چگونگی استفاده از پلکس مو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1399
بازدید : 51
نویسنده : احسان کریم خانی

اولاپلکس مو چیست؟

اولاپلکس برای اولین بار توسط Dean Christal کشف شد. او با همکاری دو پزشک متخصص در این زمینه تونست فرمولی رو به دست بیاره که برای تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده موثر هستن. وقتی اولاپلکس با سایر مواد که برای رنگ کردن و روشن کردن رنگ موها ترکیب میشه، نه تنها از آسیب دیدن موها جلوگیری کنه بلکه باعث ترمیم آسیب دیدگی های قبلی مو هم میشه. اولاپلکس مولکول هایی داره که بافت آسیب دیده موها رو ترمیم و تقویت میکنه و باعث میشه تا تارهای مو ضخیم تر و سالم تر بشن و موها رو برای رنگ شدن یا دکلره شده آماده میکنه.

اولاپلکس یه معجزه در رنگ موهاست و این ضمانت رو به شما میده که موها بدون آسیب به روشنترین پایه برسن و مناسب موهای مشکی و شرابی شده و ضعیفه. اولاپلکس به تنهایی باعث روشن شدن رنگ موها نمی شه بلکه با رنگ مو یا دکلره موها ترکیب میشه و از آسیب دیدن موها جلوگیری میکنه و به شما این امکان رو میده تا با خیال راحت تر موهاتون رو روشن و دکلره کنید.

قیمت اولاپلکس چیست؟

اولاپلکس در کیت های سالنی و با حجم زیاد به فروش می رسه که معمولا مناسب برای استفاده در سالن های زیبایی هستند این محصول که به تازگی هم وارد ایران شده است قیمت های مختلفی دارد اما رنج قیمتی آن از 1200000 تا 1500000 (یک میلیون و دویست هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان) در بازار وجود داره.

اولاپلکس شماره 3 یه بسته بندی جدید از این محصوله که برای استفاده در منزل مناسبه! این محصول فقط 100 میل حجم داره و برای مراقبت از موها در خانه و برای از بین بردن آسیب دیدگی موها در اثر دکلره کردن، براشینگ، رنگ کردن ها مکرر و ... مناسبه. استفاده از این محصول باعث تقویت و منسجم شدن موها میشه و موها رو برای رنگ کردن یا دکلره کردن های بعدی آماده میکنه.

بهترین کار اینه که بعد از انجام خدمات اولاپلکس در سالن ها از اولاپلکس شماره ٣ استفاده بشه و موهاتون رو در بهترین حالت ممکن از سالم بودن نگه دارید تا برای رنگ کردن و یا دکلره کردن های بعدی سالم و قوی باشن.این محصول هم همون کارایی اولاپلکس های سالنی رو داره با این تفاوت که در حجم کمتر و با قیمت مناسب تر به فروش می رسه. بعد از استفاده از اولاپلکس در خانه باید موهایتان را با شامپو بشویید و به طور معمول از نرم کننده مو استفاده کنید چراکه این محصول یک مرطوب کننده تا سرم مو نیست!
قیمت این محصول در بازارهای جهانی چیزی در حدود 28 دلار است.

احیای مو با اولاپلکس

درمان اولاپلکس به چه کسانی پیشنهاد می شود ؟

معمولاً این درمان به کسانی پیشنهاد می شوند که بر اثر رنگ مو به موهای خود آسیب وارد کردند یا اخیراً دکلره انجام داده اند. اگر موی شما به دلیل رنگ مو و دکلره آسیب دیده است، حتماً در مورد این درمان تحقیق کنید و آن را انجام دهید. اگر تا به حال موهای خود را زیاد رنگ نکرده باشید اما قصد تغییر رنگ مو دارید ، اولاپلکس را به پروسه درمانی خود اضافه کنید. پروسه رنگ مو با اولاپلکس می تواند از آسیب دیدگی موی شما جلوگیری کند. همچنین ممکن است که مو ها بر اثر استفاده از لوازم داغ مانند اتو مو ، بابلیس و یا سشوار آسیب دیده باشد. پس اگر دائما در حال استفاده از این لوازم می باشید، حتماً پلکس مو، درمان مورد نیاز شما می باشد. افرادی که موهای خود را فر دائم می کنند، نیز به درمان اولاپلکس نیاز پیدا می کنند زیرا نیازمند قوی کردن موهای خود می باشند. اگر موی شما مستعد شکنندگی است و این اتفاق بدون هیچ دلیلی رخ می دهد ، مخصوصا اگر موی فر داشته باشید ، باید از اولاپلکس استفاده کنید تا جلوی این شکنندگی ها را بگیرید.

فواید اولاپلکس برای مو

این درمان موها را ترمیم کرده و در نتیجه موهای قوی تر و مقاوم تری را به شما تحویل می دهد. همچنین در برابر آسیب مو در آینده مقاوم است. پس با خیال راحت می توانید موهای خود را رنگ یا دکلره کنید. از آنجا که موی شما قوی تر می شود و نرمی و لطافت آن نیز افزایش پیدا می کند، براقیت موهای تان نیز بعد از یک آسیب جدی و در پیش گرفتن پلکس تراپیبرمی گردد. با انجام اولاپلکس دیگر احتمال آسیب دیدگی های مو حتی با سخت ترین رنگ موها وجود ندارد. اولاپلکس همچنین از موهای طبیعی و فر شما در برابر آسیب دیدگی جلوگیری می کند.

معایب استفاده از اولاپلکس چیست ؟

مثل همیشه در نمناک بعد از بررسی فواید به معایب روش هم خواهیم پرداخت؛ اگر موردی هستید که به اولاپلکس نیاز دارید قطعاً از نتیجه آن شگفت زده می شوید. اگر چه که همه نمی توانند این نتایج خوب را تجربه کنند . در این قسمت راجع به معایب احتمالی اولاپلکس با شما صحبت می کنیم. گاهی اوقات اولاپلکس برای موی شما نیاز نیست. اگر رنگ موی کم ضرری زده اید یا تا به حال موی خود را رنگ نکرده اید و موهایتان هیچ آسیبی ندیده است، استفاده از اولاپلکس فقط به معنی هدر دادن پول و زمانتان می باشد. اولاپلکس ارزان نیست؛ مخصوصاً اگر آن را در سالن آرایشی انجام دهید.

اولاپلکس واکنش مو نسبت به رنگ را آهسته می کند و بنابراین باید مدت زمان طولانی تری را در سالن آرایشی منتظر بمانید تا موی شما رنگ بگیرد. اگرچه که افرادی که طرفدار رنگ مو هستند، از این پروسه خسته نمی شوند.اولاپلکس محصولی است که دی سولفید موی شما را قوی می کند اما باعث نرم کردن، رطوبت رسانی، ضخیم کردن و یا لطافت بیشتر موهای شما نخواهد شد. اگر موی خشک و وز دارید، احتمالاً از درمان اولاپلکس ناامید می شوید زیرا نمی توانید به مقاصد خود برسید.انواع اولاپلکس

چگونه در منزل از اولاپلکس استفاده کنیم ؟

استفاده از اولاپلکس در منزل بسیار آسان است. از محصولات اولاپلکس برای استفاده در منزل یا همان شماره سه اولاپلکس خریداری کنید. ایده آل ترین حالت این است که یک الی 3 بار در هفته از آن استفاده کنید و همچنین می توانید آن را بعد از هر بار شامپو و نرم کننده به موهایتان بزنید. هر چقدر که موهای خود را کم تر بشویید، موهای سالم تری خواهید داشت ؛ پس نباید در این کار زیاده روی کنید. اولاپلکس را باید به موهای تمیز و مرطوب خود بزنید. مثلا اگر صبح حمام رفته بودید و اکنون موهای شما خشک است، می توانید با کمی اسپری آب موهای خود را مرطوب کرده و بعد اولاپلکس بزنید. در استفاده از اولاپلکس خسیس نباشید . باید آن را به مقدار کافی از پوست سرتان تا انتهای موها بزنید تا نتیجه خوبی از آن بگیرید.
برای اینکه مطمئن شوید اولاپلکس کل موهای شما را پوشش داده است، حین استفاده از آن موهای خود را با شانه دندانه درشت شانه کنید. زمانی که موهای شما به طور کامل به اولاپلکس آغشته شد، حدود 10 دقیقه صبر کنید. بعضی از متخصصان پیشنهاد می دهند که این محصول را چند ساعت روی موهای خود و یا حتی شب تا صبح نگه دارید. بعضی از افراد پیشنهاد می کنند که از کلاه حمام یا رنگ استفاده کنید. زمانی که مدت زمان کافی سپری شد، می توانید دوباره دوش بگیرید اما فقط با آب خالی موهایتان را شستشو دهید و بعد از آب کشیدن مو از شامپو و نرم کننده استفاده کنید.

پلکس تراپی

خدمات و محصولات wowland:

  1. انواع مدل‌های تیغ و قیچی آرایشگری
  2. رفع شوره سر
  3. آموزش کراتین مو با ژلاتین
  4. داشتن موی براق ساده است
  5. دوره‌های ضروری که هر آرایشگر حرفه‌ای باید طی کند
 




:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو , پلکس احیای مو , پلکس مو , پلکس تراپی , اولاپلکس ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com