پلكس تراپی مو چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 2 مهر 1399
بازدید : 62
نویسنده : احسان کریم خانی

پلكس تراپی مو چیست؟

این محصول در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده براثر براشینگ، اتوی مو، سشوار، رنگ، دکلره ورا برقرار می کند. و این امکان را به افرادی که دارای موهای فوق العاده آسیب دیده ای هستند می دهد که با خیال آسوده موهای خود را به هر رنگی که می خواهند در آورند. پلکس تراپی ضمن اینکه آسیب دیدگی های قبلی موها را از بین می برد و با آب رسانی به کوتيکول مو و مرطوب کردن آن موجب بازسازي موي رگي و عميق فيبرهاي مو شده و جلوه سالمی از ريشه تا نوک مو را براي مصرفکننده به ارمغان می آورد.

پلکس های موانواع مختلفی دارند اما برای مثال پلکس فلوراکتیو از مواد زیر تشکیل شده است :

  • کلاژن هیدرولیزه شده ( باسازی و هیدراتاسیون )
  • کراتین ، روغن آرگان
  • اوژن (تجمع و باسازی مدولا )
  • پروتئین های شیر ( محرک کننده فولیکول ، رقیق کننده ، سم زدایی )
  • آرژانین ( اسید آمینه محافظ لایه های داخلی )
  • روغن مورینگا ( تقویت کننده ، درخشندگی و تغذیه ، فیبر ، غنی سازی و ترمیم عماصر موجود در ملانین ) .

چگونگی اثر کردن پلکس مو در پلكس تراپـی مو

اين مواد روي باندهاي دي سولفيدي مو اثر ميگذارند و آن هارامقاوم سازي ميكنند اما اينكار مربوط به قبل از آسيب رساني هست وهمزمان با كارهاي شيميايي روي مو انجام ميشود اما زماني كه مو اسيب ديدگي دارد با پلكس مو قابل درمان هست كه به اينكار پلكس تراپي ميگويند در پلكس تراپي باندهاي دي سولفيدي اسيب ديده مو ترميم وبازسازي ميشوند اين كار براي موهاي بشدت اسيب ديده كه حالت كشساني شديد ويا حتي خرد شدن وكنده شدن دارند توصيه ميشود اين مواد حاوي هيچ نوع ماده شيميايي مضر نيست حالت وساختمان خارجي مو رو اصلا تغيير نميدهد بنابراين پس از انجام پلكس تراپي اصلا نبايد انتظار موي ابريشمي ولخت داشت معمولا بدنبال پلكس تراپي ورفع اسيب ساختمان داخلي مو يك ترميم مثل بوتاكس يا كراتين توصيه ميشود تا مو از نظر ساختمان خارجي هم احيا شود كه اينكار تكنيك ارژنينگ تراپي هست.

پلکس مو

کاربردهای پلکس مو

پلکس ها موادی تقویتی و بسیار قوی هستند که به منظور ترمیم سریع موها مورد استفاده واقع میشوند. با توجه به کاربرد تخصصی آنها، پلکسها بیشتر در آرایشگاهها برای ترمیم موثر و با دوام مو استفاده میشود. این محصول در هنگام رنگ یا کراتینه کردن مو کاربرد مهمی دارد. مدت زیادی نیست که این محصولات به ایران وارد شده اند و برای ترمیم کردن موها در آرایشگاههای حرفهای استفاده میشوند. پلکسهای مرغوب در برابر آسیب های حرارتی، کراتینه و براشینگ های سنگین نیز تضمین کننده هستند و از این رو می توانند به مهمترین محصول سلامتی مو در هر آرایشگاهی تبدیل شوند. برای کسانی که موهای خود را به صورت دائم رنگ می کنند نیز، پلکس مو راه نجات دائمی محسوب می شوند.

این محصول، با تکنولوژی و ترکیبات پیشرفته ای که دارد، به مراقب از مو به خصوص مراقبت از موها در مقابل آسیبهای احتمالی ناشی از رنگ مو میپردازد. همچنین اگر از پلکس مناسبی استفاده کنید، آسیبهای پیشین را نیز رفع میکند و میتواند موهای آسیب دیده را به طور کلی درمان کند. همچنین میتواند جلوی پوسیده شدن موها را بگیرد و حالت ارتجاعی مو را حفظ کند. پس درمان مناسب با پلکس تراپی، علاوه بر حفظ ساختار ظاهری مو توانایی نفوذ به لایههای داخلی را نیز دارد و میتواند مشکلات مو را به طور ریشه ای حل کند.

کدام پلکس مو؟

یک ویژگی بسیار خوب که بعضی پلکسها دارند این است که میتوان آن را در ترکیب با انواع مواد آرایشی مو نیز استفاده کرد. این یکی از مواردی است که به شما در انتخاب پلکس مو کمک میکند. نکات دیگری که در بالا گفته شد هم توسط تمام انواع پلکس تامین نمیشوند و لازم است دربارهی هر مدل و نوع استفادهی پلکس برند به برند تحقیق به عمل آورید تا از انتخاب خود اطمینان یابید.

البته میتوان از فیلترهای آسانی نیز استفاده کرد. پلکسها به خاطر فرمول های سری و پیچیدهشان به سختی مجوزهای بهداشتی را میگیرند. تعداد انگشت شماری از پلکسها مجوز سازمان غذا و داروی ایران را دارند و اگر به این موضوع دقت شود، کمک شایانی در انتخاب پلکس خواهد بود.

شما با مراجعه به سایت wowland از سایر محصولات این سایت از جمله:قیچی هرکات،قیچی کوتاهی مو،اتو موی کراتینه و .... دیدن فرمایید.

تفاوت پلکس با قطره آنتی دمیج چیست؟

قطره آنتی دمیج روغنی است و مانع به پایه رسیدن میگردد و همچنان احتمال دمیج را دارد اما پلکس غیر چرب است باعث براق شدن موها شده و خطر دمیج را بطور کامل از بین میبرد و همچنین باعث ضخیم شدن بافت مو میگردد.

پلکس تراپی

چه زمانی باید از اولاپلکس تراپی استفاده شود؟

بهترین زمان برای اولاپلکس تراپی برای به دست آوردن بهترین نتیجه، استفاده از آن در طول رنگ تراپی است و نه بعد از آن. اولاپلکستراپی برای درمان موهای خشک یا آسیب دیده نیست؛ بلکه یک درمان پیشرفته علمی است که برخلاف روشهای درمانی دیگر که فقط سطح موهای آسیب دیده را بهبود میبخشند، از داخل و درون بر روی مو اثر میگذارد.مدیر خلاق ترور سوربی منچستر، وینسنت آلنبی تاکید میکند که: اولاپلکس تراپی فرآیند ارزشمندی است که باعث حفظ پیوندهای دی سولفید در ساختار مو در طی فرایند رنگ کردن میشود. این پیوندها به طور معمول در طی فرایند رنگ کردن شکسته میشوند و در بیشتر اوقات به دلیل بالیاژ کردن و هایلایت کردن میتوانند شکستگی و وز شدن مو را به دنبال داشته باشند.

اولاپلکس چند نوع دارد؟

اولاپلکس به سه مرحله اصلی تقسیم میشود و این مراحل در چهار محصول آن متفاوت است.

  • اولاپلکس ۱

از اولاپلکس شماره ۱ می توانید زمانی که می خواهید موهایتان را رنگ کنید استفاده کنید. با رنگ مخلوط شده و مستقیماً روی موهای شما گذاشته می شود.

  • اولاپلکس ۲

از اولاپلکس شماره ۲ می توانید بعد از شستن رنگ استفاده کنید. پس از شستشوی رنگ مو، اولاپلکس را روی موهایتان بمالید و اجازه دهید حدود ۲۰ دقیقه روی آن بماند، سپس شستشو دهید. بیشتر شبیه ماسک قوی مو عمل می کند.

  • اولاپلکس ۳

اولاپلکس شماره ۳ یک درمان خانگی است که باید هفته ای یک بار از آن استفاده کنید. آن را روی موهای مرطوب بمالید، سپس طوری شانه بزنید که اولاپلکس به هر رشته مو برسد و سپس حداقل ده دقیقه رو مو بگذارید. این کار را زمانی که میتوانید انجام دهید. شما همچنین می توانید از زمان خواب برای مالیدن اولاپلکس روی سرتان استفاده کنید و سپس بعد از بیدار شدن آن را شستشو دهید.

اولاپلکس

آیا اولاپلکس تراپی واقعاً مؤثر است؟

آیا با وجود این بررسیهای عجیب و غریب و تایید افراد مشهور، دیگر لازم نیست نگران سفید شدن و زیبایی موهای خود باشیم؟ پاسخ منفی است. ما از سالیون آن تارور سؤال کردیم. او به عنوان یک متخصص مو درباره اولاپلکس تراپی توضیح میدهد: اولاپلکس محصولی درخشان است. من در واقع از این مجموعه برجسته در گذشته استفاده کرده ام. تجربه شخصی من در استفاده ازاولاپلکس این است که موهای من بعد از رنگ کردن احساس بهتری داشت. پس اگر شما از کسانی هستید که به طور دائم موهایتان را بلوند یا دکلره میکنید، پلکس تراپی یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

اما در پایان او هشدار میدهد که اولاپلکس برای موهای آسیب دیده یک معجزه نیست. او تاکید میکند که اگر نگران موهای خود هستید هنگامی که به یک سالن زیبایی برای رنگ کردن میروید از استایلیست خود بپرسید که آیا اولاپلکس گزینه مناسبی برای موهای شما است یا نه؟

خدمات سایت wowland:

  1. برس حرارتی بهتر است یا اتو مو
  2. بوتاکس مو بهتر است یا کراتینه؟
  3. روش‌های شناخت روغن آرگان اصل
  4. بوتاکس مو چیست؟
  5. روش‌های داشتن پوست شفاف
 




:: برچسب‌ها: خرید پلکس مو , پلکس احیای مو , پلکس مو , پلکس تراپی , اولاپلکس , خرید محلول رشد مژه ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com