آشنایی با اتو مو پرومکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 مهر 1399
بازدید : 346
نویسنده : احسان کریم خانی

اتو مو چیست؟

قبل از آنکه به چیستی اتو مو بپردازیم باید به این نکته اشاره بنماییم که شاید در زمان های قدیم روش های مختلفی برای صاف کردن مو بوده است اما امروزه که در دنیای تکنولوژی زندگی مینماییم، به راستی که باید با تکنولوژی همراه شویم.

یکی از محصولاتی که تکنولوژی با ورود خود به ما عرضه نمود، اتو مو بود. هموراه در دنیای امروزه صافی و مرتب بودن مو یکی از دغدغه های بانوان و آقایان بوده است. اتو مو نیز یکی دیگر از وسایلی است که مانند سشوار و انواع فر کننده برای مرتب سازی و حالت دادن به مو است. البته که اتو مو بیشتر برای افرادی است که قصد دارن موهای صافی بدست بیارند یا موهای خود را مرتب سازند و در بسیاری از مواقع در لاین های درمانی نیز از اتومو نیز استفاده میشود مانند کراتین، ریباندینگ، انواع صافی ها دائم، پروتئین تراپی و

اتو مو چه دستگاهی است؟

اتو مو در واقع یک دستگاه برقی الکترونیکی است که شامل: یون منفی، تورمالین ، حرارت مادون قرمز، تیتانیوم و سرامیک میباشد. این اجزا باعث میشوند که اتومو یک دستگاه بروز به حساب بیاید و جزو تنکولوژی روز محسوب شود.

در واقع که وقتی این دستگاه شامل همچین مواردی باشد، باعث میشود تا به مو آسیب کمتری در مقابل حرارت برسد و در نتیجه مو درخشندگی و زیبایی خاص خود را پیدا کند. در واقع به عقیده ی بسیاری، ضرر و آسیب های حرارت ناشی از اتو کشیدن مو نسبت به سشوار و باقی راه ها، بسیار بسیار اندک بوده است. یکی دیگر از محاسن اتو مو، کاربردی بودن و استفاده ی آسان از آن است. اتوی مو به طوری تعبیه شده است که هر خانمی میتواند به راحتی در منزل از آن استفاده کند. کافیست آن را روشن نموده و درجه ی مناسب را انتخاب نماید و سپس اتوی مو را بر روی موهای خود بکشد.

اتو موهای برتر دنیا

رمینگتون مدل S9100

اگر توان خرید خوبی داشته باشید، بعید نیست که فروشنده اتوی موی پرولوکس رمینگتون مدل S9100 را به شما پیشنهاد دهد. رمینگتون برند باسابقهای در حوزه لوازم آرایش برقی است. این مدل اتوی موی رمینگتون رنگ رُزگُلد ملیح فوقالعاده دلبرانهای دارد و با آن کیف ضدحرارتی همرنگش میتواند کادوی خیلی شیکی هم باشد. اما از زیبایی ظاهری که بگذریم، قطعا کارایی بالا پیششرط لازم برای هزینهکردن است.

در توضیحات این محصول ادعا شده است که فقط با یک دور کشیدن اتو روی موها شاهد ۵۰ برابر صافی بیشتر خواهید بود که حتی تا یک روز تمام دوام میآورد. روکش سرامیکی صفحات پهن اتو کاملا سُر است و دستگاه در کمتر از ۳۰ ثانیه گرم و آماده کار میشود. این محصول دارای قابلیت تنظیم دما در ۹ حالت مختلف در گستره دمایی بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد است. ضمن اینکه از فناوری اُپتیهیت هم برخوردار است. به این معنی که از انتقال حرارت به نقاط آسیبپذیر موها جلوگیری میکند. نمایشگر دیجیتال و فناوری تولید یون را هم به سایر ویژگیهای این محصول اضافه کنید.

محصولات و خدمات wowland:

خرید روغن آرگان،

خرید قیچی پیتاژ،

خرید اتو مو،

خرید برس مو،

خرید محلول رشد مژه

با مروری بر نظرات کاربران دریافتیم که اکثریت تجربه رضایتبخشی در استفاده از این محصول داشتهاند. اما عدهای از کاربران به وجود بویی همچون بوی سوختگی اشاره داشتند که بهویژه در دماهای بالا بیشتر قابل حس است. ولی مشکل اساسیتر چیز دیگری است. گویا صفحه بالا و پایین اتو در یک سمت دستگاه کاملا روی هم جفت نمیشوند و فاصله ناچیزی بینشان باقی میماند. البته این مشکل فقط زمانی روی نتیجه کار تأثیر خواهد داشت که دسته خیلی نازکی از مو در آن قسمت قرار بگیرد. ولی درکل رمینگتون S9100 در بازه قیمتی خودش اتوی موی پرقدرتی است.

پرومکس مدل 5705

اما اگر برای اتو مو سرامیکی بازه قیمتی پایینتری مدنظرتان است، پس بد نیست نگاهی هم به محصولات پرومکس ازجمله مدل 5705 بیندازید که در مقایسه با رمینگتونی که گفتیم، ارزانقیمتتر اما دارای آپشنهای کمتری است. این محصول در عرض ۹۰ ثانیه گرم میشود و میتواند به بیشینه دمای ۲۰۰ سانتیگراد برسد. اما انتظار نداشته باشید که با این قیمت کم از آپشنهایی نظیر تنظیم دما یا تولید یون بهرهمند شوید.

اتو موی های محبوب

ابعاد صفحاتش هم کوچکتر است بنابراین برای اتوکشی موهای بلند و پرپشت به زمان بیشتری احتیاج خواهید داشت. ولی از بابت طول کابل خیالتان راحت باشد. پرومکس 5705 مثل رمینگتون دارای سیم بلند چرخشی است (چرخشیبودن سیم از پیچخوردگی و فرسودگی سیم جلوگیری میکند). پس مجبور نیستید نزدیک پریز برق بنشینید!

بابلیس مدل ST70E

بابلیس یکی از نامآشناترین برندهای تولید لوازم برقی آرایش مو است که چندین مدل اتوی تیتانیومی هم دارد. اگر در استفاده از اتو مو از مهارت کافی برخوردارید و قصد خرید انواع تیتانیومی را دارید، اتو مو بابلیس مدل ST70E را در بین گزینههای خریدتان مدنظر داشته باشید.

این محصول علاوهبر صفحات تخت در قسمت داخلی انبر اتو، دارای دو صفحه مدور لبه گرد هم در قسمت بیرونی است که برای فرکردن موها کاربرد دارند. البته از فرکنندههای تککاره انتظار بیشتری میتوانید داشته باشید. بیشینه دمای این محصول ۲۳۰ سانتیگراد و دارای قابلیت تنظیم دماست. اما نه تنظیم دمای پیشرفته، بلکه فقط سه حالت برای انتخاب دارد که ۲ حالتش هم برای فرکردن موهاست. ضمنا در این مدل باوجود قیمت بالا خبری از صفحه دیجیتال و فناوری تولید یون نیست و تنها متعلقاتش پد ضدحرارتی یا همان زیراتویی است.

پریتک مدل TA-089

از بین اتوهای مو تیتانیومی در بازه قیمتی پایینتر، پریتک مدل TA-089 هم گزینه بدی نیست. این مدل در بازه قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان قرار دارد و مهمترین مزیتش برخورداری از قابلیت تنظیم دما در گستره دمایی بین ۵۰ تا ۲۰۰ سانتیگراد است و نمایشگر دیجیتال هم دارد. ضمن اینکه به سیم بلند چرخشی و دکمه روشن/خاموش هم مجهز است.

فلر مدل HI-60

ازجمله اتوهای مو تورمالینی موجود در بازار میتوان به فلر مدل HI-60 اشاره کرد که شکلوشمایل چشمگیری ندارد، اما ازلحاظ کارایی چندان هم بد بهنظر نمیرسد. فلر نام آشنایی در حوزه لوازم خانگی برقی است که کارایی رضایتبخش و قیمت مناسبی هم دارد.اتو مو فلر مدل HI-60 دارای صفحات سرامیکی با پوشش تورمالینی است. تورمالین هم همانطور گفتیم از احتمال سوختن موها بر اثر اتوکشی میکاهد و بهدلیل آزادسازی طبیعی یونهای منفی، صافی ابریشمگونهای به موها میبخشد. این محصول از قابلیت تنظیم دما در هفت حالت مختلف در گستره دمایی ۱۷۰ تا ۲۳۰ سانتیگراد برخوردار است. این مدل در بازه قیمتی مناسبی قرار دارد و در بازه قیمتی خودش اتو مو آپشنداری است.

اتو مو های خاص

کیف ضدحرارتی و آپشن خاموششدن خودکار را هم به سایر مزیتهای این محصول اضافه کنید. فقط اینکه باید با ظاهر نهچندان دلنشین این محصول کنار بیایید. درواقع فلر به ظرافت و خوشدستی رمینگتون نیست.

سایر محصولات wowland:

پلکس مو،

قیچی کوتاهی مو،

اتو مو مخصوص کراتین

کلام آخر

اینها فقط چند نمونه از دهها مدل موجود در بازار بود که به شما معرفی کردیم. برای اینکه از انتخابتان پشیمان نشوید، اگر بیشتر از دو، سه بار در هفته از اتو مو استفاده میکنید، سراغ مدلهای باکیفیتتر بروید. یادتان باشد اتوکشی با موهای خیس ممنوع! حتما هم قبل از اتوکشی از اسپریهای محافظ حرارتی مو استفاده کنید.

  1. براشینگ مو چیست؟
  2. قیچی پیتاژ چیست
  3. آشنایی با برس های حرارتی
  4. موخوره چیست؟
  5. روش هاش های احیا مو در منزل
 




:: برچسب‌ها: اتو مو مخصوص احیا , اتو مو مخصوص کراتین , اتو موی کراتینه , بهترین مارک اتو مو , اتو مو کراتینه , قیمت اتو مو , خرید اتو مو ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی wowland و آدرس wowland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com