چگونگی استفاده از روغن آرگان اصل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 آبان 1399
بازدید : 49
نویسنده : احسان کریم خانی

پلكس تراپی مو چیست؟

این محصول در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده براثر براشینگ، اتوی مو، سشوار، رنگ، دکلره ورا برقرار می کند. و این امکان را به افرادی که دارای موهای فوق العاده آسیب دیده ای هستند می دهد که با خیال آسوده موهای خود را به هر رنگی که می خواهند در آورند.پلکس تراپیضمن اینکه آسیب دیدگی های قبلی موها را از بین می برد و با آب رسانی به کوتيکول مو و مرطوب کردن آن موجب بازسازي موي رگي و عميق فيبرهاي مو شده و جلوه سالمی از ريشه تا نوک مو را براي مصرفکننده به ارمغان می آورد.

پلکس های موانواع مختلفی دارند اما برای مثال پلکس فلوراکتیو از مواد زیر تشکیل شده است :

  • کلاژن هیدرولیزه شده ( باسازی و هیدراتاسیون )
  • کراتین ، روغن آرگان
  • اوژن (تجمع و باسازی مدولا )
  • پروتئین های شیر ( محرک کننده فولیکول ، رقیق کننده ، سم زدایی )
  • آرژانین ( اسید آمینه محافظ لایه های داخلی )
  • روغن مورینگا ( تقویت کننده ، درخشندگی و تغذیه ، فیبر ، غنی سازی و ترمیم عماصر موجود در ملانین ) .

پلکس تراپی مو

اولاپلکس تراپی چیست؟ و انواع آن کدامند؟

اولاپلکستراپی و یا پلکس تراپی روشی است که پیوندهای دیسولفید آسیب دیده در موهایتان که در اثر دکلره، رنگ مو، ریباندینگ مو، براشینگ و شکسته شده اند را به طور دائم بازسازی می کند. اگر موهایتان را بیش از حد رنگ کرده باشید یا تا سالها آنها را هایلایت کرده باشید، اولاپلکس برای شما امکان برگرداندن قدرت، ساختار و یکدستی موهایتان را فراهم میکند. اما این امکان فقط برای کسانی که دائما موهای خود را رنگ میکنند نیست؛ برعکس، اولاپلکس هر نوع مویی را با هر نوع بافتی، رنگ شده یا نشده، براق و قوی میکند.

آیا اولاپلکس تراپی واقعاً مؤثر است؟

آیا با وجود این بررسیهای عجیب و غریب و تایید افراد مشهور، دیگر لازم نیست نگران سفید شدن و زیبایی موهای خود باشیم؟ پاسخ منفی است. ما از سالیون آن تارور سؤال کردیم. او به عنوان یک متخصص مو درباره اولاپلکس تراپی توضیح میدهد: اولاپلکس محصولی درخشان است. من در واقع از این مجموعه برجسته در گذشته استفاده کرده ام. تجربه شخصی من در استفاده ازاولاپلکساین است که موهای من بعد از رنگ کردن احساس بهتری داشت. پس اگر شما از کسانی هستید که به طور دائم موهایتان را بلوند یا دکلره میکنید، پلکس تراپی یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

چگونگی اثر کردن پلکس مو در پلكس تراپـی مو

اين مواد روي باندهاي دي سولفيدي مو اثر ميگذارند و آن هارامقاوم سازي ميكنند اما اينكار مربوط به قبل از آسيب رساني هست وهمزمان با كارهاي شيميايي روي مو انجام ميشود اما زماني كه مو اسيب ديدگي دارد با پلكس مو قابل درمان هست كه به اينكار پلكس تراپي ميگويند در پلكس تراپي باندهاي دي سولفيدي اسيب ديده مو ترميم وبازسازي ميشوند اين كار براي موهاي بشدت اسيب ديده كه حالت كشساني شديد ويا حتي خرد شدن وكنده شدن دارند توصيه ميشود اين مواد حاوي هيچ نوع ماده شيميايي مضر نيست حالت وساختمان خارجي مو رو اصلا تغيير نميدهد بنابراين پس از انجامپلكس تراپياصلا نبايد انتظار موي ابريشمي ولخت داشت معمولا بدنبال پلكس تراپي ورفع اسيب ساختمان داخلي مو يك ترميم مثل بوتاكس يا كراتين توصيه ميشود تا مو از نظر ساختمان خارجي هم احيا شود كه اينكار تكنيك ارژنينگ تراپي هست.

احیای مو

سایر محصولات شرکت wowland:

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان به طلای مایع شهرت دارد! این روغن اکسیری است که جادو میکند. فواید روغن آرگان بسیار زیاد است و از درمان پوست و مو گرفته تا مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان را شامل میشود. این روغن از میوه درختی به نام آرگان با نام علمی Argania spinosa به دست میآید. درخت آرگان بومی کشور مراکش است، ارتفاع حدود ۸ متر و عمر طولانی دارد که در ۳۰ سالگی میوه میدهد. درون میوه مغزی وجود دارد که روغن از آن تهیه میشود. جالب است بدانید که این درخت در برابر خشکی، گرما، خاک ضعیف و شرایط سخت محیطی مقاوم است. شاید اصلا همین مقاومت باعث میشود آنچه به ثمر مینشیند، مفید و پرخاصیت باشد.

شما برایخرید روغن ارگانمیتوانید به سایت wowland مراجعه کنید.

خواص روغن آرگان برای پوست، مو و سلامت

امروزه کمتر کسی از خواص روغن آرگان بی خبر است. این روغن را از هسته ی میوه درخت آرگان تهیه می کنند و یکی از گرانترین روغن های جهان و به طلای مایع معروف است.زنان مراکشی از سال ها پیش، برای جوان سازی و تغذیه ی پوست، مو و بدن خود از این روغن استفاده می کردند. امروز نیز، بسیاری از سلبریتی ها برای شادابی و محافظت از پوست و موی خود از این روغن استفاده می کنند.

روغن آرگان (argan oil)، مقدار زیادی ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان دارد. این روغن برای انواع مختلف مو و پوست مفید است. ادامه ی مقاله را بخوانید تا با خواص روغن آرگان برای پوست و مو، و چگونگی استفاده از آن آشنا شوید. مطمئنیم بعد از خواندن این مقاله، اگر به روغن ارگان دسترسی داشته باشید، آن را در برنامه مراقبتی پوست و موی خود قرار می دهید.

خواص روغن ارگان

برخی از فواید روغن ارگان

  • تاخیر در پیری زودرس

افزایش آلودگی هوا و پرتوهای مضر خورشید آسیب زیادی به پوستتان می زنند. به دلیل این آسیب ها، رادیکال های آزاد روی پوست شما جمع می شوند و سطح مرطوب پوست را از بین می برند. در نتیجه، پوستتان خشک می شود. از طرف دیگر، پوست شما در معرض پیری زودرس قرار می گیرد. ویتامین E موجود در روغن آرگان صدمات رادیکال های آزاد را خنثی می کند. همچنین، ساپونین موجود در روغن آرگان، میزان رطوبت پوستتان را افزایش می دهد و کشسانی، درخشندگی و سفتی پوست شما را به دنبال دارد.

  • مرطوب کننده طبیعی پوست

روغن آرگان حاوی مقادیر بالای ویتامین E و اسید چرب اشباع شده بوده و به عنوان مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی پوست شناخته می شود، روغن آرگان را می توانید برای همه ی قسمت های بدن استفاده کنید. چند قطره روغن آرگان را بر روی پوست خود بمالید و با حرکات ملایم ماساژ دهید تا پوست را نرم و مرطوب کند.

  • جوان سازی صورت

روغن آرگان نه تنها به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می کند بلکه چین و چروک پوست را کاهش داده و برای جوان سازی پوست صورت مفید می باشد. قبل از خواب مقداری روغن آرگان را به آرامی بر روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب بشویید.

  • درمان پوست خشک صورت

ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان برای افرادی که پوست خشک دارند و از بیماری اگزما رنج می برند مفید می باشد. مقدار کمی روغن آرگان را بر روی پوست بمالید و به آرامی ماساژ دهید، هر روز این روش را به کار ببرید تا زودتر نتیجه بگیرید.

  1. 12 مدل موی کوتاه زنانه برمبنای ترند روز و مراقبت راحت
  2. افزایش رشد مژه با کمک مواد طبیعی
  3. وسایل مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه
  4. برس گرد کارایی بیشتری دارد یا سشوار چرخشی بابیلیس؟
  5. معروف‌ترین سالن‌های آرایشی تهران
 




:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو , پلکس احیای مو , پلکس مو , پلکس تراپی , اولاپلکس ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com