آشنایی با برس مو اسپیکا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 20 مهر 1399
بازدید : 479
نویسنده : احسان کریم خانی

هفت عدد از بهترین مدل های برس

برس گرد فریز درمانی رمینگتون

این برس گرد توسط شرکت رمینگتون Remington» مدل B85R28P تولید شده که دارای سری ۶۰ میلیمتری است و ضد اللکتریسته و ضد وز است. شاید برای شما اتفاق افتاده باشد به مهمانی دعوت شدهاید و زمان کافی برای آرایش موهایتان نداشته باشید برسهای گرد با استفاده از سشوار به شما کمک خواهد کرد تا موهایی حالت دار و زیبا را نشان دهید. رمینگتون جزو برندهایی است که بیش از نیم قرن است که در زمینهی تجهیزات زیبایی و بهداشت و مراقبتهای شخصی با هدف مشتری مداری قدمهای موثری برداشته است.
برسها پلاستیکی باعث میشود هنگام شانه زدن به مو بهعلت الکتریستهای که ایجاد میکند موها را وز کند اما این محصول خاصیت ضد وز و الکتریسته را در خود دارد. موهایی که در این برس استفاده شده از جنس نایلون بوده که به دلیل وجود ترکیبات یونی ضد وز عمل کرده و فرهایی پر حجم و نرم را ایجاد میکند. همچنین امکان درخشان کنندگی این برس به موها طراوت بالایی میبخشد؛ زمانی که از مواد درخشان کنندهی مو استفاده میکنید و با این برس بخواهید به موهایتان حالت بدهید خاصیت درمانی خود را نشان می‎دهد و از بروز موخوره جلوگیری میکند.

برس مو اسپیکا

برند اسپیکا یکی از برند های مطرح و با سابقه در زمینه تولید انواع برس و شانه مو است.این برس برای حالت دادن موهای بلند است و میتواند به موها حالت ابریشمی دهد.از طرف دیگر اگر موهایی بلند دارید، اندازه بزرگ این نوع برس به دردتان میخورد، به خصوص هنگامی که میخواهید موها را خیلی سریع سشوار کنید.برس مو اسپیکا مدل ۷۲۴۰۳، برسی خوش دست و سبک است که استفاده راحتی دارد.این برس از ۱۶ ردیف سوزن پلاستیکی به همراه مو طبیعی و الیاف مصنوعی ساخته شده است. سری برس گرد اسپیکا دارای قطری به ابعاد ۴۳ میلیمتر است و دسته ۱۱۵ میلی متری آن به راحتی در دست جای میگیرد.

برس گرد آکاکاپا سری تورمالین

گرمای تحت کنترل با اثر یونی. برسی با دسته ای از جنس مواد اولیه فیبرکربن. لوله آلومینیومی با روکش سرامیک و تورمالین. موهای سرگرد نایلونی مقاوم در برابر سشوار. در طراحی ارگونومیک، دسته یک تکه و بدون لغزش این برس کنترل خوبی را در حرکات چرخشی ارائه میدهد.

انواع برس مو

به دلیل وجود مواد معدنی کریستالی در پوشش سرامیکی لوله، گرمای سشوار به سرعت بر روی کل سطح لوله پخش میشود و دما را ثابت نگه میدارد. همچنین کریستال های موجود در پوشش تورمالین لوله، با گرم شدن سشوار تبدیل به منبع طبیعی یون های منفی میشوند و بار یون های مثبت را که به طور معمول در مو یافت میشوند را خنثی میکنند. بنا براین اثر الکتریسیته موجود در ساختار مو را از بین میبرد و نیز یون های منفی، مولکول های آب را به ذرات کوچکتر تبدیل کرده تا به موها نفوذ و آن ها را مرطوب و شفاف تر کنند و با بستن کامل کوتیکول ها، موها را نرم و ابریشمی میکنند.

محصولات wowland:

برس مو کیپه سری Nano Tech

برس گرد کیپه سری Nano Tech مدل ۵۹۶۵، این برس که بزرگترین سایز برسهای کیپه است در سایز ۶۵ سانتی متر هست. همچنین این برس هم مانند دیگر برس های سری Nano Tech کیپه دارای بدنهای سرامیکی و جیوهای است. دیگر مذیت این برس تحمل دما بین ۱۸۰ تا ۲۴۵ درجه سانتی گراد را دارا است. همچنین همانگونه که در تصویر مشاهده مینمایید دارای دو نوار قرمز رنگ جیوه است که با حرارت دادن به برس این دو نوار حرارت را در خود نگه داشته و در هنگام براشینگ حرارت را از زیر به موهای شما انتقال میدهد و باعث میشود تا سرعت براشینگ بالا رفته و به زمان کمتری نیاز داشته باشید و از آسیب موها در برابر تایم بالا در مقابل سشوار جلوگیری میکند.

برس گرد لورنزو مو و پرلون سرامیکی نانو تکنولوژی

برس گرد مو و پرلون سرامیکی نانو سایز ۲۵ لورنزو بدلیل ترکیب مو و پرلون (سوزن از نوع پرلون ضد آب و ضد حرارت) مناسب برای براشینگ های طولانی و حالت دادن سریع، مخصوصا برای موهای بلند است و برای موهای نمناک جهت حالت دهی سریع و براق نمودن استفاده دارند. منافذ موجود در بدنه برس باعث تسریع در پخش شدن حرارت بدنه سرامیکی و طبعا باعث یکسان سازی عمل براشینگ می شود و بدلیل استفاده از تکنولوژی نانو در این نوع از برس ها صدمه به مو در زمان خشک کردن مو به حداقل می رسد. این برس تا حرارت ۳۰۰ درجه سانتی گراد مقاوم است.

برس گرد مو دیانی

اگر موهای پرپشت و زبر دارید که گاهی گره خوردنهای آن حسابی کلافهتان میکند، این برس برایتان ایدهآل است زيرا ساختار برس به شکلی است که دندانههای آن به راحتی در عمق موها نفوذ میکند بدون اینکه موها را خیلی بکشد و به موها فشار زیادی بیاورد. درضمن اگر موهای شما فر است یا کمی اکستنشن به آنها وصل کردهاید نیز سراغ این برس بروید چرا که میتواند به ملایمت خیلی خوب موها را حالت دهد. اگر میخواهید در خانه تنها یک برس داشته باشید که همه اعضای خانواده از آن استفاده کنند، این نوع برس بهترین است.

برس گرد

برس گرد آکاکاپا سری بدون آسیب رسانی

لاین بدون آسیب رسانی ( No-Damage ) ضد الکتریسیته ساکن و ضد میکروب است و موها را بدون دهیدراته کردن خشک میکند و سبب سالم ماندن مو میشود. دارای موی ۱۰۰% خالص و طبیعی. دسته آرگونومیک سبک و بدون لغزش. لوله آلومینیومی با پوشش کریستال های سرامیک و تورمالین با خواص ضد الکتریسیته و ضد میکروب. لاین بدون آسیب رسانی ( No-Damage ) مو را بدون دهیدراته کردن سریع خشک میکند.

ویژگی های یک برس خوب

حتما دوست دارید بدانید هنگام خرید یک برس خوب باید چه ویژگی هایی را در نظر بگیرید تا بتوانید به خوبی موهایتان را مرتب کنید و در عین حال به پوست سر و موهای شما صدمه ای وارد نکند. ما در اینجا راهنمایی برای خرید یک برس خوب به شما ارایه می دهیم :

  • بهتر است موهای برس از جنس نایلون باشند نه پلاستیک. موهای نایلونی انعطاف بیشتری دارند و کمتر موجب آسیب رساندن به موهایتان می شوند .
  • هنگام خرید به دسته برس دقت کنید. برس هایی که دسته ارگونومیک دارند به شما امکان می دهند که آن را بهتر در دست بگیرید و کنترل بهتری نیز هنگام برس زدن موهایتان بر آن داشته باشید .
  • دقت کنید که یک بالشتک پارچه ای در انتهای موهای برس وجود داشته باشد چون این بالشتک موجب می شود موهای شما هنگام شانه کردن با برس کمتر آسیب ببینند .
  • برس هایی را بخرید که انتهای موهای آن گرد باشد. این گردی موجب می شود سر موهای برس پوست سر شما را آسیب دیده و زخمی نکند. در عین حال موهای برس که از هم جدا و تکی تکی باشند بهتر از موهای به هم چسبیده است .

کاربرد برس گرد

بهداشت برس

برای اینکه برس تمیزی داشته باشید هر بار پس از شانه کردن موهایتان، موهای اضافی آن را بیرون بیاورید و دست کم ماهی یک بار آن را با آب گرم و صابون بشویید. بهتر است ست برس های خودتان را به آریشگاه ببرید چون در آرایشگاه ها برس ها برای آرایش سر افراد متعدد استفاده شده و امکان انتقال بیماری های پوست و مو مانند قارچ ها، شپش و کچلی وجود دارد. برس شما کاملا شخصی است و آن را حتی به اعضای خانواده تان قرض ندهید. امکان انتقال میکروب های بیماری های پوست و مو بین اعضای یک خانواده هم وجود دارد .

از سایر محصولات و خدمات wowland میتوان به

خرید محلول رشد مژه،

خرید برس مو،

خرید قیچی پیتاژ،

خرید روغن آرگاناشاره نمود.

  1. ریباندینگ چیست
  2. ابریشم سازی مو چیست؟
  3. تفاوت کراتینه و ریباندینگ
  4. بعد از کراتینه از چه نوع شامپویی استفاده کنیم؟
  5. خواص روغن آرگان برای مو
 




:: برچسب‌ها: قیمت برس گرد , قیمت برس مو , خرید برس مو ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com