آشنایی با انواع قیچی کوتاهی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1399
بازدید : 2153
نویسنده : احسان کریم خانی

کراتین چیست؟

کراتین پروتئینی است که به طور طبیعی در موهای شما وجود دارد.از کراتین چگونه استفاده میشود؟ یک متخصص مو و زیبایی در آرایشگاه یک محصول صاف کننده کراتین را به موهای شما اعمال میکند. و سپس از گرمای یک اتو مو برای قفل کردن آن مواد بر روی تار موهای شما استفاده میکند. این فرایند بسته به بلندی موهای شما حدود ۹۰ دقیقه یا بیشتر طول میکشد.

محصولات کراتین سالنهای زیبایی شامل Keratin Complex Smoothing Therapy از برند Coppola، Global Keratin Complex، احیای مو با La-Brasiliana، احیای موی کراتین برزیلی، Brazilian Blowout و صاف کردن موی برزیلی است.

  • صرفه جویی در زمان رسیدگی به موها: هنری بوردی (Henri Borday) از سالن Mizu salon نیویورک و مربی سازمانی جهانی کراتین میگوید: اگر شما معمولاً موی سر خود را صاف میبندید. با دوست دارید که همیشه صاف باشد، احیای مو با موی کراتین میتواند زمان سشوار و حالت دادن شما را از ۴۰٪ تا ۶۰٪ کوتاه کند.
  • وداع با موهای وِز وِزی: پس از احیای مو با کراتین شما میتوانید موهای وِز را فراموش کنید. بوردی در این باره میگوید: شما میتوانید در باران مرطوب یا نم نم راه برود و موهای شما تغییر نخواهد کرد.
  • قبل از اینکه بشویید باید صبر کنید: شما نباید سه یا چهار روز بعد از احیای موهایتان با کراتین، موهای خود را بشویید. بوردی میگوید: چرا که برای اثر کردن این درمان بر روی موهای شما نیاز به زمان است.
  • نگهداری: پس از دریافت خدمات احیای مو با کراتین و بعد از دوره انتظار بدون شستشو، باید از شامپوهای بدون سدیم سولفات استفاده کنید تا به نکهداری احیا کمک کنید.
  • اثر آن چقدر طول میکشد: انتظار میرود نتایج به مدت ۲ تا ۵/۲ ماه دوام بیاورد.

احیای کراتین باعث شکستن و نازک شدن موهای شما نخواهد شد، اما اتو کردن موها ممکن است باعث شود. نیل سادیچ (Neil Sadick) متخصص پوست نیویورک، میگوید: اتو کردن موها با دمای زیاد برای قفل کردن اثر مواد کراتین بر روی موها ممکن است باعث آسیب به موهای شما شود. بعضی از آرایشگران ممکن است از یک اتو مو با دمای بسیار بالا استفاده کنند که برای تارهای مو ضرر داشته و باعث سوختن مو میشود.

درمان موهای آسیب دیده

بوردی میگوید: کراتین بیشتر از درمان ترمیم است. حتی اگر نوع موی شما خوب باشد، بازهم بدنهی مو را تقویت میکند و باعث میشود که موهای شما بیشتر انعطاف پذیر باشند. مو یکی از عناصر مهم در زیبایی خانمها و حتی آقایان است؛ اما اهمیت به مو و مدل آن در میان خانمها از اهمیت بیش تری برخوردار میباشد. خانمها همیشه به مدل موی دیگران علاقه مند میشوند، به همین دلیل اگر مو فر داشته باشند، تمایل به موهای صاف دارند و اگر موی صاف داشته باشند، تمایل به موهای فر دارند. اگر موهای شما فر است، میتوانید در این مطلب از روش کراتینه مو برزیلی، بیش تر بدانید. در ادامه همراه ما باشید تا از این روش و نکات آن بیش تر بدانیم.

آیا کراتین درمانی موجب آسیب رسیدن به موها می شود؟

کراتین درمانی لزوما مضر نیست؛ بلکه می تواند منجر به تغذیه شدن موها شود. به مرور زمان، پروتئین موجود در موها از بین رفته و کراتین می تواند این ماده مفید را دوباره به کوتیکول های مو بازگرداند. با این حال، در فرآیند کراتین کردن موها از دمای بالای اتو مو برای لخت کردن موها استفاده می شود که منجر به آسیب رسیدن به موها می شود. متخصص کراتین مو باید ابتدا نوع و جنس موها را مورد بررسی قرار دهد و از دمای مناسب آن برای اتو کردن استفاده نماید تا آسیب دیدگی آن کاهش یابد. علاوه بر این، در برخی از مواد کراتین از فرمالدئید استفاده می شود که سرطان زا بوده و بهتر است از مواد مرغوب فاقد این ماده استفاده شود.

محصولات wowland:

انواع قیچی مو

  • قیچی های بِوِلِد

این قیچی ها سر دندانه داری دارند و برای حالت دادن موها و مدل موی لیر مناسبند.

  • قیچی های کانوِکس

این نوع قیچی ها تیغه ای به تیزی تیغ دارند و به همین دلیل می توان به کمک آن ها مدل موهای دقیق و تمیزی به وجود آورد.

انواع قیچی کوتاهی مو

انواع دسته قیچی

  • دسته های متقارن

قیچی هایی که چنین دسته هایی دارند دو سر دسته یک اندازه و متقارنی دارند که تیغه دقیقا در مرکز این دسته قرار گرفته اند. این نوع دسته برای افرادی مناسب است که برای کوتاه از انگشت وسط و انگشت شصت خود استفاده می کنند.

  • دسته های نامتقارن

این دسته ها اندازه متقارنی دارند و دسته مربوط به تیغه شصت معمولا کوتاه تر از دسته دیگر است. این نوع دسته نیز برای افرادی مناسب است که از انگشت حلقه و شصت خود استفاده می کنند و به دنبال راحت حرکت دادن انگشتان خود هستند.

  • دسته کِرِین

این نوع دسته ها نامتقارن هستند و دسته مربوط به انگشت شصت آن ها تاب دار است. این امر موجب می شود که به مچ دست آسیب کمتری وارد شده و آزادی عمل در انجام کوتاهی بیشتر باشد.

دسته مربوط به شصت

  • دسته استاندارد

قیچی ها معمولا قسمتی برای استراحت دارند که به دسته راست یا چپ متصل است که این خود باعث تغییر پذیری بیشتر قیچی ها می شود.

  • کات اِوِی

این نوع دسته ها محل استراحت دادن انگشت را ندارند ولی استفاده از این نوع قیچی ها بسیار راحت است.

  • دسته آناتومیک

در این نوع دسته ها تیغه بهتر حرکت کرده و از آن جایی که این نوع دسته ها حالت انحنا دار دارند برای حرکت دادن ها شعاعی به دست مناسبند.

  • دسته چرخان

این نوع قیچی ها انقلابی در این صنعت هستند. زیرا با کمک این نوع قیچی دستها و مچ دست درد نگرفته و حرکات انگشت شصت نیز کاهش پیدا می کند.

انواع دسته قیچی

طول تیغه ها

انتخاب نوع تیغه بیشتر بستگی به سلیقه و راحتی آرایشگر و یا استایلیست داشته و باید با توجه به روش های کوتاهی این فرد انجام میشود. برای انتخاب مناسب نیز باید ابتدا تمام قیچی ها و تیغه های مختلف را امتحان کرده و سپس تصمیم بگیرید.

  • تیغه های کوتاه

این نوع تیغه ها بیشتر برای مرتب کردن موها مناسبند و به خصوص برای کوتاه کردن موی نواحی اطراف گوش و قسمت هایی که نزدیک به پوست هستند به کار برده می شوند. این نوع تیغه ها به هر آرایشگری توصیه می شود زیرا این نوع تیغه کار را در بسیاری موارد ساده تر و زیباتر می کند. طول این تیغه ها نباید بیشتر از ۱۰ تا ۱۳ سانت باشد.

  • تیغه های بلند

این نوع قیچی ها برای کوتاه کردن موهای پرحجم کاربرد دارند و برای کوتاه کردن کناره های سر و روش کوتاه کردن از روی قیچی و باب هم به این نوع قیچی نیاز دارد.

 

  1. آشنایی با انواع بافت مو
  2. ماسک حنا معجزه ای برای پوست
  3. آشنایی با انواع مشکلات و بیماری‌های مو
  4. چه ابزارهایی برای براشینگ مو نیاز است؟
  5. هر آنچه برای مراقبت از پوست باید بدانید
 




:: برچسب‌ها: قیمت قیچی هرکات , خرید قیچی هرکات , قیچی هرکات , خرید قیچی آرایشگری , قیچی کوتاهی مو ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com