نکات مهم برای نگهداری از موهای فر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 دی 1399
بازدید : 48
نویسنده : احسان کریم خانی

نکات مهم برای نگهداری از موهای فر

هر کسی که موهای فر داشته باشد مطمئنا این جمله را بارها شنیده است که چقدر موهای خوشکلی داری، کاشکی من هم موهای فر داشتم. اینطور نیست؟ شاید این تعریف و تمجید، شنیدنش خیلی خوشایند باشد، اما تمام دخترهای مو فرفری می دانند که داشتن یک روز خوب برای موهایشان چقدر سخت تر از چیزی است که بنظر می رسد! فر موها می توانند کاملا غیرقابل پیش بینی، نافرمان و خارج از کنترل باشند، و حتما روزهایی را تجربه خواهید کرد که کسی به حال موهای شما غبطه نخورد! اینکه شما عاشق موهای فرتان باشید یا از آنها متنفر شوید، همه اش به اینکه چطور از آنها نگهداری می کنید بر می گردد. اینکه محصولات و مدل مناسب موهایتان را پیدا کنید، نه تنها تا حد زیادی روتین مراقبت از موهای فر را برایتان ساده خواهد کرد، بلکه باعث خواهد شد سلامت و شادابی را به موهایتان هدیه دهید. در این مطلب ما نکاتی را به شما خواهیم گفت که کمک می کنند فرها و چین و تاب موهایتان پر طراوت تر و قوی تر از همیشه بنظر برسد.

مهم ترین نکات برای داشتن موهای فر سلامت

بافت موهای فر، در مقایسه با موهای دیگر متفاوت است. موهای فر به هیدراتاسیون بیشتر، شست وشوی کمتر، و اگر بخواهیم روراست باشیم به صبر و تحمل بیشتری در مقایسه با موهای صاف نیاز دارد! اما نباید به موهای فر، به چشم یک نفرین الهی نگاه کنید! نکاتی که در ادامه خواهیم گفت باعث خواهند شد بدون تلاش خاصی، به بهترین فرهای همه عمرتان دست پیدا کنید. بعضی از این نکات، نه تنها زیبایی شما را بهبود خواهند بخشید، بلکه سلامت موهایتان را هم ارتقا خواهند داد. آماده اید؟

موهای فر

1.همیشه موهایتان را از پایین به بالا شانه کنید

اینکه موهایتان را از پایین به بالا شانه کنید، باعث خواهد شد به آرامی تمام گره ها باز شوند، در غیر اینصورت موهایتان گره های تو در تو خواهد خورد، و کار شانه کردن موهایتان سخت تر خواهد شد. برای اینکه هم گره موهایتان را باز کنید و هم به آنها آسیب نرسانید، متخصصین ما توصیه می کنند از شانه هایی دارای دندانه درشت و بلند استفاده کرده و هرگز از برس استفاده نکنید. نوع موهای فر، بسیار شکننده و آسیب پذیر بوده و هر تار موهای شما پتانسیل این را دارد که یک بلایی سرش بیاید! بنابراین در صورتی که از شانه دندانه درشت استفاده کنید، هم به راحتی گره موها را باز کرده اید، هم بافت و فر طبیعی موهایتان را از بین نبرده اید، اتفاقی که در استفاده از برس نخواهد افتاد. پس، برس ها را برای وقتی که موهایتان را صاف کردید نگه دارید.

2.به صورت منظم موهایتان را اصلاح کنید

موهایی که آسیب دیده باشد هیچگاه ظاهر خوبی نخواهد داشت. همچنین موهایی که موخوره زده باشد هم ظاهری وز پیدا می کنند! پس اگر موهای سالمی می خواهید که شاداب و پر طراوت بنظر بیاید، تقریبا هر ۶ تا ۸ هفته به سراغ آرایشگرتان بروید تا کمی موهایتان را کوتاه کند.

3. از محصولات رطوبت رسان به موها استفاده کنید

می توانید برای مراقبت از موهایتان برخی از محصولات را باهم مخلوط کنید! مثلا دو تا از میکس های مورد علاقه ما، مخلوط سرم صاف کننده و موس؛ و مخلوط روغن نارگیل و ژل حالت دهنده هست. این ترکیب ها کمک می کنند تا موهای شما در بهترین حالتش نگه داشته شده و خشک و زبر بنظر نرسند. اگر حال و حوصله درست کردن چنین ترکیب هایی را ندارید، یکی از بهترین راهکارها برای شما سرم مو است؛ که نه تنها فرهای شما را نرم می کند و حالت می دهد، بلکه رشته موهای شما را به زیبایی از هم جدا می کند.

4. ترفند آناناس را پیش بگیرید

ترفند آناناس به این ترتیب است که پیش از خواب، موهایتان را در بالاترین قسمت سرتان جمع می کنید. با این کار، به موهایتان کمک خواهید کرد تا در طول شب حالت فر طبیعی خودش را حفظ کند، موهایتان حجم طبیعی بگیرد، و همچنین موهایتان هنگام خوابیدن بهم نریزد و حالت های عجیب غریب به خودش نگیرد! صبح که از خواب بیدار شدید و آماده ی شستن موهایتان بودید، کافی است تا موهایتان را باز کرده و کمی با دست هایتان به آن حالت بدهید.

ترفند آناناس

5. از یک دیفیوزر سشوار استفاده کنید

اگر تا حالا از لوازم جانبی که به همراه سشوارتان خریده اید استفاده نکرده اید، چیزهای زیادی از دستتان رفته است! یک دیفیوزر، با پراکنده کردن هوای گرمی که از سشوار بیرون دمیده می شود، کمک می کند تا موهای فر خیلی خیلی کمتر وز شود. همچنین با درست کردن فضای بیشتر برای موها، کمک خواهد کرد تا فر موهایتان حجم و حالت جذاب تری به خود بگیرد.

برخی از مقالات و محصولات wowland:

اولاپلکس تراپی چیست و چگونه انجام می شود؟

اولاپلکس تراپی و یا پلکس تراپی روشی است که پیوندهای دی سولفید اسیب دیده در موهایتان که در اثر دکلره، رنگ مو، ریباندینگ مو، براشینگ و شکسته شده اند را بطور دایم بازسازی می کند. چنانچه موهایتان را بی اندازه رنگ کرده باشید یا تا سال ها آن ها را هایلایت کرده باشید، اولاپلکس برای شما امکان بازگرداندن قدرت، ساختار و یکدستی موهایتان را فراهم می کند. ولی این امکان تنها برای افردی که دایماً موهای خود را رنگ می کنند نیست؛ برعکس، اولاپلکس هر نوع مویی را با هر نوع بافتی، رنگ شده یا نشده، برّاق و قوی می کند.

اولاپلکس در واقع اعجاز در رنگ هست، که این تضمین را به شما میدهد که موها بدون اسیب به روشنترین پایه برسد ومناسب موهای مشکی وشرابی شده وضعیف اولاپلکس این وضعیت را به شما میدهد که موها را بلوند کنید ولی کاملاً متفاوت وکاملا برّاق . اولاپلکس محصول کشور آمريکا و اختراع دکتر اریک بریسلی( دکترای مواد) و دکتر کریگ هوگر( دکترای شیمی) می باشد اولاپلکس فاقد سیلیکون، سولفات، آلدئید، فتالات و DEA می باشد. در ساختار اولاپلکس روغن وجود ندارد.

پس کاملاً معلوم است که با دیگر موادی که قبلا در بازار بوده یا ماده های مشابه دیگر تفاوت چشمگیری دارد. اولاپلکس در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده بر اثر براشینگ، اتوی مو، رنگ و دکلره را مجددا برقرار می کند.اولاپلکس ریموور نیست. اولاپلکس کراتین نیست. اولاپلکس دکلره هم نیست. فرمول اولاپلکس کاملاً خاص هست و با هیچ پلکس دیگری قابل قیاس نیست اولاپلکس پیوندهای دی سولفیدی مو را بازسازی می کند.

پلکس تراپی مو

موارد استفاده اولاپلکس

  1. استفاده در رنگ مو
  2. استفاده در پودر دکلره
  3. استفاده انحصاری برای اولاپلکس تراپی( قویترین درمان پس از اسیب های ناشی از دکلره، رنگ، اتو و براشینگ مو)

 

 




:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو , پلکس احیای مو , پلکس مو , پلکس تراپی , اولاپلکس , قیمت برس گرد , قیمت قیچی هرکات , قیچی هرکات ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com