آشنایی با انواع پلکس احیای مو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 آبان 1399
بازدید : 41
نویسنده : احسان کریم خانی

پلكس تراپی مو چیست؟

این محصول در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده براثر براشینگ، اتوی مو، سشوار، رنگ، دکلره و ... را برقرار می کند،و این امکان را به افرادی که دارای موهای فوق العاده آسیب دیده ای هستند می دهد که با خیال آسوده موهای خود را به هر رنگی که می خواهند در آورند.پلکس تراپیضمن اینکه آسیب دیدگی های قبلی موها را از بین می برد و با آب رسانی به کوتيکول مو و مرطوب کردن آن موجب بازسازي موي رگي و عميق فيبرهاي مو شده و جلوه سالمی از ريشه تا نوک مو را براي مصرفکننده به ارمغان می آورد.

چه زمانی باید از اولاپلکس تراپی استفاده شود؟

بهترین زمان برایاولاپلکستراپی برای به دست آوردن بهترین نتیجه، استفاده از آن در طول رنگ تراپی است و نه بعد از آن. اولاپلکستراپی برای درمان موهای خشک یا آسیب دیده نیست؛ بلکه یک درمان پیشرفته علمی است که برخلاف روشهای درمانی دیگر که فقط سطح موهای آسیب دیده را بهبود میبخشند، از داخل و درون بر روی مو اثر میگذارد.مدیر خلاق ترور سوربی منچستر، وینسنت آلنبی تاکید میکند که: اولاپلکس تراپی فرآیند ارزشمندی است که باعث حفظ پیوندهای دی سولفید در ساختار مو در طی فرایند رنگ کردن میشود. این پیوندها به طور معمول در طی فرایند رنگ کردن شکسته میشوند و در بیشتر اوقات به دلیل بالیاژ کردن و هایلایت کردن میتوانند شکستگی و وز شدن مو را به دنبال داشته باشند.

اولاپلکس چند نوع دارد؟

اولاپلکسبه سه مرحله اصلی تقسیم میشود و این مراحل در چهار محصول آن متفاوت است.

  • اولاپلکس ۱

از اولاپلکس شماره ۱ می توانید زمانی که می خواهید موهایتان را رنگ کنید استفاده کنید. با رنگ مخلوط شده و مستقیماً روی موهای شما گذاشته می شود.

  • اولاپلکس ۲

از اولاپلکس شماره ۲ می توانید بعد از شستن رنگ استفاده کنید. پس از شستشوی رنگ مو، اولاپلکس را روی موهایتان بمالید و اجازه دهید حدود ۲۰ دقیقه روی آن بماند، سپس شستشو دهید. بیشتر شبیه ماسک قوی مو عمل می کند.

  • اولاپلکس ۳

اولاپلکس شماره ۳ یک درمان خانگی است که باید هفته ای یک بار از آن استفاده کنید. آن را روی موهای مرطوب بمالید، سپس طوری شانه بزنید که اولاپلکس به هر رشته مو برسد و سپس حداقل ده دقیقه رو مو بگذارید. این کار را زمانی که میتوانید انجام دهید. شما همچنین می توانید از زمان خواب برای مالیدن اولاپلکس روی سرتان استفاده کنید و سپس بعد از بیدار شدن آن را شستشو دهید.

اولاپلکس

آیا اولاپلکس تراپی واقعاً مؤثر است؟

آیا با وجود این بررسیهای عجیب و غریب و تایید افراد مشهور، دیگر لازم نیست نگران سفید شدن و زیبایی موهای خود باشیم؟ پاسخ منفی است. ما از سالیون آن تارور سؤال کردیم. او به عنوان یک متخصص مو درباره اولاپلکس تراپی توضیح میدهد: اولاپلکس محصولی درخشان است. من در واقع از این مجموعه برجسته در گذشته استفاده کرده ام. تجربه شخصی من در استفاده ازاولاپلکس این است که موهای من بعد از رنگ کردن احساس بهتری داشت. پس اگر شما از کسانی هستید که به طور دائم موهایتان را بلوند یا دکلره میکنید،پلکس تراپییک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

اما در پایان او هشدار میدهد که اولاپلکس برای موهای آسیب دیده یک معجزه نیست. او تاکید میکند که اگر نگران موهای خود هستید هنگامی که به یک سالن زیبایی برای رنگ کردن میروید از استایلیست خود بپرسید که آیا اولاپلکس گزینه مناسبی برای موهای شما است یا نه؟

خدمات سایت wowland:

انواع اتو مو با کفی های مختلف

  • اتو مو با کفی های معمولی:

این نوع کفی ها از فلز ساخته شده اند و اکثرا قابلیت تنظیم درجه حرارت ندارند. در واقع بیشترین قابلیتی که برای تنظیم درجه حرارت در آنها در نطر گرفته شده است: کم، زیاد و متوسط . این اتوها مخصوص افرادی است که گاه گاه از اتوی مو استفاده میکنند و یا فقط بخشی از موهایشان را صاف میکنند.

  • اتو مو با کفی های سرامیک:

در این نوع اتوها قابلیتهای مختلفی تعبیه شده است. از قبیل قابلیت تنظیم درجه حرارت. این نوع اتو موها ارزان قیمت هستند و معمولا قیمتشان با توجه به قابلیتهایی که دارند متفاوت است. کیفیت سرامیک بکار رفته در این نوع اتوها هم مختلف است. این اتو موها کمتر به موها آسیب می رسانند و برای همین نسبت به مدل های فلزی و یا معمولی طرفدار بیشتری دارند. صفحههای اتو موی سرامیکی حرارت را به طور یکنواخت توزیع کرده و تا حدودی از سوختگی موها جلوگیری میکند پس اتوهای سرامیکی بهترین نوعاتومو کراتینهمحسوب میشوند. با توجه به ظرفیت گرمایی بالای سرامیک ، صفحه سرامیکی گرمای خود را برای مدت طولانی حفظ میکند.همچنین موهای رنگ شده کدر نمی شوند.

  • اتو مو با کفی های تورمالین:

تورمالین یکی از مواد بسیار پر کاربرد در طبیعت است. و البته در صنعت آرایشی و زیبایی بسیار پر طرفداراست چون تورمالین آرام آرام گرم میشود، بنابراین درجه حرارت را در خود نگه می دارد و به جای خشک و بد حالت کردن مو، آنرا درخشان، براق و خوش حالت میکند.

اتو مو مخصوص احیا

  • اتو مو با کفی آیونیک:

این اتوها نسبت به مدلهای دیگر گرانتر هستند. نتیجه این مدل اتوها بر روی انواع محتلف مو متفاوت است. اگر موهای شما خشک است، بهتر است که از این مدل اتو استفاده کنید. در واقع این نوع اتو باعث میشود که رطوبت موهای شما از دست نرود و حتی رطوبت را به موهای شما بر میگرداند و مانع از خشک شدن موهایتان می شود. در پایان باید این نکته را یادآوری کنم که هرچه موهای شما حجیم وضخیم تر باشد نیاز به حرارات بیشتری برای صاف شدن دارد. یعنی هرچه مو حجیم تر و ضخیم تر باشد، در اینصورت باید از اتو موی پیشرفته تری استفاده کنید.

  • اتو موبا کفی های تیتانیومی

اتوهایی که صفحه تیتانیومی دارند، خیلی زود داغ میشوند و به نسبت، بسیار سریعتر از اتو موی سرامیکی حرارت را منتقل میکنند. در صورتی که از اتو موی تیتانیومی به درستی استفاده کنید، احتمال آسیبرسیدن به موها به حداقل میرسد اما اگر اتو را برای مدت طولانی روی مو نگه دارید، مو آسیب دیده و به اصطلاح میسوزد.





:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو, پلکس احیای مو, پلکس مو, پلکس تراپی, اولاپلکس ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com