نظر می رسد که باید به طوری انتخاب شود که به فرم صورت و چهره بیاید. نکته ی بعدی، انتخاب یک برس مناسب برای براشینگ است که باید برای این کار از یک برس کم قطر استفاده کنید تا بتوانید به خوبی به موهای خود حالت دهید، همچنین باید سشوار را در فاصله ی مناسبی از موهای خود قرار دهید تا مو و پوست سر شما آسیب نبینند. اگر موهای شما به حالت خرد کوتاه شده، برای براشینگ باید لایه های مو به صورت جداگانه سشوار کشیده شوند.

براشینگ موهای متوسط و بلند

شما برای براشینگ مو متوسط و بلند، امکان سشوار کشیدن در دو حالت از داخل و بیرون را دارید که هر کدام، حالت متفاوتی به موهای شما می دهند. شما باید برای براشینگ کردن، موهای خود را به 4 بخش تقسیم کنید و سپس با استفاده از یک برس که سایز آن به نسبت بزرگ است، موهای قسمت عقب سر و با استفاده از برس سایز کوچک یا متوسط، موهای جلوی خود را سشوار بکشید.

براشینگ کردن موهای فر

افرادی که موهای فر و مجعد دارند، گمان می کنند که امکان براشینگ مو فر وجود ندارد؛ اما باید گفت که این دسته از افراد نیز می توانند براشینگ کنند، تنها باید کمی برای این کار حوصله به خرج دهند. توصیه می شود که در ابتدا با استفاده از اسپری های دو فاز و درجه کم سشوار، وزی موی خود را کاهش دهند و با استفاده از یک برس مناسب، کار براشینگ را انجام دهند. توجه داشته باشید که پس از براشینگ این مدل از مو، از حالت دهنده هایی که بر پایه ی آب هستند، استفاده نکنید، چرا که امکان دارد با استفاده از چنین حالت دهنده هایی، موهای شما دوباره وز شود.

برس حرارتی

یکی از موضوعاتی که سالیان سال تا به الان وجود داشته، شیوه و لوازم لازم برای صاف کردن مو است. دستگاه و شیوه های گوناگونی برای صاف کردن مو معرفی شده اند که هر کدام مزیت و معایبی دارند. برس حرارتی یکی دیگر از وسایلی محسوب می شود که می توانید با استفاده از آن موهای خود را صاف و لخت کنید. برس حرارتی چیست؟ برس حرارتی را می توان ترکیبی از دو وسیله در نظر گرفت که با استفاده از آن امکان صاف کردن و گاهی اوقات با توجه به مدل آن، حالت دادن نیز وجود دارد. استفاده از این وسیله کار را برای افراد به ویژه خانم هایی که مو بلندی دارند، راحت کرده است. برس حرارتی در واقع همان برس شانه کردن مو است که در کنار وظیفه ی اصلی، نقش سشوار یا اتو مو را نیز دارد. امکان استفاده از این وسیله برای زمان هایی که شما تصمیم دارید موی خود را صاف و لخت کنید، وجود دارد و برای این کار تنها باید اجازه دهید برس گرم شود، پس از گرم شدن برس، با آن موهای خود را طبق همیشه برس بکشید، پس از چند بار برس کشیدن مو از بالا به پایین، متوجه می شوید که موهای شما صاف و لخت شده است؛ همچنین اگر شما موهای به نسبت فر و وزی دارید، می توانید بعد از استحمام، موهای خود را با این برس خشک و صاف کنید. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که خیلی وقت و حوصله برای موهای خود به خرج نمی دهید و علاقه ای به استفاده از اتو مو و سشوار ندارید، این برس پیشنهاد مناسبی به نظر می رسد.

برس حرارتی

کراتینه چیست؟

روش کراتینه نوعی درمان است که به ترمیم موهای آسیب دیده، وِز و بی نظم کمک می کند و در نهایت موهایی سالم، صاف و براق به شما تحویل می دهد. دلیل اصلی این که روش کراتینه بر روی موها اثرات خوبی می گذارد این است که موهای ما به طور طبیعی سرشار از پروتئین کراتین است و تحت درمان با کراتینه دوباره فضاهای خالی کوتیکول های آن با این پروتئین پُر و به نوعی احیا و بازسازی می شوند. با انجام کراتینه، موهای شما بدون وز، صاف تر و نرم تر می شوند و راحت تر حالت می گیرند. همچنین، کراتینه باعث درخشش و آبرسانی موهای خشک و کدر شما می شود و آن ها را سرزنده تر و سالم تر جلوه می دهد. در ادامه با مزایا و معایب این روش آشنا خواهید شد.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت کراتین صافی مو و خرید کراتین صافی مو به سایت وولند مراجعه فرمایید.

مزایای روش کراتینه

مزایای این روش درمانی عالی عبارت است از:

  • موها را صاف، نرم و براق می کند و به آن ها جلای طبیعی می بخشد.
  • معمولا هیچ عارضهی جانبی اساسی ندارد.
  • فقط پروتئین طبیعی کراتین را به موهای شما باز می گرداند و از نظر شیمیایی ساختار موها را تغییر نمی دهد.
  • حالت دهی و مدیریت موهای شما را آسان تر می کند.

کراتین مو





:: برچسب‌ها: براشینگ مو , قیمت کراتین صافی مو , خرید کراتین صافی مو , اتو مو مخصوص کراتین , اتو موی کراتینه , اتو مو کراتینه , قیمت برس گرد ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com