اتو مو کراتینه باید چه مشخصاتی داشته باشد ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 اسفند 1399
بازدید : 62
نویسنده : احسان کریم خانی

اتو مو کراتینه باید چه مشخصاتی داشته باشد ؟

اگر شما هم به دنبال خرید اتو مو مناسب هستید وهر بار که به فروشگاهها سر میزنید با برندهای مختلف و مدلهای مختلف روبرو می شوید، برای اینکه از سردرگمی در بیایید پیشنهاد میکنم، مطالب زیررابخوانید. در این مطلب شما را با انواع اتو مو کراتینه مناسب بر اساس جنس و حالت مو و همچنین جنس کفی اتو آشنا خواهیم کرد. قبل از شروع باید بگویم که اگرچه نام وسیله ای که به شما در این مطلب معرفی میکنم اتوی مو است و همانطور که از اسمش پیداست کارش صاف کردن موها است اما باید به این نکته توجه داشته باشید که انواع مختلف اتوی مو تاثیر متفاوتی بر روی حالت موهایتان خواهند داشت. درست است که کار اصلی آنها صاف کردن موها است اما گاهی برای فر کردن و حالت دادن مو هم استفاده میشوند البته اگر روش کار را بدانید.

اتو موی کراتینه

کراتین چیست ؟

کراتین یک پروتئین است که به طور طبیعی در موهای شما موجود است.مکانیزم عملکرد آن چگونه است ؟ یک متخصص زیبایی و یا تکنسین زیبایی ، محصول حاوی کراتین جهت صاف کردن مو را بر روی موهای شما قرار می دهد و سپس با استفاده از گرمای یک اتو موی حرفه ای یا یک اتو مو کراتینه کاری می کند تا این ماده جذب موهای شما شود ، این روند ممکن است 90 دقیقه یا بیشتر طول بکشد ( بسته به بلندی موهای شما ) ، بعضی از محصولات سالنی درمان کراتین را در زیر نام می بریم :

  1. Keratin Complex Smoothing Therapy by coppola
  2. Global Keratin Complex
  3. the La-Brasiliana treatment
  4. Brazilian Keratin Treatment
  5. the Brazilian Blowout
  6. Brazilian Hair Straightening

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت کراتین صافی مو و خرید آن به سایت وولند مراجعه فرمایید.

ویژگی های کراتینه کردن مو

کم شدن مدت زمان خشک شدن و صاف شدن مو : اگر شما شخصی هستید که غالبا موی خود را با استفاده از سشوار خشک و صاف می کنید ، بعد از انجام درمان کراتینه ، مدت زمان این صاف کردن مو ، 40 تا 60 درصد کاهش می یابد.

خداحافظ موی فر: بعد از انجام درمان کراتینه با اتو موی کراتینه ، دیگر نگران فر و یا موج دار شدن موی سر خود نباشید. شما می توانید در هوای مرطوب یا در زیر باران راه بروید بدون اینکه موهای شما تغییر و یا آسیبی ببیند.

قبل از اینکه موی خود را شستشو دهید ، مقداری صبر کنید : شما نباید تا سه الی چهار روز پس از انجام این درمان ، موهای خود را شستشو دهید، این موضوع به این دلیل است که مدتی زمان می برد تا اثر خود را بر روی موهای شما بگذارد.

نکته : پس از انجام درمان کراتینه، و بعد از پایان 3 الی 4 روز جهت شستشوی سر باید از شامپوهای فاقد سدیم-سولفات استفاده گردد.

اتو مو مخصوص کراتین

مدت زمان دوام آن چقدر است ؟

انتظار داشته باشید این درمان برای مدت 2 الی 2.5 ماه دوام داشته باشد.

درمان کراتینه ممکن نیست که به موی شما آسیب بزند ، اما اتو موی نامناسب می تواند باعث آسیب های جدی شود. بعضی از آرایشگر ها یا متخصصین زیبایی ممکن است از اتو مویی استفاده کنند که خیلی بیش از حد نرمال گرما دهی داشته باشند و این موضوع باعث می شود تا کراتین از بین برود و اثر خود را نداشته باشد. درمان کراتین بیشتر یک درمان ترمیمی و احیا کننده است ، حتی اگر نوع موی های شما خوب باشد ،باز هم ریشه مو را تقویت می کند و باعث می شود موهای شما انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. در صورتی که شما بیماری پسوریازیس و یا درماتیت سبورئیک داشته باشید ، قبل از انجام درمان های کراتینه ، حتما باید با متخصص پوست در این زمینه مشورت کنید.

برای آشنایی با انواع روش های براشینگ مو شما میتوانید مقالات زیبایی وولند را مطالعه نمایید.

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان به طلای مایع شهرت دارد! این روغن اکسیری است که جادو میکند. فواید روغن آرگان بسیار زیاد است و از درمان پوست و مو گرفته تا مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان را شامل میشود. این روغن از میوه درختی به نام آرگان با نام علمی Argania spinosa به دست میآید. درخت آرگان بومی کشور مراکش است، ارتفاع حدود ۸ متر و عمر طولانی دارد که در ۳۰ سالگی میوه میدهد. درون میوه مغزی وجود دارد که روغن از آن تهیه میشود. جالب است بدانید که این درخت در برابر خشکی، گرما، خاک ضعیف و شرایط سخت محیطی مقاوم است. شاید اصلا همین مقاومت باعث میشود آنچه به ثمر مینشیند، مفید و پرخاصیت باشد.

شما برای خرید روغن ارگان میتوانید به سایت wowland مراجعه کنید.

خواص روغن ارگان

مطمئنا کم و بیش درباره خواص روغن آرگان ( Argan oil ) مطالبی را از گوشه و کنار شنیده اید . ما در این مقاله میخواهیم علاوه بر معرفی کامل روغن ارگان به بررسی خواص، فواید، عوارض، روش مصرف و در نهایت خرید روغن ارگان بپردازیم .

روغن ارگان

روش تهیه روغن ارگان اصل

عمدتا این روغن از هسته درختان ارگان بومی مراکش تهیه می گردد و اغلب تحت عنوان روغن آرگان اصل و خالص به فروش می رسد. این روغن میتواند بدون هیچگونه دخل و تصرفی بصورت مستقیم مورد استفاده قرار گیرد. عموما فراید روغن گیری روغن آرگان مشابه سایر دانه های روغنی از طریق پرس گرم می باشد و پس از روغن گیری و بسته بندی بدست مشتری خواهد رسید. روغن آرگان به جهت دارا بودن ترکیباتی مانند رینولاوین و درماپلین میتواند خواص و فواید بسیار مفیدی برای پوست و مو های افراد داشته باشد. در این مقاله ما به تفضیل درباره این خواص توضیحاتی را ارائه خواهیم نمود .

تشخیص روغن آرگان اصل

به غیر از محصولات کارخانه ای پوست و مو که از این روغن ساخته شدهاند، میتوانید از نوع خام آن هم استفاده کنید. البته قیمت روغن آرگان ۱۰۰% طبیعی چندان ارزان نیست ولی عمر زیادی دارد که میتواند برای مدت طولانی هم بدون از دست دادن خواص خود، مورد مصرف قرار گیرد. برای تشخیص روغن آرگان اصل و این که مطمئن شوید روغن طبیعی و کاملا خالص است، برخی راهکارها راهنمای شما هستند. این روغن نباید هیچ مواد افزودنی مانند آب، ماده معطر یا حتی مواد نگهدارنده داشته باشد. روغن باید تنها در بطری شیشهای تیره نگهداری شود چون نور میتواند ویژگی های مثبت آن را تحت تاثیر قرار دهد. این روغن آبکی و شل نیست و بافت نرمی دارد. محل تولید آن هم باید مراکش یا همان Morocco باشد.

 




:: برچسب‌ها: اتو مو مخصوص احیا ,اتو مو مخصوص کراتین ,اتو موی کراتینه, بهترین مارک اتو مو ,اتو مو کراتینه, قیمت اتو مو, خرید اتو مو, خرید روغن آرگان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com